איזו פלטפורמה מומלצת לבניית אתר לרהיטים?

אתר בנוי
תוכן העיניים

במציאות של ימינו, כמעט כל עסק מפעיל אתר אינטרנט ייעודי דרכו הוא מתקשר עם לקוחותיו.

דרכים ליצירת קשר, פרסומים רלוונטיים וכמובן מתן אפשרות להזמנות – כל אלה הן דוגמאות לאופציות שאתר אינטרנט מציע, אך עולה השאלה איזה אתר לבנות? במאמר הבא נדון

בשאלה הספציפית מהי הפלטפורמה המועדפת לבניית אתר לרהיטים?

 

תעודת זהות לאתר

לפני שבוחרים פלטפורמה ספציפית זאת או אחרת יש לעשות אפיון לאתר העסק, כלומר להבין מהו הפורמט הרצוי עבורו, אילו תכנים יעלו בו וכיוצא בזה. יש לא מעט שאלות שכדאי לשאול ונקודות להעלות לפני שניגשים למפתח אתרים (או לומדים לעשות זאת לבד), על מנת להגיע לתוצאה האופטימלית.

כך למשל, אם עסקינן באתר למכירת רהיטים הרי שלוויזואליה יש מקום חשוב מאוד (גולשים רוצים תמונות על מנת להכריע בין ארונו אפשריים, מיטות או ספריות קודש מעוצבות). בנוסף על מנת לבצע קידום משמעותי ולדרג את האתר גבוה בסדר התוצאות של גוגל יש צורך גם במלאי מאמרים איכותי ורלוונטי.  גרסת אתר למובייל אף היא עניין חשוב וכן גם השאלה הבאה – האם האתר נבנה עם קוד פתוח או סגור? כלומר האם תכנות האתר פתוח לכלל הקהל הרחב הוא שהוא מוגבל להרשאות ספציפיות.

 

לכו עם הבלוגרים

WordPress, אתר הבלוגים המפורסם, היא אולי הפלטפורמה המוכרת בעולם לפיתוח אתרים, ולא בכדי. האפשרויות לעבוד עם Wordpess משתנות לפי חבילת התשלום החודשית שרכשתם, אך בגדול, מדובר בכל מה שצריך עבור אתר תדמית לעסק. מלאי עצום של תבניות מוכנות, אפשרות נוחה להעלאת תכנים טקסטואליים וחזותיים, ואינספור מדריכים שרצים ברשת האינטרנט בנוגע להתנהלות עם הממשק יסייעו לכם לבנות אתר לא רע בכלל.

 

לעצב את החלל האמנותי שלכם

אתר לרהיטים צריך להתמקד ראשית בחזות שלו. בשונה מאתרי עסקים אחרים (כגון שירותי תמלול או חקירות פרטיות) כאן האימאג' הוא המסר, ואתר העסק בהתאם צריף לשקף אמנותיות, דקורטיביות וחזון יצירתי.

Square Space היא פלטפורמה ידידותית לאנשי היצירה בינינו. מדובר בפלטפורמה אידיאלית להעלאת תיק עבודות (פורטפוליו) ועל כן היא עשויה לשמש ממשק נח לחנות רהיטים. עם זאת יש לסייג את המערכת, ולומר שהתמיכה בעברית בה מוגבלת.

 

בחירת הסוחרים

פלטפורמה מומלצת לבניית אתר מסחר אונליין נקראת שופיפיי. כפי שניתן להבין משמה, ייעודה של הפלטפורמה הוא אכן להקל על אתרי עסקים, והתוצאות בהתאם. גם כאן התמיכה בעברית מוגבלת, אך מנגד יש אפשרויות מסחר מגוונות ונוחות: החל מכיסוי של כלל אופציות התשלום (אפילו ביטקוין), אפשרות ליצירת קופונים וכלה באבטחה איכותית של המסחר. הממשק שומר לעצמו את כל ההתנהלות עם הצד הטכני ומשאיר לכם את העניין העיצובי, עניין חשוב בעבור אתרי עסקים שלא רוצים להסתבך עם שורות קוד אך כן רוצים לבדל עצמם מהמתחרים.

 

מסך

חברת קידום אתרים - סמל
חברת קידום אתרים

אנו חברה שיודעים לקדם אתרים ולהגיע למקום הראשון בכל נישא ובכל תחרות, החברה המובילה בתחום קידום אתרים במדינת ישראל.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
אין מספיק תנועה באתר?
כנראה שכמה קישורים ישפרו את המצב!
בניית אתר
בניית אתרים
מתי נרצה לבנות אתר אינטרנט?

בעלי עסקים רבים גילו בשנים האחרונות שהם רוצים לבנות אתר אינטרנט. חלק מהם שמעו על כך מקולגות, אחרים הבינו שיש ביקוש מצד הלקוחות. כך שבעצם,

בניית אתר מכירות
בניית אתרים
מה הוא אתר מכירות?

בעשור האחרון אנחנו עדים לשוק הולך ומתפתח של אתרי מכירות, או בשמותיו האחרים: איקומרס, אתרי סחר או אתרי אונליין. מה זה אתר מכירות בעצם ולמה

אתר אינטרנט
בניית אתרים
הכל על בניית אתרים

אי אפשר להתעלם מהמגמה אשר קורית בעשור האחרון בעולמות הריטייל (קמעונאות). מדי יום צצים עוד ועוד אתרים, המאפשרים רכישת פריטים ממגוון תחומים שונים. בעלי עסקים