5 טיפים להעלאת המורל של העובדים שלך!

עובדים
תוכן העיניים

מורל העובדים משקף את אמונם הנחוש בעסק ובמטרותיו, והוכח מחקרית כי יש לו השפעה ישירה על הפרודוקטיביות של העובדים ועל המחויבות שלהם לעבודה. העלאת המורל של העובדים קשורה קשר הדוק להשקעה ברווחתם האישית והמקצועית, וליצירת סביבת עבודה חיובית. נציג כאן חמישה טיפים עבור מי שרוצה להעלות את המורל של העובדים.

 

  • תקשורת פתוחה ואווירה חיובית

תקשורת פתוחה היא תקשורת הדדית, כלומר תקשורת שבה בעלי התפקידים בעסק משתפים את העובדים בתוכניות ובמטרות העסקיות, ומאפשרים שיח פתוח ושקוף שבו גם העובדים יכולים לומר את דעתם מבלי להסתיר. תקשורת פתוחה מתבטאת כמובן גם בעידוד שיתוף פעולה בין ובתוך הצוותים. אווירה חיובית היא אווירה שבה העובדים חשים בנוח לפנות למנהלים בהצעות, בתלונות ובבקשות ויודעים שיקשיבו להם באמת.

תִקשׁוֹרֶת

  • הוקרה והערכה

לא רק תלמידים זקוקים להערכה על עבודתם הקשה, גם מבוגרים זקוקים לחיזוקים חיוביים ומגיבים אליהם באופן דומה, בהגברת המאמץ להצלחה. הוקרה של העובדים מתחילה כמובן ביחס שהם מקבלים במקום העבודה, ומתייחסת גם לכל הבעה של הערכה כלפיהם – החל ממחמאה אישית שנאמרת בשיחה פרטית ועד מתן שבחים פומביים ובונוסים כספיים על הישגים יוצאי דופן.

בנוסף, חשוב להעניק לעובדים מתנות כדוגמת אלה שתוכל למצוא באתר גימיק – מתנות לאנשים מקוריים כדי לציין אירועים מיוחדים בחייהם המקצועיים והאישיים.

 

  • סביבת עבודה תומכת

סביבת עבודה תומכת היא סביבה שמספקת לעובדים את כל מה שהם זקוקים לו כדי לבצע את המשימות שלהם על הצד הטוב ביותר. חלק מכך הוא הכרה בחשיבות החיים האישיים של העובד. מחקרים מוכיחים שעובדים שזכו להזדמנות אמיתית לאזן בין החיים המקצועיים והחיים האישיים, הם עובדים יעילים יותר, מסורים יותר, וכמובן, גם בעלי מורל גבוה יותר. התחשב בצרכים האישיים של העובדים ואפשר גמישות היכן שניתן.

  • עידוד למידה ופיתוח מקצועי

התפתחות והתקדמות מקצועית הן מטרות של רוב המשתתפים בשוק העבודה. כל אחד רוצה להרגיש שהוא מתקדם, באופן אישי וגם באופן מקצועי. מקום עבודה יכול לאפשר לעובדים הזדמנויות למידה במסגרות שונות כמו למידה אקדמית, השתלמויות או קורסים והדרכות. בעזרת לימודים יכולים העובדים לרכוש כלים מקצועיים ומיומנויות עסקיות, שיתרמו גם להם באופן אישי וגם לעסק בכלל.

 

  • תנאים טובים ויחס הוגן

החשיבות הרבה וההשקעה העצומה ביצירת מרחב עבודה חיובי, גמיש, מאפשר ותומך היא רק חלק אחד מתנאי העבודה של העובדים, ורק חלק מהשיקולים שלהם בבחירת מקום עבודה. חבילת תגמולים נדיבה תצטרף ליחס ההוגן במקום העבודה ותהפוך אותו למקום עבודה מבוקש. בנוסף לתגמולים הכלכליים חשוב לשמור גם על יחס שוויוני בכל התחומים.

 

לסיכום

יישום הטיפים שבמאמר יאפשר להפוך את מקום העבודה שלך לסביבה חיובית ותומכת. הגישה שדואגת לרווחת העובדים היא המפתח לגיוס של עובדים איכותיים ולשמירה על מורל גבוה.

עובדים

חברת קידום אתרים - סמל
חברת קידום אתרים

אנו חברה שיודעים לקדם אתרים ולהגיע למקום הראשון בכל נישא ובכל תחרות, החברה המובילה בתחום קידום אתרים במדינת ישראל.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
אין מספיק תנועה באתר?
כנראה שכמה קישורים ישפרו את המצב!
דיגיטל
6 טיפים שיעזרו לך לקדם את העסק שלך

קידום העסק שלך בצורה יעילה, הוא חיוני למשיכת לקוחות חדשים, קידום מכירות והשגת הצלחה ארוכת טווח. במאמר זה, נספק לך שישה טיפים חשובים שיעזרו לקדם