כל מה שתצטרכו להחליט לפני בניית האתר

בניית אתרים
תוכן העיניים

אם אתם קוראים את השורות האלה, כנראה שהחלטתם לקחת את העסק שלכם צעד קדימה ולבנות אתר אינטרנט. דבר ראשון, הרשו לנו לברך אותכם – הקמת אתר אינטרנט עבור העסק שלכם הוא צעד חשוב והכרחי על מנת שהעסק יוכל להתקדם ולשרוד במאה ה- 21. לפני שאנחנו פונים לחברת בניית אתרים ומתחילים לבנות את האתר שלנו, ישנן כמה החלטות שחשוב לעשות ולקחת בחשבון. במאמר הבא, תוכלו למצוא את כל מה שתצטרכו לדעת לפני שתתחילו בבניית האתר שלכם.

 

דבר ראשון – איך בונים אתר?

אם עולם האינטרנט הוא כמו מבוך מסתורי בשבילכם, הרשו לנו להרגיע אותכם – אף אחד לא מצפה שתלמדו לבנות אתר בעצמכם מאפס בשביל שתוכלו להקים אתר עבור העסק שלכם. למרבה המזל, ישנן לא מעט חברות המתמחות בהקמת אתרי אינטרנט מסוגים שונים עבור עסקים, שיוכלו להתאים עבורכם ועבור העסק שלכם את האתר הטוב ביותר בקלות ובמהירות. לכן, הצעד הראשון הוא למצוא חברה מומלצת לבניית אתרים ולהתחיל את התהליך.

בניית אתרים

אפיון האתר – מה היא המטרה?

ההחלטה הראשונה והקריטית ביותר שתצטרכו להחליט לפני שתתחילו בבניית האתר שלכם היא מה היא בעצם המטרה הראשית של האתר ומה אתם מנסים להשיג בעזרתו. כידוע, אתרים יכולים להגיע במגוון רחב של סוגים, החל מאתרים רחבים מלאי תוכן ועד לדפי נחיתה קלילים שנועדו ליצור פרסום וחשיפה ראשונית בלבד.

אם אתם מעוניינים שהאתר שלכם יהיה המשך ישיר של העסק שלכם, בו יוכלו לקוחות לבצע רכישות, ככל הנראה שתצטרכו לבנות אתר הכולל חנות אינטרנטית, אך אם המטרה שלכם היא פרסום ושיווק של מוצרים ושירותים ספציפיים – דף נחיתה יהיה מספיק בהחלט.

 

תוכן וקהל יעד

השלב הבא בתכנון האתר שלכם הוא אפיון של התכנים אותם אתם מעוניינים להכניס לאתר האינטרנט שלכם וקהל היעד שאליו התכנים מיועדים. כפי שוודאי תוכלו לנחש, אתרים שפונים לקהל צעיר יכילו תכנים, שפה, ופונקציות שונות לחלוטין מאשר אתר של חברת נדל"ן או של משרד עורכי דין.

חשוב לדאוג שהתוכן באתר שלכם יהיה תמציתי וענייני, כך שימשוך הקוראים ויגרום להם לרצות להישאר באתר, אך גם לא יהיה כבד ומתיש מדי. לתוכן הנמצא באתר שלכם יש חשיבות עליונה גם בכל הנוגע לחשיפה אותה יקבל האתר שלכם במנועי החיפוש השונים.

בניית אתרים

עיצוב

לעיצוב האתר שלכם תפקיד משמעותי וחשוב במיוחד בכל הנוגע להצלחה שלו וליכולת שלו למשוך קהל ולהשאיר אותו באתר. אתר שמעוצב בצורה נעימה ונוחה לשימוש יעודד אנשים לבלות בו יותר זמן ולהיחשף לתכנים שהכי תרצו שהקהל ייחשף אליהם.

 

פלטפורמה

כיום, ישנן דרכים רבות לבניית אתר, כשאחת מהדרכים הנפוצות ביותר היא היעזרות בפלטפורמת בניית אתרים כמו WIX או WordPress. לכל פלטפורמה את היתרונות והחסרונות שלה, כך שמומלץ להתייעץ עם צוות החברה אליה פניתם בשביל להבין יותר טוב מה היא הפלטפורמה הנכונה ביותר עבור האתר שלכם.

בניית אתרים

חברת קידום אתרים - סמל
חברת קידום אתרים

אנו חברה שיודעים לקדם אתרים ולהגיע למקום הראשון בכל נישא ובכל תחרות, החברה המובילה בתחום קידום אתרים במדינת ישראל.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
אין מספיק תנועה באתר?
כנראה שכמה קישורים ישפרו את המצב!
בניית אתר
בניית אתרים
מתי נרצה לבנות אתר אינטרנט?

בעלי עסקים רבים גילו בשנים האחרונות שהם רוצים לבנות אתר אינטרנט. חלק מהם שמעו על כך מקולגות, אחרים הבינו שיש ביקוש מצד הלקוחות. כך שבעצם,

בניית אתר מכירות
בניית אתרים
מה הוא אתר מכירות?

בעשור האחרון אנחנו עדים לשוק הולך ומתפתח של אתרי מכירות, או בשמותיו האחרים: איקומרס, אתרי סחר או אתרי אונליין. מה זה אתר מכירות בעצם ולמה

אתר אינטרנט
בניית אתרים
הכל על בניית אתרים

אי אפשר להתעלם מהמגמה אשר קורית בעשור האחרון בעולמות הריטייל (קמעונאות). מדי יום צצים עוד ועוד אתרים, המאפשרים רכישת פריטים ממגוון תחומים שונים. בעלי עסקים