אילו כלבים הם בעלי פרווה היפואלרגנית?

בעל חיים
תוכן העיניים

מי לא אוהב חיות מחמד? בעיקר כלבים. כיף לשחק איתם, לטייל בחוץ, הם משרים אווירה טובה בבית והופכים להיות ממש חלק מהמשפחה. החסרון היחידי שלהם הם במידה ואתם פריקים של ניקיון, כי כמעט רוב הכלבים מנשירים שערות שמסתובבות ועפות בבית. אך יותר מכך השערות הן מה שיוצר אלרגיות שונות. הפתרון? כלבים היפואלרגיים. על כך ועוד מוזמנים ומוזמנות לקרוא בכתבה שלפניכם.

 

אלרגיות לכלבים

כיום, ניתן למצוא שלל של אלרגיות שונות. ישנם אנשים שאלרגיים לאבק, לצמחים ופרחים מסוימים, לאוכל ספציפי ועוד. אך אלרגיות לכלבים הן בהחלט דבר מבאס בעיקר מי שרוצה כלב בבית. מה שגורם לפיתוח אלרגיות לכלבים הם הקשקשים שנמצאים בפרווה של הכלבים.

 

חברו הטוב של האדם

אז אם אתם אלרגיים לכלבים תדעו שיש לכך פתרון. תוכלו לאמץ כלבים שנקראים כלבים היפואלרגניים. כלבים מסוג זה בעלי פרווה שמייצרת פחות קשקשים מאשר אצל כלבים אחרים. במצב כזה הם פחות מנשירים שערות בבית וגם פחות גורמים לאלרגיות אצל בני אדם רגישים.

כך שבעצם לאימוץ של כלבים היפואלרגיים יש יתרונות נוספים חוץ מהעובדה שהם יכולים להיות אצל אנשים עם אלרגיות להם, אפשר שיהיו בבית מבלי לפזר שערות לכל עבר וללכלך אותו.

 

אילו כלבים היפואלרגיים יש?

בכדי לעזור לכם הכנו רשימה קטנה של חלק מהכלבים ההיפוארלגיים ונפרט קצת על כל אחד מהם. הראשון בחבורה הוא טרייר אמריקאי חסר שיער. כבר מהשם שלו ניתן להבין כי אינו מנשיר שיער ונראה אפילו ככלב קצת קירח. הטרייר הוא כלב בנינו ובכלל לא מנשיר.

לצידו ניתן למצוא את לאסה אפסו, כלב בגודל קטן שדורש טיפוח יומיומי. בכדי לשמור על הפונקציה שהוא לא מנשיר, כדאי לספר אותו בערך כל 4 שבועות או חודש וחצי.

בנוסף, ניתן לאמץ פודל שיש אותו בגדלים שונים, החל מפודל ננסי וקטנטן ועד לפודל ענקי. לפודל יש פרווה שאינה חלקה אלא מתולתלת, לעיתים הוא עשוי להנשיר מעט שערות. אחד הדברים שיכולים לעזור בכך הוא לסרק אותו מידי פעם וכך הסיכוי שינשיר קטן.

כלכלב קטן וחמוד מסוג של יורקשייר טרייר עשוי גם לעזור מבחינת אלרגיות. סוג זה נחשב כפופולרי ובכדי לשמור על הפרווה הנעימה והאיכותית שלו, כדאי לסרק אותו מידי פעם. בנוסף אליו, שנואצר אחד מכלבי השמירה גם הוא היפואלרגי וכדאי לספר אותו אחת לכמה זמן בכדי שינשיר מעט.

 

בסיכומו של דבר

כלבים הם אחת החיות האהובות על בני אדם והרבה אנשים בוחרים להכניס אותם למשפחה שלהם. יש אנשים עם אלרגיות או רצון לסדר וניקיון בבית, לכן בכדי לאמץ כלב ניתן לאמץ כלבים היפואלרגיים. כלבים אלה מנשירים פחות, באמצעות סיוע כמו סירוק או תספורת אחת לכמה זמן. בנוסף, יש להם פחות קשקשים ובכך אנשים בעלי אלרגיות לכלבים יוכלו לגדל אותם בנחת.

חיות מחמד

 

חברת קידום אתרים - סמל
חברת קידום אתרים

אנו חברה שיודעים לקדם אתרים ולהגיע למקום הראשון בכל נישא ובכל תחרות, החברה המובילה בתחום קידום אתרים במדינת ישראל.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
אין מספיק תנועה באתר?
כנראה שכמה קישורים ישפרו את המצב!
מרשתת
מדריכים דיגיטליים
איך לבחור ספק אינטרנט עם מסלול משתלם

אינטרנט הפך לדבר שלא ניתן לחיות בלעדיו. מאז המצאתו בשלהי המאה הקודמת, הפופולריות של האינטרנט רק הולכת וגדלה, עד שכיום, בעולם הטכנולוגי בו אנו חיים,

תוכן מאובטח
מדריכים דיגיטליים
מתי נצטרך פתרונות מחשוב לעסק?

בכל עסק, המחשוב והרשתות תופסות לא מעט מקום. העובדה שאנחנו עובדים מול לקוחות במקומות שונים, עובדים רבים ומשלוחים דורשת מאיתנו זמינות מלאה ויכולת לעבוד בצורה

איש שיווק
מדריכים דיגיטליים
4 טיפים לבניית אתר מכירה אונליין

בעבר, אלו שרצו לקדם מוצרים, תוכן או שירות מסוים, עשו זאת באמצעים שכמעט חלפו מהעולם. קידום דרך עיתונים, פליירים ונציגי מכירות פרונטליים, פעם רק כך