מערכת אוטומטית באתר – האם זה ישפיע לך על הקידום

מחשב
תוכן העיניים

בימינו אנחנו עוברים תהליכי אוטומציה רבים, מה שלמעשה גם מאפשר לבעלי עסקים לחסוך בעלויות עובדים לפעמים.

מעבר לכך שהתקנת מערכת אוטומטית באתר תאפשר לכם לייעל את הפעילות העסקית, התקנת המערכת גם תשפיע ע תהליכי הקידום שלכם באינטרנט.

בואו נבין כיצד.

אם מדברים על קידום אתרים, בעצם מדברים על הדרישות של גוגל לאתרים שהוא מחשיב בתור איכותיים ומספקים ערך מוסף לגולשים. כשמתקינים מערכת אוטומטית באתר האינטרנט, בעצם מסמנים לגוגל שאנחנו עושים מאמצים בכדי לייעל ולשפר את התהליכים באתר שלנו. כשהמערכות באתר יעילות, מהירות ואף אוטומטיות, הן חוסכות לגולשים זמן יקר וגם עשויות למנף משמעותית את הפעילות העסקית. בפועל, ככל שהאתר שלכם יהיה יותר ידידותי למשתמש, ככה אתם תוכלו להפיק מכך תועלת רבה.

 

התקנת מערכת אוטומטית באתר – עד כמה היא משמעותית לקידום?

רגע לפני שמתחילים במסע של קידום אתרים בחיפה או קידום ממומן בכל עיר אחרת בארץ, חשוב לבדוק עד כמה הכנתם נכון את הבסיס שלכם למסע. והבסיס שלכם למסע הוא האתר שלכם, שצריך להיות עד כמה שיותר ממגנט, ידידותי למשתמש וקל לתפעול. וכנראה שאין משהו יותר קל לתפעול מאשר מערכות אוטומטיות באתר, מה שעשוי גם להשליך על יחסי ההמרה באתר.

שימו את עצמכם בנעליים של הגולשים באתר שלכם. האם אתם רואים את עצמכם נשארים לגלוש באתר אינטרנט זוחל ומסורבל שמצריך גם תפעול עם המון קליקים? כנראה שלא, וכנראה שזה בדיוק מה שהגולשים שלכם מרגישים. התהליכים האוטומטיים אפוא, הם בעצם מה שגורמים לגולשים להישאר זמן רב יותר באתר. כשגוגל מבחין בכך שהגולשים לא ממהרים לנטוש את האתר שלכם, האתר נחשב כאיכותי יותר ממתחריו בתחום.

 

במה מערכת אוטומטית לאתר תסייע לי?

מערכות אוטומטיות לאתר הן מערכות שאמורות לשפר את יחסי ההמרה, זה בשרה התחתונה. אבל מעבר לכך, ישנן גם מערכות אוטומטיות שאמורות לשפר את השירות שהגולש מקבל באתר. למשל, מערכות בינה מלאכותית שמצ'וטטות עם הגולש ומספקות לו את כל המידע שהוא צריך.

היה והגולש מבקש לברר מידע לגבי פרטים שאין ביכולת הבינה המלאכותית לספק, הגולש בדרך כלל יצטרך להמתין למענה אנושי. המערכות האוטומטיות מאפשרות לגולש לקבל מידע באופן נקודתי ומיידי, מה שהאלגוריתמים של גוגל מסמנים בתור פעולת קידום רצויה.

 

תוך כמה זמן אני אמור להרגיש שהאתר קודם?

מרגע התקנת המערכות האוטומטיות באתר, אתם אמורים להמתין מספר שבועות-חודשים עד שתוכלו להרגיש שינויים בתהליכי הקידום שלכם. יהיה חשוב להתאזר בסובלנות, אבל לא לנצח. אם לאחר מספר חודשים אתם מבחינים כי התקנת המערכת האוטומטית לא הניבה מינוף פעילות עסקית ולא הניבה שיפור בקידום שלכם, יהיה כדאי לעצור ולבחון מחדש. ייתכן שהמערכת אינה מותקנת היטב, ייתכן שמשהו באתר אינו כשורה. כך או כך, חשוב לבצע בדק בית.

 

אתר בנוי נכון

חברת קידום אתרים - סמל
חברת קידום אתרים

אנו חברה שיודעים לקדם אתרים ולהגיע למקום הראשון בכל נישא ובכל תחרות, החברה המובילה בתחום קידום אתרים במדינת ישראל.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
אין מספיק תנועה באתר?
כנראה שכמה קישורים ישפרו את המצב!
מרשתת
מדריכים דיגיטליים
איך לבחור ספק אינטרנט עם מסלול משתלם

אינטרנט הפך לדבר שלא ניתן לחיות בלעדיו. מאז המצאתו בשלהי המאה הקודמת, הפופולריות של האינטרנט רק הולכת וגדלה, עד שכיום, בעולם הטכנולוגי בו אנו חיים,

תוכן מאובטח
מדריכים דיגיטליים
מתי נצטרך פתרונות מחשוב לעסק?

בכל עסק, המחשוב והרשתות תופסות לא מעט מקום. העובדה שאנחנו עובדים מול לקוחות במקומות שונים, עובדים רבים ומשלוחים דורשת מאיתנו זמינות מלאה ויכולת לעבוד בצורה

איש שיווק
מדריכים דיגיטליים
4 טיפים לבניית אתר מכירה אונליין

בעבר, אלו שרצו לקדם מוצרים, תוכן או שירות מסוים, עשו זאת באמצעים שכמעט חלפו מהעולם. קידום דרך עיתונים, פליירים ונציגי מכירות פרונטליים, פעם רק כך