6 שיטות לשיפור יחס ההמרה שלכם באופן משמעותי

מסך
תוכן העיניים

יחס המרה הוא הגורם המרכזי להצלחת העסק שלכם, הוא מעיד על הצלחות והכנסות גבוהות.

אבל מה קורה כאשר יש לכם אתר מדהים שנראה מעולה, מושקע, ממותג, עם תוכן מגוון ומעשיר, ולמרות כל זה אין מספיק מכירות? איך אפשר ליצור נאמנות

אצל הגולשים ולהפוך אותם לקבועים וגם שירכשו את המוצרים שלכם?

 

הוספת טופס הרשמה לרשימת תפוצה

חישבו איך אתם עושים זאת בצורה שלא תעצבן את הלקוח ותמנע ממנו להצטרף אליכם. נסחו את הטופס בצורה אמינה ועניינית ואל תבקשו יותר מדי פרטים של הלקוח, על מנת שהנ"ל לא ישמע לו חשוד והוא ימנע מלהצטרף. קודם כל נסו לחשוב כמה תוכן אתם רוצים לתת לאנשים שנרשמים למאגר הלקוחות שלכם. האם בצורה שבועית\חודשית? איזה תוכן הלקוחות יקבלו? מומלץ לרשום זאת. לדוגמה – "הנרשמים לרשימת התפוצה שלנו יוכלו להנות מקבלת הודעות על מבצעים שווים, קופונים, הטבות ואפילו הגרלות". ספרו להם כמה נרשמים יש לכם, כאשר מדובר בקהילה גדולה הקורא מבין שיכול להיות שהוא מפספס פה משהו אם כל כך הרבה אנשים רשומים אליכם ויירשם.

 

שיפור מהירות האתר

אנשים אוהבים הכל כאן ועכשיו. הם מחפשים את המהיר ביותר, הנוח ביותר והנגיש ביותר. חושבים שהאתר שלכם מהיר ונוח? נסו לחשוב כיצד תשפרו אפילו יותר את מהירותו, צרו קיצורי דרך לדברים. זה יעניין את הלקוח וישאיר אותו באתר.

 

הוספת כפתורי חיוג בגרסת המובייל

כשאדם נכנס לאתר כלשהו על מנת לחפש מוצר שהוא מתעניין בו, הוא עושה זאת בדרך כלל כי באותו רגע יש לו זמן, ואז ברגע שהוא מתעניין במוצר הוא רוצה להזמין את המוצר כאן ועכשיו, ואם יש לו שאלות הוא רוצה לקבל עליהן תשובה בצורה המהירה ביותר. צרו חייגן שבעזרתו הלקוח יוכל להתקשר אוטומטית אליכם. צרו תמונת כפתור עם הכיתוב "חייג עכשיו" או "התקשר" וכ'ו ושימו אותו במיקום של אתר המובייל שלכם, ואחריו שימו את מספר הטלפון. הלקוח יוכל להתקשר אליכם אוטומטית, לקבל תשובות לשאלות ולסגור את העסקה המדוברת.

 

השקעה בתכנים מעניינים

השקיעו בתוכן שלכם והפכו אותו למגוון ומעניין, הביאו סיפורים שקרו לכם עם לקוחות, ספרו על הדרך שעשיתם על מנת לייצר את אותו מוצר. לקוחות אוהבים כנות ואותנטיות, הם אוהבים להרגיש חלק ולהיות בתוך "המשפחה" שלכם. תנו להם להיכנס, תנו להם את המקום. כשלקוחות ירגישו משפחה הם ירצו לקנות עוד ועוד על מנת להישאר בתוך המשפחה.

 

השארת גולשים באתר

יש לכם 5 שניות להשאיר גולשים באתר שלכם ועוד מספר שניות בודדות שנותרו לכם להעביר את המסר שלכם ולהשאיר תיבה שבה הגולש יוכל להשאיר פרטים כדי שיחזרו אליו. תגבשו קונספט שיווקי ומעניין, שהכותרת העליונה תספק את המענה הנדרש, שהפרטים המעניינים יופיעו ברגע שהגולש בוחר לגלול את הדף למטה. בחרו בנוסח קצר ותמציתי, השמיטו פרטים שלא יעניינו את הגולש וימנעו ממנו להמשיך לקרוא.

 

ניתוח ומדידת ביצועים

לאחר כל השיפורים שעשיתם באתר שלכם בדקו האם משהו השתנה לטובה, האם יותר אנשים השאירו פרטים על מנת להצטרף לרשימת התפוצה, כמה אנשים השאירו טלפון על מנת שיחזרו אליהם, כמה זמן הגולשים שהו באתר, כמה אנשים רכשו, כמה לקוחות שעשו רכישה אחת חזרו לבצע רכישה באתר פעם נוספת, האם ישנם ביקורות והמלצות על השירות שלכם ועל אופן השימוש באתר – האם לקוחות מדווחים שבאמת חזרו אליהם וכ'ו.

שיפור יחס המרה יגרום לכם להבין מה הלקוח מחפש ומה מצופה מכם על מנת להוביל את העסק שלכם להצלחה. תוכלו לחפש באינטרנט את כל סודות בשיווק דיגיטלי על מנת להעיף ולמנף את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר.

בהצלחה!

 

שעון ומטבעות

חברת קידום אתרים - סמל
חברת קידום אתרים

אנו חברה שיודעים לקדם אתרים ולהגיע למקום הראשון בכל נישא ובכל תחרות, החברה המובילה בתחום קידום אתרים במדינת ישראל.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
אין מספיק תנועה באתר?
כנראה שכמה קישורים ישפרו את המצב!
מרשתת
מדריכים דיגיטליים
איך לבחור ספק אינטרנט עם מסלול משתלם

אינטרנט הפך לדבר שלא ניתן לחיות בלעדיו. מאז המצאתו בשלהי המאה הקודמת, הפופולריות של האינטרנט רק הולכת וגדלה, עד שכיום, בעולם הטכנולוגי בו אנו חיים,

תוכן מאובטח
מדריכים דיגיטליים
מתי נצטרך פתרונות מחשוב לעסק?

בכל עסק, המחשוב והרשתות תופסות לא מעט מקום. העובדה שאנחנו עובדים מול לקוחות במקומות שונים, עובדים רבים ומשלוחים דורשת מאיתנו זמינות מלאה ויכולת לעבוד בצורה

איש שיווק
מדריכים דיגיטליים
4 טיפים לבניית אתר מכירה אונליין

בעבר, אלו שרצו לקדם מוצרים, תוכן או שירות מסוים, עשו זאת באמצעים שכמעט חלפו מהעולם. קידום דרך עיתונים, פליירים ונציגי מכירות פרונטליים, פעם רק כך