כמה דברים שלא ידעתם על אתר הוורדפרס שלכם

אתר וורדפרס
תוכן העיניים

וורדפרס, או בעברית 'מכבש דפוס', היא מערכת לניהול תוכן שניתן להשתמש בה באופן חופשי. מערת ניהול התוכן הזו כתובה בשפת התכנות PHP, ויש לה הרבה מאוד תוספים שהולכים ומתעדכנים כל הזמן.

אם יש לכם אתר אינטרנט, יש סיכוי לא רע שהוא יושב על התשתית של וורדפרס, אבל מה אתם יודעים על וורדפרס ועל האתר שלכם? אספנו כאן עבורכם כמה עובדות מעניינות וחשובות על אתר הוורדפרס שלכם, ושווה מאוד שתשקיעו כמה דקות כדי לקרוא אותן.

 

קצת נתונים

וורדפרס ראתה אור בפעם הראשונה כבר לפני 20 שנה: בחודש מאי 2003. המערכת פותחה על ידי מייק ליטל ומאט מולנווג, וכיום זוהי מערכת ניהול התוכן הכי פופולרית באינטרנט. קרוב למחצית מאתרי האינטרנט הקיימים עובדים על וורד פרס. וורדפרס היא מערכת שמתאימה להפעלה של בלוגים אישיים וקטנים מצד אחד, ושל אתרי אינטרנט ענקיים מצד שני. על בסיס וורדפרס הקים אחד ממפתחיה חברת אחסון אתרים.

 

מה מיוחד בוורדפרס?

מה שמיוחד בוורדפרס הוא העובדה שכל אחד ואחת מאיתנו יכולים לבנות דרכה אתר אינטרנט מעולה ומעוצב היטב, החל מבלוג קטן ומשפחתי ועד לאתר חדשות ענק. מדובר על מערכת מגוונת מאוד עם המון תוספים ואופציות שמעניקות לכם חופש אין סופי בבניית אתר האינטרנט שלכם.

וורדפרס

מה הופך את וורדפרס לפופולרית במיוחד עבור עסקים?

וורדפרס היא פלטפורמה מאוד פופולרית עבור אתרי אינטרנט עסקיים למיניהם. אחד הדברים שהפכו אותה לכל כך פופולרית בסקטור הזה הוא הגמישות המדהימה של הפלטפורמה. אפשר לשנות ולעדכן את האתר במהירות ובקלות, וזה מתאים מאוד למי שרוצה כל הזמן לדאוג שהאתר שלו יהיה מעודכן ומתאים למה שקורה בפועל בעסק.

עוד יתרון משמעותי מבחינת בעלי העסקים הוא העובדה שוורדפרס מתאימה מאוד להנחיות של גוגל לקידום אתרים.

 

כמה עולה לפתוח אתר וורדפרס?

באופן כללי שימוש במערכת וורדפרס לא עולה כסף. המערכת מבוססת על קוד פתוח והיא נועדה לכך שכל מי שרוצה יוכל לבנות דרכה אתר אינטרנט בחינם. עם זאת, אם אתם מעוניינים לבנות אתר אינטרנט איכותי ומוביל, אנו ממליצים לכם בחום להיעזר באנשי מקצוע. הם יוכלו לסייע לכם מאוד ולתפור לאתר האינטרנט שלכם חליפה אישית מבחינת תוכן, עיצוב, ועוד. פרטים נוספים תוכלו למצוא בקישור הזה אחסון אתר וורדפרס.

אתר וורדפרס

יתרונות נוספים של וורדפרס

אספנו כאן עוד כמה יתרונות של וורדפרס שממחישים כמה שהמערכת הזו מדהימה:

 

  1. אבטחת מידע – למרות שמדובר על מערכת מבוססת קוד פתוח, הפלטפורמה הזו מאובטחת מאוד וממש לא קל לפרוץ אליה.

 

2. ממשק עם פלטפורמות שונות – עבודה נכונה עם וורדפרס תאפשר לאתר שלכם לרוץ ולהיראות טוב על מחשבים, פלאפונים, וטאבלטים.

 

סיכום

מערכת וורדפרס היא מערכת קוד פתוח חינמית לבניית אתרים. מדובר על מערכת מדהימה, ואין פלא שכמות עצומה של אתרים בנויה עליה.

אתר וורדפרס

חברת קידום אתרים - סמל
חברת קידום אתרים

אנו חברה שיודעים לקדם אתרים ולהגיע למקום הראשון בכל נישא ובכל תחרות, החברה המובילה בתחום קידום אתרים במדינת ישראל.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
אין מספיק תנועה באתר?
כנראה שכמה קישורים ישפרו את המצב!
מרשתת
מדריכים דיגיטליים
איך לבחור ספק אינטרנט עם מסלול משתלם

אינטרנט הפך לדבר שלא ניתן לחיות בלעדיו. מאז המצאתו בשלהי המאה הקודמת, הפופולריות של האינטרנט רק הולכת וגדלה, עד שכיום, בעולם הטכנולוגי בו אנו חיים,

תוכן מאובטח
מדריכים דיגיטליים
מתי נצטרך פתרונות מחשוב לעסק?

בכל עסק, המחשוב והרשתות תופסות לא מעט מקום. העובדה שאנחנו עובדים מול לקוחות במקומות שונים, עובדים רבים ומשלוחים דורשת מאיתנו זמינות מלאה ויכולת לעבוד בצורה

איש שיווק
מדריכים דיגיטליים
4 טיפים לבניית אתר מכירה אונליין

בעבר, אלו שרצו לקדם מוצרים, תוכן או שירות מסוים, עשו זאת באמצעים שכמעט חלפו מהעולם. קידום דרך עיתונים, פליירים ונציגי מכירות פרונטליים, פעם רק כך