קידום אתרים בגוגל – מיתוסים ודעות קדומות

קידום אתרים בגוגל
תוכן העיניים

בעבר, קידום אתרים אורגני באמת התבסס יותר על קישורים. אבל כיום, קידום אתרים בגוגל הוא אסטרטגיה שלמה שנועדה לקדם את אתר העסק שלכם, ולשם כך מתבצע מחקר מעמיק שבו מכירים את המוצר ובית העסק, מיהו קהל היעד הפוטנציאלי ועושים ניתוח מתחרים בגוגל. אז איך עושים זאת בדרך הנכונה? הפרטים במאמר הבא.

 

בניית האסטרטגיה

למרות ועל אף המיתוסים והדעות הקדומות שאולי יש לקידום אתרים בגוגל, אם עושים אותו בצורה חכמה ונכונה, אתם תצליחו לקדם את האתר שלכם משמעותית. קידום אתרים בגוגל, או בשמו האחר – קידום אתרים אורגני, צריך להתבסס על אסטרטגיה שלמה כדי שהוא באמת יעבוד. האסטרטגיה בנויה ממספר שלבים:

  1. מחקר מילות מפתח: ביצוע מחקר מילות מפתח הוא הכנת רשימה של כמה עשרות או מאות ביטויים (מילות מפתח) שמתוות את דרך הקידום של העסק. בעזרת מחקר המילים, יהיה אפשר למקד ולמדוד האם יש התקדמות בביטויים מסויימים שאנשים חיפשו בגוגל. עם זאת, חשוב להבין שהמדדים העיקריים להצלחה יתבססו על כמות כניסות, לידים ומכירות מהאתר.
  2. אסטרטגיה: כדי לקדם את האתר שלכם בצורה הטובה ביותר, צריכה להיבנות אסטרטגיה נכונה. אסטרטגיית ה- SEO, ממפה את הפרוייקט שלכם ובודקת אילו מהלכים יצליחו לקדם את האתר. כלומר, אילו עמודים באתר דורשים אופטימזציה, איך מתעדפים עבודה על האתר, איך מחלקים קישורים חיצוניים – וכל הפעולות שיגרמו לכך שקידום האתר יקרה בצורה היעילה ביותר.
  3. אופטימיזציה ליצירת אתר: בקידום אתרים בצורה אורגנית, עבודת האופטימיזציה היא אין סופית. תמיד אפשר לשפר את האתר מבחינת הקישורים שלו, התוכן, חווית המשתמש, תשתיות טכניות ועוד. את האופטימיזציה לאתר מחלקים לשתי קטגוריות: 1- אופטימיזציה טכנית (שיפור אבטחה, מהירות, התאמה של התאר למובייל ועוד). 2- אופטימיזציה ל-SEO (שיפור קישורים פנימיים באתר, שילוב מילות מפתח בתוכן האתר, שיפור הכותרות ועוד). את האופטימיזציה מהסוג הזה אפשר לעשות רק במידה ויש תוכן כתוב באתר. אם לא, כחלק מהקידום האורגני תצטרכו גם ליצוק תוכן אל האתר (מאמרים, בלוגים, חוות דעת ועוד).
  4. קישורים חיצוניים: אחת הדרכים הכי חשובות כדי לקדם את האתר באינטרנט היא באמצעות קישורים חיצוניים. ניתן להקביל את הקישורים האלו להמלצות שמקבלים מאנשים בעולם המוחשי. כלומר, ככל שהאתר שלכם יקבל יותר אזכורים וקישורים באתרים אחרים, הוא יהיה מדורג גבוה יותר בתוצאות החיפוש של גוגל.
  5. בקרה ושיפור מתמיד: גם אם עשיתם את כל ארבעת השלבים הקודמים, בעולם השיווק האינטרנטי שמשתנה ללא הרף, תמיד צריך לבדוק את עצמכם ולראות איפה אפשר להשתפר. אתם צריכים למדוד המרות, לבדוק את הטקסטים שלכם ואת האופטימיזציה ולהיות במעקב אחר התקדמות קידום האתר.

 

לסיכום

קידום אתרים אורגני הוא דרך נהדרת לקדם את האתר שלכם כך שיופיע גבוה במדרג מנועי החיפוש של גוגל. לאו דווקא צריך להשתמש בקידום אתרים ממומן כדי להצליח, כמובן במידה ויודעים איך לעשות את זה בצורה נכונה. לשם כך רצוי ואף מומלץ להעזר באנשי מקצוע בתחום.

קידום אתרים בגוגל

חברת קידום אתרים - סמל
חברת קידום אתרים

אנו חברה שיודעים לקדם אתרים ולהגיע למקום הראשון בכל נישא ובכל תחרות, החברה המובילה בתחום קידום אתרים במדינת ישראל.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
אין מספיק תנועה באתר?
כנראה שכמה קישורים ישפרו את המצב!
חברה לקידום אתרים
קידום אתרים
למה כדאי שתיעזר בחברה לקידום אתרים?

בעידן הדיגיטלי של היום, נוכחות חזקה באינטרנט היא חיונית להצלחת כל עסק. כשמיליוני אתרים מתחרים על תשומת הלב של כולנו, זה מאתגר להשיג תשומת לב

קידום אתרים בגוגל
קידום אתרים
הכל על קידום אתרים בגוגל

אם אתם רוצים למקסם את השיווק והפרסום עבור החברה והעסק שיש בבעלותכם, כדאי שתחשבו על אפשרות של קידום אתרים בגוגל. האפשרויות של הקידום מספקות גישה

מחשב נייד
קידום אתרים
הכל טרמינולוגיה – מילון ה-SEO השלם

תחום קידום האתרים seo הינו הדבר החם ביותר בעולם הפרסום. כדי לאפשר להתחבר לעולם הזה חיברנו עבורכם את מילון קידום אתרים seo כדי שגם הטלפון