איזו פלטפורמה עדיפה לקידום- אלמנטור או וויקס?

תוכן העיניים

כיום, קיימות לא מעט פלטפורמות לבניית אתרים, אך יש 2 מערכות פופולאריות במיוחד והן "וויקס" ו-"וורדפרס". כאשר אנו בוחרים פלטפורמה מסוימת, יש לכך השלכות, ואחת מהן שהיא אולי החשובה ביותר היא השפעה על קידום אתרים אורגני. לכן, עלינו להחליט איזו פלטפורמה תשרת את האינטרסים שלנו בצורה הטובה ביותר.

 

היכרות קצרה

וורדפרס

ממשק ניהול לעריכת אתרים, שם תוכלו לערוך את האתר שלכם ולהכניס אליו תוכן עם תוכנה שדומה לוורד, המערכת שלו היא בקוד פתוח ולכן תהיה אופציה לתת לאנשי מקצוע, מתכנתים, לעזור לכם בעיצוב ושינוי דברים באתר. לאחר בניית האתר תזדקקו לפלטפורמה שתעזור לכם לקידום, וכאן נכנס התוסף לתוכנה שנקרא אלמנטור.

 

אלמנטור

אלמנטור הוא ממשק קל ללימוד שאינו מצריך ידיעת קוד ותכנות על מנת להשתמש בו. הוא תוסף לוורדפרס שבאמצעותו ניתן לעצב אתרים ודפי נחיתה באופן מהיר ולראות את התוצאות באופן מיידי בפרונט אנד.

אלמנטור, מאפשר עריכה LIVE של כל דף באתר, כלומר כל שינוי שתבצעו יופיע מולכם באופן באותו הרגע, מבלי שתזדקקו לבדוק בתצוגה מקדימה. בנוסף, ישנה התאמה מושלמת למובייל, דבר בעל חשיבות גדולה כאשר מתעסקים בקידום אתרים, משום שגוגל מעניקה קדימות ועדיפות לגרסת המובייל שלו.

הגרסה הבסיסית של אלמנטור היא יחסית עשירה בווידג'טים, היא מכילה 30 ווידג'טים שונים וזה כנראה יותר ממה שתצטרכו, מעבר לכך היא חינמית כך שלא בטוח שתזדקקו לגרסה מורחבת יותר שלה.

אתרי וורדפרס הם אתרים נוחים ויעילים מאוד לקידום ובתוספת אלמנטור הם הופכים אפילו לקלים עוד יותר לקידום אורגני. הדבר מתאפשר בשל התמיכה המושלמת במובייל, האפשרות ליצור אתרים רספונסיביים, מהירות הגלישה הגבוהה וחווית המשתמש האיכותית שלו.

 

וויקס

בדומה לוורדפרס, גם וויקס היא ממשק ניהול לעריכת אתרים, היא נוחה ויש שירות תמיכה ברמה סבירה למשתמשים המשלמים. כאשר תבצעו עדכון באתר הוא יבחן וייבדק ורק לאחר מכן יעלה לאתר, כך שתהיו בטוחים שכל עדכון שתעשו יעבוד חלק.

וויקס עובדת בקוד שסגור למתכנתים חיצוניים, כך שכל תמיכה מחוץ לאנשי התוכנה עצמה לא תתאפשר. בנוסף, וויקס היא ספק האחסון היחידי שלכם, זאת אומרת שאם תרצו לעזוב ביום מן הימים את השירות, לא תוכלו לקחת את האתר, אפשר לדמות את זה לשכירות.

מבחינת קידום אתרים, לוויקס יש מספר תוספים שיעזרו בפעולת קידום האתר, והפופולרי ביותר ביניהם הוא Booster. תוסף זה מאפשר את הטמעת כתובת האתר שלכם בתוצאות חיפוש, מעקב אחר ביצועים, מיקוד למילות מפתח ועוד.

 

השוואה בגדול

שתיהן פלטפורמות קידום טובות, אך מה שישפיע בסופו של דבר הוא אסטרטגיית השיווק שלכם.

פלטפורמה בעלות על האתר עדיפות לעסק קטן/גדול תשלום תמיכה
אלמנטור הבעלות על האתר תהיה פרטית, כלומר שלכם. עסק גדול אפשרות לגרסה חינמית ניתנת תמיכה חיצונית של מתכנתים.
וויקס דמי שכירות, לכן האתר שייך לוויקס ולא לכם. עסק קטן בתשלום חודשי תמיכה טכנית של עובדי החברה (וויקס).

 

חברת קידום אתרים - סמל
חברת קידום אתרים

אנו חברה שיודעים לקדם אתרים ולהגיע למקום הראשון בכל נישא ובכל תחרות, החברה המובילה בתחום קידום אתרים במדינת ישראל.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
אין מספיק תנועה באתר?
כנראה שכמה קישורים ישפרו את המצב!
בניית אתר
בניית אתרים
מתי נרצה לבנות אתר אינטרנט?

בעלי עסקים רבים גילו בשנים האחרונות שהם רוצים לבנות אתר אינטרנט. חלק מהם שמעו על כך מקולגות, אחרים הבינו שיש ביקוש מצד הלקוחות. כך שבעצם,

בניית אתר מכירות
בניית אתרים
מה הוא אתר מכירות?

בעשור האחרון אנחנו עדים לשוק הולך ומתפתח של אתרי מכירות, או בשמותיו האחרים: איקומרס, אתרי סחר או אתרי אונליין. מה זה אתר מכירות בעצם ולמה

אתר אינטרנט
בניית אתרים
הכל על בניית אתרים

אי אפשר להתעלם מהמגמה אשר קורית בעשור האחרון בעולמות הריטייל (קמעונאות). מדי יום צצים עוד ועוד אתרים, המאפשרים רכישת פריטים ממגוון תחומים שונים. בעלי עסקים