זה לא סוד – האינטרנט זוהי המדיה המומלצת לשיווק של אתרים מסוגים שונים. מאמר זה יסקור את השיטה, כדי שתוכלו להכיר בה מקרוב. בשורות הבאות נציג את 3 השלבים שצריך ליישם, כדי לבנות אסטרטגיה מוצלחת. הישארו כאן ותגלו מה עליכם לעשות? ממה כדאי להימנע? ומהי הדרך שתבטיח את השלמת ההליך?
שלב ראשון – עריכת סקר שוק
הפעולה הבסיסית שתצטרכו ליישם בתחילת ההליך תאפשר היכרות עם השוק. סקר מעמיק יוביל להכרה בקהל היעד שלכם, בצרכים שלו ובדרך היעילה ביותר להגיע אליו. חשוב לציין שמדובר בתהליך שצריך להתבצע תוך הסתייעות במומחים שבקיאים בקידום אתרים. אלה יבצעו את ההליכים הבאים:
ההליך | הסבר | |
1 | איסוף מידע על מתחרים | עליכם להכיר בעסקים אחרים שנוגעים לתחום שלהם, כדי שתוכלו לדעת מהן נקודות החולשה שלהם? ובאילו אסטרטגיות הם משתמשים? |
2 | היכרות עם קהל היעד | גיל, מקום מגורים והתנהגות צרכנית שמאפיינת את קהל היעד הם פרטים שחשוב לאסוף ולהכיר |
3 | זיהוי של מגמות בשוק | צריך לבדוק מה מצב התחום של העסק שלכם – האם הוא בצמיחה? האם יש טרנדים מסוימים שנוגעים אליו? |
שלב שני – בידול ומיתוג
שלב זה מתמקד ב – 2 מושגים חשובים שכל חברה לשיווק באינטרנט מכירה באופן מעמיק. הגיע הזמן שאתם תכירו בהם ותגלו את חשיבותם. נציין שבתור התחלה, עליכם ליצור בידול עסקי, היות והוא יבליט את העסק שלכם על פני המתחרים. שימו לב, יש כמה פעולות שתצטרכו ליישם בשלב זה, כדי להגיע לתוצאה הרצויה:
- לבדוק מה מייחד את העסק שלכם? מוצר מסוים? שירות שלא ניתן לקבל במקום אחר?
- יצירת לוגו מיוחד שמתאים לערכים של המותג
- בחירה בשפה שתשמש את המותג (לדוגמא: רשמית, קלילה וכו')
שלב שלישי – הגדרת יעדים ויציאה לדרך
זה הזמן לתכנן את הפעילות השיווקית המתאימה לכם. בשלב זה תצטרכו ליישם את הפעולות הבאות:
הפעולה | הסבר | |
1 | קביעת מטרות והצבת יעדים | מה אתם רוצים להשיג מהליך השיווקי? לדוגמא, הרחבת מספר הלקוחות |
2 | בחירה בתקציב | תבדקו מהו הסכום שעומד לרשותכם, כדי שתוכלו לבחור את הפלטפורמה המתאימה |
3 | בחירת פלטפורמה | עומדות לרשותכם כמה אפשרויות, לדוגמא:
|
טיפ – תפנו למומחים
כאמור, שיווק באינטרנט נחשב להליך מורכב. לכן, כדאי להסתייע במומחים, היות והם מכירים בשיטות עבודה עדכניות ויש להם דישה לכלים שיכולים לייעל את ההליך. שימו לב, בחירה בחברה מומלצת צריכה להתבצע תוך בחינה של תיק עבודות עדכני וחוות דעת שנכתבו לאחרונה על ידי לקוחות קודמים. שכן, אלה יאפשרו להכיר בהתנהלות החברה ויובילו להחלטה מושכלת.
לסיום
עריכת סקר שוק, בידול ומיתוג והגדרת יעדים הם 3 השלבים המרכזיים שצריכים להתבצע, כדי שניתן יהיה לשווק את האתר שלכם באינטרנט. פנו למומחים שיבצעו את ההליך עבורכם ותוכלו להגיע לתוצאה הטובה ביותר.