מה ההבדלים בתמחור של דפי נחיתה שונים

מנוף
תוכן העיניים

יש לכם עסק חדש ואתם רוצים לשווק אותו לעולם הדיגיטלי? רוצים להגדיל את קהל הלקוחות שלכם ולהשיג יותר אנשים שיקנו את המוצרים שלכם או את שירות שאתם מציעים? אחת הדרכים הכי יעילות לקדם את העסק שלכם היא באמצעות דפי נחיתה.

דף נחיתה מקצועי יעזור לכם להשיג את המטרות שאתם רוצים מהלקוח.

יצירת  דפי נחיתה כוללת הרבה משתנים שבסופו של דבר מתורגמים במחיר, עשינו לכם סדר בהשפעת הגורמים על המחיר.

 

מה זה דף נחיתה?

דף נחיתה זה דף אינטרנטי שאליו מגיע הגולש מהקישור אליו נחשף ברשתות החברתיות או באתרי האינטרנט. בדף זה המסר והתוכן ממוקדים במטרה שגולש יבצע פעולה כלשהי שמשרתת את בעל העסק. כמו למשל השארת פרטים, הורדה של קובץ, קניית מוצר וכדומה. דף נחיתה גם מפרסם את העסק ומגדיל את החשיפה של המוצר או השירות שהעסק מעניק.

 

הגורמים המשפיעים על התמחור בדפי הנחיתה השונים

אחסון

קודם כל דף נחיתה צריך שיהיה מאוחסן איפשהו וזה עולה כסף. יכול להיות בתשתית של אתר האינטרנט של העסק עצמו. חשוב שתשתית הזאת תספק לדף הנחיתה כתובת ייחודית.

 

הניסיון והמומחיות של בוני דף הנחיתה

דף נחיתה מחיר ששווה לשלם תמורת ידע וניסיון של בונה האתרים שפניתם אליו. כמובן שקשה לתמחר ידע וניסיון אך היתרונות ברורים. עם הניסיון בא הידע של התמודדות בכל מיני מצבים ומשברים שעוברים על עסקים ועל דרכי ההתמודדות עם משברים אלו. כמו כן, תוך כדי שיחה אתכם בונה האתר ידע איך ליצור את דף הנחיתה הכי אפקטיבי לעסק שלכם, שיתאים לקהל הידע שלכם ולמטרה שאתה רוצים מדף נחיתה זה.

 

עיצוב

האם הדף נחיתה כולל טמפלייטים מוכנים או שצריך להשקיע בעיצוב לוגו יחודי ובהתאמת דף הנחיתה לאתר שלכם? עיצוב מקצועי וחדשני עולה כסף וייקר את דף הנחיתה.

 

שירותים משלמים

בהרבה מקרים בהתאם למטרה של דף הנחיתה יהיה צורך לחבר אותו לשירותים משלימים. למשל אם המטרה היא רחישת מוצר יהיה צורך לחבר את דף הנחיתה למערת סליקה ומערכת הפקת חשבוניות.

 

אורך דף הנחיתה

בכל דף נחיתה ישנו השקעה בתכנון ובעיצוב שלו. המחיר הסופי של דך הנחיתה תלוי בסופו של דבר באיכות התוכן ואורך הטקסט שיצרו בוני הדף עבורכם. יש הבדל בין דף נחיתה בעל פסקה וטופס פרטים מן הלקוח לבין דף נחיתה ארוך עם טקסטים שונים ושדות טקסטים רבים.

 

לסיכום

דפי נחיתה הם כלי יעיל להגדלת קהל הלקוחות שלכם, אך ליצור אותם זה לא דבר פשוט. על מנת ליצור את הדף האולטימטיבי לעסק שלכם יש הרבה גורמים שצריך לקחת בחשבון יחד עם הבונה של דף הנחיתה. כל גורם משפיע בצורה שונה על המחיר וכדאי לדעת מהם התהליכים והגורמים שעומדים מאחורי יצירת דף הנחיתה שאתם רוכשים לעסק.

 

מסך

חברת קידום אתרים - סמל
חברת קידום אתרים

אנו חברה שיודעים לקדם אתרים ולהגיע למקום הראשון בכל נישא ובכל תחרות, החברה המובילה בתחום קידום אתרים במדינת ישראל.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
אין מספיק תנועה באתר?
כנראה שכמה קישורים ישפרו את המצב!
מרשתת
מדריכים דיגיטליים
איך לבחור ספק אינטרנט עם מסלול משתלם

אינטרנט הפך לדבר שלא ניתן לחיות בלעדיו. מאז המצאתו בשלהי המאה הקודמת, הפופולריות של האינטרנט רק הולכת וגדלה, עד שכיום, בעולם הטכנולוגי בו אנו חיים,

תוכן מאובטח
מדריכים דיגיטליים
מתי נצטרך פתרונות מחשוב לעסק?

בכל עסק, המחשוב והרשתות תופסות לא מעט מקום. העובדה שאנחנו עובדים מול לקוחות במקומות שונים, עובדים רבים ומשלוחים דורשת מאיתנו זמינות מלאה ויכולת לעבוד בצורה

איש שיווק
מדריכים דיגיטליים
4 טיפים לבניית אתר מכירה אונליין

בעבר, אלו שרצו לקדם מוצרים, תוכן או שירות מסוים, עשו זאת באמצעים שכמעט חלפו מהעולם. קידום דרך עיתונים, פליירים ונציגי מכירות פרונטליים, פעם רק כך