מהם השלבים לבניית אתר מכירות שמעוצב לטעמכם?

בניית אתר מכירות
תוכן העיניים

רוב בעלי העסקים בעולם, יבינו הייטב את הצורך לבנות אתר מכירות, ואף יתערבו ויהיו חלק מבחירת הפן העיצובי שלו, אך רק חלקם יבינו שאם אין לבעל העסק את הידע לבניית האתר – כדאי לפנות למומחה לבניית אתרים ושהוא יעשה את העבודה בצורה הטובה ביותר עבור העסק.

רוב בעלי העסקים ירצו לבנות לבד או לקחת שירות ממישהו שאינו מומחה, אך צעד זה קריטי מכיוון שהאתר של העסק הוא ממש כמו סניף דיגיטלי של העסק, שלפעמים יכול להיות יותר גדול ועם יותר תנועה מכל הסניפים ביחד.

 

מה צריך לדעת לפני שמחלטים לבנות אתר מכירות?

קודם כל צריך לדעת ולאפיין את הלקוחות הספציפיים שאתם מכוונים אליהם, מה שנקרא קהל היעד של העסק שלכם, ובעצם האנשים שקונים ממכם הכי הרבה. כמובן שחשוב להבין לפני זה האם בכלל הלקוחות שלכם יכנסו לאתר או האם בכלל יש להם נוכחות באינטרנט? לדוגמא בעל עסק שיש לו מוצר או שירות שמיועד לקשישים או מבוגרים צריך לעשות את ההתאמה כדי למצוא את הלקוחות שלו ולהגיע אליהם באמצעות בניית אתר מכירות שמכוון לאוכלוסייה כזו.

 

מה חשוב להבין בתחום העיצוב כדי לבנות אתר מעוצב לטעמכם?

אם כבר יש לכם מותג ועברתם תהליך כלשהו של מיתוג העסק, מומלץ לקשר את האתר למיתוג שכבר עשיתם לעסק על כל מה שזה אומר – צבעים דומים, פונט זהה למיתוג של העסק, וירידה לפרטי פרטים כך שהאתר שלכם יהיה מעוצב נכון אך בעיקר מוכר. אתר שמעוצב הייטב אך לא מוכר לא יועיל לכם הרבה, ולכן חשוב לזכור זאת ובכל שלבי התהליך לזכור שזה נמצא בעדיפות.

לדוגמא אם האתר שלכם מעוצב בצורה הטובה ביותר אך עם זאת הוא כבד ומסורבל, או עמוס בפרטי פרטים כדי להרשים את הלקוח, לא בטוח שללקוח תהיה חווית קניה טובה והוא יעזוב.

 

מה השלבים החשובים בבניית אתר מעוצב לטעמכם?

לאחר שהחלטתם להקים אתר מכירות מעוצב לעסק, יש לאפיין את הקהל ולהתאים לו את המוצרים וסגנון העיצוב. באופן כללי ניתן לומר שקהל צעיר יאהב עיצוב שונה מקהל מבוגר, נשים יאהבו עיצוב שונה מגברים, ולכן יש להבין מיהו הקהל ומה הוא מחפש. לאחר מכן יש לבחור איש מקצוע או חברה המתמחה בבניית אתר מכירות מעוצב, לראות עבודות קודמות שלה ולהבין אם יש בינכם חיבור וכימייה, שכן בתהליך עיצוב ובניית האתר יש הרבה אינטראקציה בניכם וחשוב שהיא תהיה טובה.

 

סיכום

בניית אתר מכירות מעוצב לטעמכם מהווה אתגר והתעסקות במשהו שלא תמיד בעל העסק רוצה או יודע להתעסק אתו, ולכן חשוב למצוא איש מקצוע או חברה המתמחה בזה, לקבל עליה המלצות או לראות עבודות קודמות שלה, להבין מיהו קהל היעד ומה ימשוך אותו לקנות, לזכור שתפקיד האתר הוא למכור ולהתחיל לעבוד עליו עד הגעה לתוצאה הרצויה.

בניית אתר מכירות

חברת קידום אתרים - סמל
חברת קידום אתרים

אנו חברה שיודעים לקדם אתרים ולהגיע למקום הראשון בכל נישא ובכל תחרות, החברה המובילה בתחום קידום אתרים במדינת ישראל.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
אין מספיק תנועה באתר?
כנראה שכמה קישורים ישפרו את המצב!
בניית אתר
בניית אתרים
מתי נרצה לבנות אתר אינטרנט?

בעלי עסקים רבים גילו בשנים האחרונות שהם רוצים לבנות אתר אינטרנט. חלק מהם שמעו על כך מקולגות, אחרים הבינו שיש ביקוש מצד הלקוחות. כך שבעצם,

בניית אתר מכירות
בניית אתרים
מה הוא אתר מכירות?

בעשור האחרון אנחנו עדים לשוק הולך ומתפתח של אתרי מכירות, או בשמותיו האחרים: איקומרס, אתרי סחר או אתרי אונליין. מה זה אתר מכירות בעצם ולמה

אתר אינטרנט
בניית אתרים
הכל על בניית אתרים

אי אפשר להתעלם מהמגמה אשר קורית בעשור האחרון בעולמות הריטייל (קמעונאות). מדי יום צצים עוד ועוד אתרים, המאפשרים רכישת פריטים ממגוון תחומים שונים. בעלי עסקים