מינוף הכוח של שיווק וידאו עבור מטפלים: כיצד ליצור סרטונים מושכים שמבליטים את השירותים והמומחיות שלך

כוחו של שיווק וידאו
תוכן העיניים

שיווק וידאו הפך בשנים האחרונות לכלי חזק מאוד עבור מטפלים בכדי להציג את עצמם והשירותים שלהם, ליצור קשר עם הקהל ולהצליח לבסס את עצמם כמומחים בתחום. על ידי יצירת סרטוני וידאו מעניינים ושימושיים, מטפלים יכולים להעביר את המסרים שלהם בצורה אישית וכריזמטית ולהגיע לקהל לקוחות פוטנציאליים. אז איך מייצרים סרטונים כאלה שידגישו את המומחיות שלכם בתחום כמטפלים?

 

בחירת הפורמט הנכון

קיימים שלל פורמטים לסרטוני וידאו לצורך שיווק דיגיטלי למטפלים מביניהם אתם יכולים לבחור את הפורמט שהכי מתאים לעסק שלכם, לשירותים שאתם מציעים ולפלטפורמה אליה תעלו את הסרטון. אתם יכולים לבחור בפורמט של סרטונים שמטרתם ללמד ולחנך. לדוגמה סרטונים בהם אתם מציגים טיפים וטכניקות שקשורות לבריאות ולטיפול. כך הקהל יוכל ללמוד מכם שיטות שונות ולתפוס אתכם כבעלי דעת וסמכות.

פורמט נוסף של סרטונים הוא שיתוף של סיפורים אמיתיים, מהחיים שלכם או סיפורי הצלחה של מטופלים שלכם. באמצעות סיפורים אלה ניתן לייצר אינטימיות עם הקהל וליצור מערכת אמון איתם. באמצעות שיתוף של סיפורי הצלחה אפשר גם לעודד אנשים נוספים ליצור עמכם קשר.

עוד פורמט שכדאי לכם לשקול הוא סרטון שאלות ותשובות בו אתם עונים על שאלות נפוצות  או על שאלות שאנשים שאלו אתכם קודם לכן. כך אתם יכולים להתייחס לתפיסות מוטעות נפוצות לגבי טיפול, לענות על חששות של אנשים, לספק מידע ועוד- וכל זה בתוך פורמט ידידותי ונגיש.

שיווק דיגיטלי למטפלים

שמירה על אותנטיות

אותנטיות שלכם כמצולמים בסרטון היא הכלי החשוב ביותר בשיווק וידאו. חשוב שתהיו אתם עצמכם, תדברו באופן טבעי ולא תנסו לחקות דברים אחרים שראיתם ברשת. כשאנשים ילמדו להכיר אתכם הם ירצו לפנות אליכם לטיפול הרבה יותר מאם הם רואים דמות מנותקת ולא מציאותית.

 

היבטים ויזואליים

מאחר וסרטוני וידאו הם כלי חזותי, חשוב לשים לב לשלל ההיבטים הוויזואליים של הסרטון. אם אתם מצלמים אותו בבית הקפידו על כך שהרקע שלכם יהיה מסודר ומתאים. חשבו אולי גם על צילום סרטון בקליניקה שלכם או במקום פסטורלי כמו חוף הים או יער כדי לייצר משיכה ויזואלית עזה יותר. צלמו את הסרטונים באיכות גבוהה ובתאורה מספקת. חשבו אולי להוסיף גם גרפיקה רלוונטית, אנימציה וכתוביות כדי לעזור לאנשים לצפות בסרטון.

 

סרטונים קצרים ותמציתיים

אנחנו בטוחים שיש לכם הרבה מה לומר, אבל עולם השיווק הראה שאנשים מעדיפים סרטונים קצרים, תמציתיים וקולעים. טווח הקשב ותשומת הלב שלנו הוא מוגבל לכן שאפו לסרטונים קצרים ככל הניתן. גם אם אתם רוצים לייצר סרטונים עם נושאים מורכבים ונרחבים יותר- נסו לחלק אותם לכמה סרטונים וכך תייצרו סדרה שמתעסקת בנושא מסוים. לא לשכוח בסוף לייצר קריאה אטרקטיבית לפעולה!

כוחו של שיווק וידאו

חברת קידום אתרים - סמל
חברת קידום אתרים

אנו חברה שיודעים לקדם אתרים ולהגיע למקום הראשון בכל נישא ובכל תחרות, החברה המובילה בתחום קידום אתרים במדינת ישראל.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
אין מספיק תנועה באתר?
כנראה שכמה קישורים ישפרו את המצב!
שיווק עסקי
שיווק דיגיטלי
5 טיפים שיעזרו לך לקדם את העסק שלך

אם פתחתם לאחרונה עסק או שיש בבעלותכם עסק חדש, זכרו שחשוב מאוד לתת שירות הולם וראוי ללקוחות כדי לגרום לעסק להצליח. מצד שני, לא פחות

משווק דיגיטלי
שיווק דיגיטלי
סומכים על המומחים: כך תבחרו משווק דיגיטלי

בחירת משווק דיגיטלי מומחה יכול להיות משימה מאתגרת מכיוון שתחום השיווק הדיגיטלי מתפתח ללא הרף. מגמות, כלים ופלטפורמות חדשות צצים בתחום השיווק הדיגיטלי לעתים קרובות.

קידום אתרים אורגני
שיווק דיגיטלי
3 כללי ברזל לקידום אורגני שמביא לקוחות

קידום אורגני הוא חלק מהותי מאסטרטגיית השיווק של כל עסק. זה כרוך במינוף ערוצים כמו מדיה חברתית, אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), יצירת תוכן וקמפיינים בדוא"ל

אתר עולה לאוויר
שיווק דיגיטלי
טיפים לבחירת חברת שיווק שתביא תוצאות

ישנן חברות שיווק רבות בסוגים ובגוונים שונים, המציעות שירותים שונים. השיווק הדיגיטלי לעסק שלכם הוא מבין החשובים שתצטרכו, ומומלץ לבצעו דרך חברת שיווק אמינה, מוכרת,