איך עובד תהליך בניית אתר

מנוף
תוכן העיניים

למרות שהאינטרנט הפך להיות חלק בלתי נפרד מחיינו, אנשים רבים אינם יודעים כיצד עובד העולם הדיגיטלי וכיצד בונים את אתרי האינטרנט בהם הם גולשים.

אם אתם בעלי עסק המעוניינים להקים אתר אינטרנט עבור העסק שלכם, או שאתם סתם רוצים להקים אתר אישי עבור עצמכם, המדריך הזה הוא בדיוק בשבילכם.

 

השלבים בבניית אתר אינטרנט:

בניית אתרים באינטרנט הינה תהליך חשוב ביותר עבור עסקים כיום, וכן עבור כל אדם שרוצה להגביר את נוכחותו בעולם הדיגיטלי. ישנן מספר פלטפורמות המשמשות לבניית אתרים באינטרנט, אך התהליך הראשוני של בניית האתר הינו פחות או יותר זהה עבור כולם. סיכמנו עבורכם למטה את השלבים החשובים ביותר בבנייה של אתרי אינטרנט:

 

מטרות האתר:

הדבר הראשון אותו תרצו לעשות עוד לפני שתפנו לחברה המתעסקת בבניית אתרים, הוא להבין מה אתם למעשה רוצים להשיג באמצעות האתר שלכם. בחירת יעדים, אסטרטגיה ומטרת על מהווה מפתח לעבודה ממקודת שתוביל לבנייה של אתר מוצלח ומתפקד. לדוגמה, אם אתם מעוניינים לבנות אתר עסקי או חנות אינטרנטית, הגישה ושיטת העבודה בה תרצו לנקוט תהיה שונה לחלוטין ממקרה בו תרצו להקים אתר אישי או פורטל.

 

אפיון ותכנון האתר:

לאחר שהבנו מה הן המטרות של אתר האינטרנט שלנו, נרצה לאפיין ולתכנן איך האתר שלנו יראה וכיצד הוא יהיה בנוי. בכדי שתוכלו להבין יותר טוב כיצד עליכם לתכנן את האתר, נסו לחשוב על איך האתר שלכם יוכל להגשים את המטרות שלכם בצורה הכי טובה בהסתמך על תפקיד האתר וקהל היעד שאליו אתם רוצים לפנות.

 

מחקר שוק וקהל יעד:

השלב הבא כולל מחקר של קהל היעד שלכם ושל אתרים בעלי אופי דומה לאתר אותו אתם רוצים לבנות. חפשו באינטרנט אתרים להשראה, נסו לראות אילו אתרים מצליחים יותר ואילו אתרים מצליחים פחות, ומה יש באלו שמצליחים לעומת אלו שלא. כך, תוכלו למעשה להבין יותר טוב כיצד עליכם לפעול בכדי שהאתר שלכם יהיה האתר הטוב ביותר באינטרנט בתחומו.

 

עיצוב האתר:

לעיצוב נכון של האתר יש משמעות אדירה על ההצלחה שלו ועל נוחות השימוש של הגולשים שיכנסו אליו. קודם כל, עיצוב מעניין ומושך ידאג שאנשים ירצו להשאר באתר האינטרנט שלכם ולהמשיך לגלוש בו, ויתרום למיתוג האתר ולמידת הפופולריות שלו ברשת. בנוסף, עיצוב נכון של האתר יעזור לכם להכווין את הגולשים שלכם לעמודים אליהם תרצו שיכנסו, ויעצים את חווית המשתמש של הגולשים באתר שלכם.

 

הוספת תוכן:

בדומה לעיצוב, בחירה נכונה של התוכן הינה קריטית עבור הצלחת האתר שלכם. בחירה של תוכן ראשוני כוללת בין היתר את בניית עמוד הבית שלכם ואת העמודים הראשונים אותם יראו הגולשים. חשוב מאוד שהתוכן באתר שלכם יהיה נגיש וקל לקריאה, לכן במקרים רבים תרצו להעזר בכותבי תוכן מקצועיים לאתרים עבור מטרה זו.

 

מחשב

חברת קידום אתרים - סמל
חברת קידום אתרים

אנו חברה שיודעים לקדם אתרים ולהגיע למקום הראשון בכל נישא ובכל תחרות, החברה המובילה בתחום קידום אתרים במדינת ישראל.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
אין מספיק תנועה באתר?
כנראה שכמה קישורים ישפרו את המצב!
בניית אתר
בניית אתרים
מתי נרצה לבנות אתר אינטרנט?

בעלי עסקים רבים גילו בשנים האחרונות שהם רוצים לבנות אתר אינטרנט. חלק מהם שמעו על כך מקולגות, אחרים הבינו שיש ביקוש מצד הלקוחות. כך שבעצם,

בניית אתר מכירות
בניית אתרים
מה הוא אתר מכירות?

בעשור האחרון אנחנו עדים לשוק הולך ומתפתח של אתרי מכירות, או בשמותיו האחרים: איקומרס, אתרי סחר או אתרי אונליין. מה זה אתר מכירות בעצם ולמה

אתר אינטרנט
בניית אתרים
הכל על בניית אתרים

אי אפשר להתעלם מהמגמה אשר קורית בעשור האחרון בעולמות הריטייל (קמעונאות). מדי יום צצים עוד ועוד אתרים, המאפשרים רכישת פריטים ממגוון תחומים שונים. בעלי עסקים