קניית עוקבים באינסטגרם – האם זה באמת שווה?

עוקבים באינסטגרם
תוכן העיניים

כל אחד שמעוניין להגיד את מספר העוקבים שלו צריך לחשוב על האפשרות המהירה ביותר, שהיא קניית עוקבים. למה לעבוד קשה כשאפשר בכמה פעולות פשוטות להגיע ליעדים שלכם? אך האם זה שווה כמו שאומרים? מהם היתרונות של הגדלה כזו? במאמר זה נענה על שאלות אלו ואחרות.

 

חיסכון בזמן

הסיבה המרכזית שבגללה קניית עוקבים באינסטגרם ברמה מצויינת נעשתה פופולרית כל כך היא שהיא מאפשרת לכם להגדיל את כמות העוקבים בצורה מידית, מהירה ובטוחה. בזמן מאוד קצר העוקבים יתחילו להגיב לכם על פרסומים, תמונות וסרטונים, לשתף ולאהוד תכנים שלכם. בדרך זו, תוכלו בזמן קצר להגדיל משמעותית את העוקבים שלכם הרי אלו שהתווספו יגרמו לעוד יותר חשיפה ו'חבר מביא חבר'. בדיוק כמו שאנשים יעדיפו ללכת למקום מלא ואפילו לחכות בתור, כי התחושה היא שיש משהו שווה, כך כאן. פעילות ענפה בחשבון שלכם תביא עוד הרבה פעילות.

 

פחות מאמץ

ויראליות לתוכן שיצרתם עלולה לקחת זמן והרבה מאמץ, במיוחד כאשר מדובר בשיווק אורגני, שזהו סל הכלים הרגיל שיש. משמעותו שהייה מרובה עם המחשב, עבודה שלא בהכרח קשורה ליצירת תכנים מעניינים, וניסיון לקדם את האתר או חשבון האינסטגרם שלכם במעלה תוצאות החיפוש בגוגל או בכל פלטפורמה חברתית אחרת. כאשר קונים את העוקבים, בפועל עוקפים את כל הפעולות האלה וחסכים הרבה כאב ראש. לא צריך לעבוד קשה, אפשר לעשות היום הכול בצורה אוטומטית.

 

האם זה שווה את הכסף

אם מחשבים את סך כל הזמן שיש להשקיע כדי להוסיף עוקבים – זמן שאתם מקדמים פרסומים שלכם, זמן שאתם מפרסמים אותם ברשתות חברתיות שונות, זמן שאתם יושבים ושוברים את הראש איך אפשר לקבל עוד קצת צפיות ועוקבים, בסופו של דבר זה יוצא שעות על גבי שעות. והרבה זמן שווה הרבה כסף. אז למה לא להשקיע מעט ולחסוך את הזמן היקר שלכם?

 

אבטחה ופרטיות

הרבה אנשים חוששים שקניית עוקבים באינסטגרם תגרום לחשבון שלהם להישרף, ולא להיות אמין. אך בעצם, אין שום אפשרות לדעת האם קניתם את העוקבים או לא. הקנייה מתבצעת באופן דיסקרטי, והמידע שלכם נשמר בשרתים מאובטחים כך שלא יגיעו לגורם שלישי. גם האבטחה של התשלום היא ברמה הגבוהה ביותר ואין חשש לגניבת פרטים של חשבונות הבנק שלכם ושאר אמצעי התשלום. אפשר להגיד שקניית עוקבים היא הדרך הנוחה והמהירה להגדיל את נפח העוקבים שלכם בלי שאיש יידע שזה נעשה בצורה לא טבעית.

 

לסיכום

אם הזמן, הכסף וגם המאמץ שלכם ליצור עוד ועוד תכנים, לשווק את העסק שלכם, להתפרסם ולהפוך לאושיות ברשתות החברתיות, זה הרגע שלכם לקפוץ למים ולהקפיץ את החשבון שלכם כמה צעדים קדימה. זה פשוט, זה שווה, וכל אחד יכול לעשות את זה. אז לא משנה מה השאיפות שלכם, הגשימו אותן במהירות וביעילות שיא.

אינסטגרם

חברת קידום אתרים - סמל
חברת קידום אתרים

אנו חברה שיודעים לקדם אתרים ולהגיע למקום הראשון בכל נישא ובכל תחרות, החברה המובילה בתחום קידום אתרים במדינת ישראל.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
אין מספיק תנועה באתר?
כנראה שכמה קישורים ישפרו את המצב!
אייקונים
אינסטגרם
היסטוריית האינסטגרם – אינסטגרם מאז ועד היום

אינסטגרם זו אפליקציה חינמית אמריקאית שמטרתה לשתף תמונות וסרטוני וידאו קצרים. אינסטגרם היא אחת מהרשתות החברתיות הפופולאריות ביותר ובאמצעותה אפשר לעקוב אחרי משתמשים אחרים. מעבר