8 אתרים לקניית לייקים ועוקבים איכותיים לאינסטגרם

מכשיר
תוכן העיניים

אתרים לקניית לייקים ועוקבים חייבים להיות אמינים ומקצועיים על מנת לספק לכם את השירות האופטימלי.

קבלו 8 אתרים לקניית לייקים ועוקבים איכותיים לאינסטגרם.

 

1 – Betop

האתר המוצלח ביותר לקניית עוקבים ברשתות חברתיות כמו, פייסבוק, יוטיוב, טיקטוק אינסטגרם לייקים, תגובות וצפיות הוא ה- betop. האתר מוכר עוקבים אמיתיים, איכותיים ולא מזויפים שיעלו את רמת האינטראקציה בחשבון שלכם. כלומר, אלו עוקבים עם חשבונות אמיתיים המנהלים פרופילים פעילים. כאשר האינסטגרם מזהה שישנה פעילות בחשבון שלכם עם עוקבים אמיתיים המגיבים לפרסומים שלכם ועושים להם לייקים, באופן אוטומטי הוא יעלה אותם לפיד של משתמשים נוספים באינסטגרם שיעקבו אחריכם. בצורה כזו ניתן לקבל את מלוא החשיפה והפופולריות, למתג את העסק ולצבור לקוחות.

 

2 – Irongram

Irongram מספקים שירות זהה המשלב דיסקרטיות, שירות אמין ואיכותי, תמיכה של 24/7, תשלום מאובטח ואספקה מיידית של לייקים ועוקבים. לאחר שתמלאו את פרטי הפרופיל שלכם ותקבעו את כמות העוקבים והלייקים, תקבלו במשלוח מיידי ומקוון את העוקבים והלייקים ישירות לחשבון באינסטגרם. על פי חלוקה מראש תוכלו לקבוע את החלוקה של הלייקים על הפוסטים, הסרטונים או הסטורי הדרושים וליהנות מחשיפה גדולה. חשוב לדעת שניתן לרכוש מנוי ללייקים אוטומטי המגיע מדי יום לפי דרישה ולפי הצרכים שלכם לפרסומים הנדרשים. שיטה זו יכולה לחסוך לכם עיסוק יום יומי בכך. עם זאת, חשוב לקנות אותם רק באתר אמין ואיכותי כמו Irongram.

 

3 – pwr

ב- pwr ניתן לקבל שירות אמין ואיכותי של עוקבים אמיתיים לאינסטגרם ולרכוש חבילות שונות הכוללות שירות אוטומטי של צפייה ללייב, לייקים ותגובות על פי הכמות אותה תבחרו המתאימים ל-30 פוסטים. זהו יתרון גדול כאשר רוצים לקדם עסק באינסטגרם או להפוך פוסטים מסוימים לוויראליים.

 

4 – getboost

בכל חשבון יש לבצע מדי פעם אופטימיזציה לגבי מספר העוקבים, איכות הלייקים, ירידת עוקבים ושיפורים אחרים. ב- getboost הרובוט האוטומטי יעשה זאת בשבילכם על מנת לנהל חשבון תקין באינסטגרם.

 

5 – YouHoo

כדי שתוכלו לנהל חשבון עם עוקבים ישראלים ועוקבים מארה"ב במידה והעסק שלכם מעניק שירותים מעבר לים, תוכלו לרכוש עוקבים ולייקים כאלו מ- YouHoo ומאתרים נוספים.

 

6 – דיגיטל בוסט

רוצים לקבל את הבוסט הראשוני, להיחשף ולצבור תאוצה כבר בהתחלה? בדיגיטל בוסט תוכלו לקבל זאת ולטלטל את העוקבים שלכם במספרי עוקבים ולייקים קנויים בין אם תעשו באתר מנוי ובין אם רכישות בודדות.

 

7 – buylike

זהו אתר המוכר חבילות של צפיות ולייקים שיכולים למנף את הסרטונים שלכם באינסטגרם באופן אחראי, דיסקרטי ומאובטח.

 

8 – trueffic

כמו שאר האתרים גם trueffic משדר אמינות ואיכות. האחריות של האתר על הלייקים לאינסטגרם היא לאורך 90 יום. בנוסף, האתר יוצא במבצעים אטרקטיביים ומחירים לכל כיס בהתאמה אישית ודיסקרטית.

 

רשת חברתית

חברת קידום אתרים - סמל
חברת קידום אתרים

אנו חברה שיודעים לקדם אתרים ולהגיע למקום הראשון בכל נישא ובכל תחרות, החברה המובילה בתחום קידום אתרים במדינת ישראל.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
אין מספיק תנועה באתר?
כנראה שכמה קישורים ישפרו את המצב!
אייקונים
אינסטגרם
היסטוריית האינסטגרם – אינסטגרם מאז ועד היום

אינסטגרם זו אפליקציה חינמית אמריקאית שמטרתה לשתף תמונות וסרטוני וידאו קצרים. אינסטגרם היא אחת מהרשתות החברתיות הפופולאריות ביותר ובאמצעותה אפשר לעקוב אחרי משתמשים אחרים. מעבר