הדברים החשובים ביותר לקידום אורגני של אתר עריכת דין

תוכן העיניים

הפנים של המשרד

נראות האתר והאמינות אותה הוא צריך לשדר, במיוחד כאשר מדובר על עורכי דין, הן תכונות חשובות מאוד. לכן, חשוב לתת עליהן דגש, ולייצר את הרושם הטוב ביותר לגולש, שיבין שהאתר הוא של משרד רציני ומתפקד היטב.

דף הבית, הוא הפנים של המשרד, אך לרוב הגולש יגיע לאחד מהמאמרים באתר דרך גוגל ולא ייחשף לדף הבית בכניסתו לאתר. בשל כך, נצטרך לאפשר לו את הגישה הקצרה ביותר לדף הבית, העדיפות תהיה ללחיצה על לוגו המשרד, וכך המעבר יהיה מהיר וקליל. דף הבית של האתר הוא הפנים של המשרד, ואנו מעוניינים לספק לו את הרושם שהיה מקבל אילו היה נכנס למשרד עצמו או לפחות ליצור את התחושה הכי קרובה לכך.

לכן, חייבת להופיע תמונה ברורה ואיכותית של עורכי הדין במשרד, רצוי גם עם פירוט לצידה על כל אחד מעורכי הדין, על מנת שהגולש יבין שזהו משרד שיש מאחוריו אנשים מקצועיים ולא עוד אתר אקראי לעניינים משפטיים. בנוסף, חשוב מאוד ומומלץ שיהיה בכל אחד מהדפים הפנימיים באתר, במיוחד דפי המטרה אליהם מגיעים מגוגל, פרטים כמו שמות בעלי המשרד, דרכי יצירת קשר (אפילו טלפון אישי ומייל אישי).

 

התמקדות בתחום מרכזי

על מנת לאפשר קידום טוב וקל יותר בגוגל, על האתר להתמקד בתחום התמחות אחד בין אם זה משפט פלילי, דיני משפחה או רשלנות רפואית. כמובן, ניתן לתת במה לעוד תחומים בדפי האתר, אך רצוי שאת מירב תשומת הלב ואת רוב תוכן האתר יקבל התחום בו המשרד מתמחה.

 

תוכן איכותי

רצוי מאוד לספק באתר תוכן איכותי, לכן נדרש שכותב התוכן לאתר יהיה בעל ידע ורקע משפטי, לאו דווקא עורך דין אלא גם סטודנט למשפטים ברמה גבוהה.

אסור לשכוח כי מעבר לענייני העיצוב של האתר והנראות שלו שחשובים לא פחות, הלקוח בסופו של דבר מגיע לאתר לצורך ביאור מידע משפטי מסוים שהוא מעוניין לבדוק. אותו המידע באתר אליו הגיע הגולש, יספק לו את הרושם הראשוני על המשרד וזאת הסיבה שלשמה אנו חייבים לעבות את האתר אך ורק בתוכן איכותי.

 

אמינות

אחד הדברים החשובים באתר של עורכי דין הוא שידור האמינות באתר, לשם כך נשאף שכל החומר שנמצא באתר הוא אותנטי, מהמאמרים עצמם ועד לתמונות עורכי הדין של המשרד, כלומר לא לקחת תמונות מגוגל או ממאגרים אחרים.

 

בניית קישורים

האלגוריתם של גוגל מקדם אתרים גם על פי מעברים מאתר מסוים ואמין לאתר אחר, לכן חשוב לפרסם וליצור קישורים לאתר מאתרים אחרים ואמינים. בתחום המשפטי, אחד מהאתרים המובילים הוא "תקדין", ואם תפרסמו בו או באתרים הדומים לו גם מבחינת אמינות, מאמרים עם קישורים לאתר שלכם, הדבר יקדם אתכם מאוד ואף ישפר את אמינות האתר.

חברת קידום אתרים - סמל
חברת קידום אתרים

אנו חברה שיודעים לקדם אתרים ולהגיע למקום הראשון בכל נישא ובכל תחרות, החברה המובילה בתחום קידום אתרים במדינת ישראל.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
אין מספיק תנועה באתר?
כנראה שכמה קישורים ישפרו את המצב!
חברה לקידום אתרים
קידום אתרים
למה כדאי שתיעזר בחברה לקידום אתרים?

בעידן הדיגיטלי של היום, נוכחות חזקה באינטרנט היא חיונית להצלחת כל עסק. כשמיליוני אתרים מתחרים על תשומת הלב של כולנו, זה מאתגר להשיג תשומת לב

קידום אתרים בגוגל
קידום אתרים
הכל על קידום אתרים בגוגל

אם אתם רוצים למקסם את השיווק והפרסום עבור החברה והעסק שיש בבעלותכם, כדאי שתחשבו על אפשרות של קידום אתרים בגוגל. האפשרויות של הקידום מספקות גישה

מחשב נייד
קידום אתרים
הכל טרמינולוגיה – מילון ה-SEO השלם

תחום קידום האתרים seo הינו הדבר החם ביותר בעולם הפרסום. כדי לאפשר להתחבר לעולם הזה חיברנו עבורכם את מילון קידום אתרים seo כדי שגם הטלפון