לכל דבר יש מקום – הכל על אחסון אתרים

אחסון אתרי וורדפרס
תוכן העיניים

כל אתר צריך אחסון, את זה אתם בטח יודעים. אבל האם ידעתם שהאחסון יכול להשפיע על חווית המשתמש באתר שלכם, על פעילות ה-SEO שלכם, על מהירות הגלישה ועל עוד אלמנטים נוספים? במאמר הבא דבר על חשיבות בחירת האחסון ועל סוגי האחסון הקיימים.

 

נתחיל מההתחלה – מה זה בכלל אחסון אתרים?

כל אתר שאתם גולשים בו דורש אחסון. היום יש פלטפורמות שונות ולכל אחת מהן צרכים אחרים. אחסון אתרי וורדפרס, אחסון אתרי חדשות ואחסון אתרים בכלל צריכים התייחסות שונה, בעיקר בגלל כמות המידע שיש בהם, צרכי האבטחה השונים ועוד.

"אחסון" זה בעצם המקום בו נשמר כל המידע על האתר שלכם על גבי שרת. השרת יכול להיות שרת בלעדי שלכם, או שרת שאתם "חולקים" את השרת עם אתרים נוספים. שימו לב, לחלוק שרת ובו אחסון על גבי ענן זה דבר מאוד נפוץ היום, רוב האתרים לא צריכים נצילות של שרת.

בכל מקרה, אחסון הוא לא משהו שאתם יכולים לבחור שיהיה לכם או לא, אחסו בדומה לשכר דירה, או ארנונה, הוא חובה על מנת שלאתר שלכם יהיה איפה "לגור".

אחסון אתרי וורדפרס

מה החשיבות של בחירת השרת הנכון?

אז כמו שאמרתי קודם, בחירת שרת נכון יכול להשפיע על חווית הגלישה באתר, על המהירות של האתר, היכולת של האתר לעבוד בצורה מעולה גם בשעות העומס ואפילו יכול להשפיע על ה-SEO.

 

  • מהירות האתר

האחסון הוא אחד הגורמים הכי משפיעים על מהירות האתר. במידה ולא תאחסנו על גבי שרת איכותי, או לא תרכשו מספיק מקום מהירות האתר תרד.

 

  • חווית משתמש

חווית המשתמש נשענת על כמה וכמה דברים, מהירות האתר ותגובתיות זה אחד הפרמטרים החשובים ביותר בחווית המשתמש. ככל שהאחסון יהיה טוב יותר, כך חויות המשתמש תהיה טובה יותר.

 

  • שיפור ה-SEO

אחסון נותן לכם את האפשרות לשפר את מהירות האתר ואת חווית המשתמש, שני גורמים אש רמשפיעים באופן ישיר על דירוג האתר שלכם מבחינת SEO. יתרה מזאת, אחסון איכותי ובטוח, ישפר את בטיחות הגלישה באתר שלכם, דבר שמשפיע גם הוא על הדירוג.

אחסון אתרי וורדפרס

מה צריך לזכור כאשר בוחרים שרת אחסון?

  1. בחרו שרת המתאים לפלטפורמה שלכם. אם מדובר על ואחסון אתר וורדפרס, תשתמשו באחסון המתאים למערכת לינוקס.
  2. בחרון שרת שנמצא בישראל. ישנה חשיבות גבוהה למיקום בו נמצא השרת שעל גביו האתר מאוחסן. אם מהירות האתר חשובה לכם, תבחרו שרת בישראל
  3. תמיכה טכנית. פרמטר לא פחות חשוב הוא לבחור אחסון מנוהל, על מנת שתוכלו לקבל תמיכה טכנית במידת הצורך.

 

סיכום

אחסון אתר אמנם נשמע פרמטר נישתי בתפקוד האתר שלכם, אבל הוא הרבה יותר משמעותי ממה שאתם חושבים ומשפיע על גורמים כמו מהירות האתר, חווית המשתמש וה-SEO, לכן חשוב לדאוג לאחסון אידיאלי.

אחסון אתרי וורדפרס

חברת קידום אתרים - סמל
חברת קידום אתרים

אנו חברה שיודעים לקדם אתרים ולהגיע למקום הראשון בכל נישא ובכל תחרות, החברה המובילה בתחום קידום אתרים במדינת ישראל.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
אין מספיק תנועה באתר?
כנראה שכמה קישורים ישפרו את המצב!