מיתוג עסקי באינטרנט – למה זה חשוב?

אתר בנוי
תוכן העיניים

שמוקם עסק, לרוב יוקם במקביל אתר האינטרנט שלו.

בשלב זה עומד בעל העסק בצומת דרכים – האם להתקדם בדרך הפשוטה ולקוות שהמוצר\שירות שלו ימכור את עצמו אל ללכת בדרך המיתוג.

המילה "מיתוג" היא תיאור התהליך בו מוצר הופך למיינסטרים, עם קהל יעד מוגדר, לוגו שכולם מזהים ועקביות באספקת השירות.

זהו השלב, שכל בעל עסק רוצה להיות בו. למה הוא חשוב, למה דווקא באינטרנט ולמה עכשיו?

 

מה זה בכלל

מיתוג הוא תהליך, שבסופו לעסק שלכם יש היכולת ליצור “קיצור דרך” לתודעה של לקוחות אפשריים. במיתוג עסקי, נבנית ערכה מותאמת לעסק, שמתקשרת לערכים, תחושות, מחשבות ורגשות במוחו של הצרכן ומאפשר לו לתייג את שפע האפשרויות הצרכניות העומדות בפניו, לתוך ערכה קלה לזיהוי והבנה. בשפה המקצועית, חבילה זו מכונה “מיתוג".

 

איך זה עובד

מיתוג עסקי מחבר את כל נקודת המפגש של העסק שלך עם הלקוחות. כל חוויה שחווים הלקוחות שצורכים את שירותי החברה שלכם מול מוצרי ושירותי החברה משפיעים ומעצבים את תפיסת המיתוג בעיניי הצרכן. הפרסום, מענה לטלפון, אתר האינטרנט, אנשי השיווק והמכירות, רכזות המשרד, עיצוב האריזות והמשלוחים, המשרד, ערוצי השיווק באינטרנט- כל אלו מעצבים את תפיסת המותג שלך בעיני הלקוח. אין שני לרושם ראשוני.

 

אני הוא המוצר, המוצר הוא אני

מיתוג יוצר קשירה בלתי מתפשרת בין המוצר\שירות לבין בעל העסק. התהליך הופך אותך לפנים של המותג ולהפך. זה מה שקושר אותך בראש ובראשונה למוצר בתוך התחרות בענף. מיתוג עסקי ברשת הוא חיוני כאוויר, בראש ובראשונה כי שמה נמצאת החשיפה הגבוהה ביותר לעסקים. במטרה של תהליך זה, היא כשיחפשו מוצר זהה לשלכם ברשת, הדבר הראשון שיקפוץ בחיפוש הוא שמכם. בסוף תהליך מוצלח, לא רק שקושרים את שמכם למוצר, אלא קושרים אותו גם לרמת שירות גבוהה.

גורם חשוב במיוחד בבניית הזהות של המוצר הוא הלוגו. במיוחד במרחבי הרשת, לוגו קליט, מעוצב טוב וברור הוא גורם שנתפס בעין ומושך אליו לקוחות. הוא יכול להיות כל דבר, מאחר ואומנות היא דבר מופשט, אך העיצוב שלו צריך להיות רלוונטי ומתקשר בדרך מסוימת לאחד מהיבטי העסק שלכם או הפן האישי שלכם.

 

הפן האמיתי של תהליך המיתוג

התהליך המדובר בסופו של דבר מייצר לנו עבודה פסיכולוגית על הלקוח. אנו מייצרים לו הבנה ונגישות מנטלית לתשובות על כל שאלה שישאל אם הוא באמת רציך את המוצר המדובר. כאשר אנו עוסקים במיתוג העסק שלנו חשוב להפעיל מידות מוסר ולא ליצור תלות יתר על המידה או פרסומים כוזבים. המוצר שלנו הוא מה שאנחנו. הוא מייצג את החברה. הוא פועל. הוא מצוין. החברה מצוינת. זה מה שתהליך המיתוג אמור לייצר אצל הלקוח. לא פחות ולא יותר.

 

איש דיגיטל

חברת קידום אתרים - סמל
חברת קידום אתרים

אנו חברה שיודעים לקדם אתרים ולהגיע למקום הראשון בכל נישא ובכל תחרות, החברה המובילה בתחום קידום אתרים במדינת ישראל.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
אין מספיק תנועה באתר?
כנראה שכמה קישורים ישפרו את המצב!
מיתוג עסקי
7 יתרונות בסרט תדמית לעסק

בעידן הדיגיטלי של ימינו, תוכן וידאו הפך לכלי רב עוצמה עבור עסקים להעברת מסר המותג שלהם, הצגת מוצרים או שירותים וליצירת מעורבות עם קהל היעד

סטטיסטיקה
מיתוג עסקי
איך למתג את העסק שלך בצורה נכונה

מיתוג של עסק יכול להיות מאוד חשוב עבור עסקים, לא משנה אם הם עסקים גדולים או עסקים קטנים. עסקים רבים, חושבים שמיתוג הוא עבור עסקים