הכל על בניית אתרים

אתר אינטרנט
תוכן העיניים

אי אפשר להתעלם מהמגמה אשר קורית בעשור האחרון בעולמות הריטייל (קמעונאות). מדי יום צצים עוד ועוד אתרים, המאפשרים רכישת פריטים ממגוון תחומים שונים. בעלי עסקים של חנויות פיזיות ורשתות הבינו כבר מזמן שהם חייבים גם אתר. איך אתר משפיע על חברה קיימת או מותג חדש ומה חשוב לדעת? הכל בכתבה שלפניכם.

 

מה ההבדל בין אתר לאתר מכירות?

בניגוד להקמת אתר תדמיתי, שכל מטרתו הוא להציג מידע על עסק ולשקף את פעילותו, בניית אתר מכירות לעסקים וחברות דורש התייחסות אחרת לגמרי, מכמה בחינות:

 

הפלטפורמה עליה בונים את האתר 

קיימות פלטפורמות שונות וכמו כן, משתמשים בשפות תכנות שונות בין אתרי תדמית לאתרי מכירות. אתר מכירות דורש אפשרויות שינוי רבות יותר, אופציות רחבות יותר לפיתוחים חדשים ואפשרות לעדכן את המידע כל הזמן. לעומת זאת, אתר תדמית יכול להיות גם שנה שלמה ללא שינוי.

 

הגדרת מטרות שונות 

כאשר אנו מסתכלים על אתר תדמית, אנחנו לרוב נגדיר הצלחה באמצעות כמות כניסות, מעבר בין עמודים שונים, או לפי הלידים שהושארו באתר. כשאנו מגדירים מטרות לאתר מכירות, יעדי המכירות יהיו החלק החשוב ביותר, בסופו של דבר מדובר על יחידת רווח.

 

עלויות 

בשל המורכבות של אתר מכירות, ההתמחות הנדרשת מהצד של המפתחים וכמו כן, חיבורים נוספים נדרשים לדוגמא טג מנג'ר (כדי שתהיה אפשרות להשתמש בגוגל אנליטיקס ולבצע אנליזה לאתר) וגם נדרש ליווי חודשי של צוות פיתוח לתת מענה לבאגים, תקלות או חידושים, אלמנטים שאינם נדרשים באתר תדמית.

 

תכנון תכנון ושוב תכנון

מחקרים רבים מראים, שחברות שהוסיפו אתר מכירות בנוסף לסניפים הקיימים, הגדילו את ההכנסות בחברה באותה השנה. אתר מכירות ממנף את הפעילות ומייצר נוכחות דיגיטלית, שהפכה להיות חשובה במיוחד בעשור האחרון. חשוב לשכור את שירותיה של חברה לבניית אתרים, שתוכל לתת ייעוץ והכוונה, על מנת שלא תקבלו החלטות שעלולות לבזבז לכם הרבה זמן והרבה כסף.

אל דאגה, WEBGOLD בניית אתרים, כאן על מנת לפשט את התהליך. החל מבחירת הפלטפורמה הנכונה עבורכם: שופיפיי, מג'נטו, מג'נטו 2 , WooCommerce או פלטפורמה אחרת שהיא הנכונה ביותר עבורכם. ועד העיצוב, הנראות וחווית המשתמש שתייצג את ערכי המותג שלכם ותעביר ללקוח את החוויה שהייתם רוצים להעביר.

בנוסף לכך, חשוב להשתמש בשירותיה של חברה מנוסת, כיוון שגם בתכנות עצמו, ישנה חשיבות רבה לאופן בו מבצעים כל דבר, היות וזה יכול להשפיע על דברים אחרים כמו SEO, קידום ממומן והופעה של המותג במנועי החיפוש השונים.

 

לסיכום

כשאתם נגשים לאפיין ולפתח אתר מכירות, חשוב שתעבדו עם בעלי נסיון בתחום. חשוב שיהיה איתכם בתהליך איש מקצוע שיודע לאפיין את צרכי החברה שלכם ולתת את המענה הנכון ביותר, לבחור את הפלטפורמה הטובה ביותר עבורכם ויהפוך את התהליך לקל ויעיל.

מחשב נייד

 

חברת קידום אתרים - סמל
חברת קידום אתרים

אנו חברה שיודעים לקדם אתרים ולהגיע למקום הראשון בכל נישא ובכל תחרות, החברה המובילה בתחום קידום אתרים במדינת ישראל.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
אין מספיק תנועה באתר?
כנראה שכמה קישורים ישפרו את המצב!
בניית אתר
בניית אתרים
מתי נרצה לבנות אתר אינטרנט?

בעלי עסקים רבים גילו בשנים האחרונות שהם רוצים לבנות אתר אינטרנט. חלק מהם שמעו על כך מקולגות, אחרים הבינו שיש ביקוש מצד הלקוחות. כך שבעצם,

בניית אתר מכירות
בניית אתרים
מה הוא אתר מכירות?

בעשור האחרון אנחנו עדים לשוק הולך ומתפתח של אתרי מכירות, או בשמותיו האחרים: איקומרס, אתרי סחר או אתרי אונליין. מה זה אתר מכירות בעצם ולמה