מה הוא אתר מכירות?

בניית אתר מכירות
תוכן העיניים

בעשור האחרון אנחנו עדים לשוק הולך ומתפתח של אתרי מכירות, או בשמותיו האחרים: איקומרס, אתרי סחר או אתרי אונליין. מה זה אתר מכירות בעצם ולמה דווקא עכשיו?

דור האונליין

בניית אתר מכירות הפך להיות לפופולרי במיוחד בעשור האחרון, בין אם בקרב יזמים ובים אם בקרב חברות ותיקות בשוק שהחליטו להפעיל זרוע נוספת. אם אנחנו מסתכלים על הפעם הבין דורי, נוכל לראות שהצעירים נהנים לרכוש באתרים השונים, להזמין מחו"ל וקל להם לבצע השוואות שונות.

לעומתם, הדורות הבוגרים יותר, עדיין מעדיפים לכתת רגליהם לקניון, לחנות האהובה עליהם, כי חשוב להם להרגיש את הבד ולמדוד. הפערים בין אנשים שאוהבים לרכוש דרך האינטרנט, או בהגעה לחנות הפיזית, לא טמון רק בגיל, ישנם פרמטים נוספים שמשפיעים על הבחירה.

אבל מה שכן, כלל המחקרים שנעשו בנושא מצאו, שחנות אינטרנטית, מעלה באופן כללי את הכנסות החברה. בניגוד לחנויות פיזיות, אתר מכירות מאפשר רכישה ממגוון חלקי הארץ, בעוד שחנות מוגבלת לאזור פיזי בלבד.

דור האונליין

למה התהליך של בניית אתר מכירות שונה מאתרים אחרים?

עולם בניית אתרים ועולם אתרי האינטרנט מתחלק ל-2 חלקים עיקריים: אתרים שמוכרים סחורה ואתרים של אמוכרים סחורה. הקמת אתר מכירות מורכב יותר, כי האינטרקציה עם הלקוח בנויה מכמה שלבים שונים, כאשר בסוף צריך להגיד מוצר פיזי לבית הלקוח.

תחשבו על זה רגע, אתם משוטטים באינטרנט, פתאום נתקלים במוצר שאהבתם, איזה כיף! נכנסתם לאתר וביצעתם הזמנה ומבחינתכם זהו נכון? אז מבחינת העסק ממנו רכשתם, התהליך רק מתחיל. החל מהמייל לאישור ההזמנה ועד סליקת כרטיס האשראי בפועל, לאתר מכירות יש הרבה שלבים בתהליך, שלרוב מורכבים מכמה מערכות שונות המתממשקות זו לזו.

 

ממה מתחילים?

קודם כל, חשוב שתבחרו חברה המתמחה בבניית אתרי מכירות, כזאת שתוכל להיות שותפה אמיתית שלכם לדרך, עד להצלחה והגעה ליעדים. בניית אתר מכירות הוא תהליך ארוך ומורכב, אשר דורש מעורבות גבוהה מצד החברה לקידום אתרים, על מנת שהתהליך יהפוך להיות לפשוט ונוח.

לאחר שבחרתם חברה לבניית אתרים, זה הזמן לגייס למשימה מעצבת מעולה, אשר מתמחה באתרי מכירות וכמו כן, לשכור את שירותיו של קופירייטר מוכשר, שיוכל להפוך את האתר לידידותי במיוחד למשתמש וגם להעביר את המסרים בצורה הקוהרנטית ביותר.

 

מה עוד יש לקחת בחשבון?

חשוב שתיקחו בחשבון גם את הצורך בפרסום דיגיטלי, השקעה ב-SEO ועוד. בסופו של דבר אתם מנהלים חנות, על מנת שלקוחות פוטנציאליים ידעו שהחנות שלכם קיימת, חשוב לעשות פרסומים ולהפעיל עמודי סושיאל שונים. בנוסף, חשוב שתפתחו חשבון עסקי אצל אחת מחברות לסליקת אשראי.

 

לסיכום

בניית אתר זה תהליך שיכול לקחת בין חצי שנה לשנה או אפילו יותר ולעיתים יכול להיות מורכב טכנולוגית, אבל עם החברה הנכונה לבניית אתרים, תוכלו להפוך את התהליך ליעיל וקליל.

בניית אתרים

חברת קידום אתרים - סמל
חברת קידום אתרים

אנו חברה שיודעים לקדם אתרים ולהגיע למקום הראשון בכל נישא ובכל תחרות, החברה המובילה בתחום קידום אתרים במדינת ישראל.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
אין מספיק תנועה באתר?
כנראה שכמה קישורים ישפרו את המצב!
בניית אתר
בניית אתרים
מתי נרצה לבנות אתר אינטרנט?

בעלי עסקים רבים גילו בשנים האחרונות שהם רוצים לבנות אתר אינטרנט. חלק מהם שמעו על כך מקולגות, אחרים הבינו שיש ביקוש מצד הלקוחות. כך שבעצם,

אתר אינטרנט
בניית אתרים
הכל על בניית אתרים

אי אפשר להתעלם מהמגמה אשר קורית בעשור האחרון בעולמות הריטייל (קמעונאות). מדי יום צצים עוד ועוד אתרים, המאפשרים רכישת פריטים ממגוון תחומים שונים. בעלי עסקים