מה כרוך בהפקת סרטון אנימציה?

איש שיווק
תוכן העיניים

הפקת סרטון אנימציה היא תחום שמשלב יחד מספר דברים. הדבר הראשון הוא כמובן יצירתיות רבה שנדרשת כדי שהסרטון באמת ישיג את המטרה שלו. לאחר מכן יש צורך בידע טכנולוגי רב על מנת לאפשר ליצירתיות הזו להופיע על גבי מסך. אנחנו בDNA Media כאן כדי לעזור לכם להבין מה בדיוק כוללת הפקה של סרטון אנימציה, ואיך זה יכול לעניין אתכם.

 

סרטון אנימציה

הפקת סרטון אנימציה היא למעשה תהליך שבו אנחנו בDNA Media מייצרים סרטון אולם לא בעזרת תמונות שאותן צילמנו אלא דווקא בעזרת כלים טכנולוגיים שונים. הכלים הללו מאפשרים לנו להגיע לתוצאות שאליהן לא היינו יכולים להגיע בעזרת צילום של סרט, מה שהופך את האנימציה לתחום שבעזרתו אנחנו יכולים לקבל תוצאות מדהימות.

 

תלת מימד

תחום נוסף שבו אנחנו בDNA Media מאפשרים לכם לקבל שירות הוא הפקת סרטון תלת מימד. סרטון תלת מימד הוא חידוש טכנולוגי שמאפשר לנו לחוות הקרנה של סרט בצורה הרבה יותר משמעותית. הסרטון מוקרן כאילו אנחנו ממש חלק ממנו, דבר שיכול להיות שימושי מאוד אם אתם רוצים להעביר את הצופים של הסרט חוויה משמעותית.

 

מה חשוב ללקוח

השלב הראשון בהפקה של סרטון אנימציה הוא להבין מה בדיוק הלקוח רוצה. כאמור, עולם סרטוני האנימציה היא עולם מקצועי שמשלב ידע מהרבה מאוד תחומים, ולא תמיד הלקוח יודע לתרגם את הרצון שלו לשפה שבה מפיקי הסרטים מדברים. לאור זאת חשוב קודם כל לשבת עם הלקוח על מנת לעזור לו לתרגם את מה שחשוב לו לשפה שבה המפיק יוכל לעבוד.

 

ביצוע סרטון ראשוני

השלב השני הוא זה שבו המפיקים עורכים ללקוח סרט ראשוני על מנת לתת לו כיוון ולהציג לו את היכולות השונות. ברגע שהלקוח יראה את הסרטון הראשוני הוא יקבל תמונה ברורה יותר לאן אפשר לקחת את סרטון האנימציה, ובמקרים רבים יעלה דרישות נוספות או ייתן דגשים מסוימים שאותם חשוב לו לראות בסרטון הסופי. לאחר מכן ניתן לגשת לשלב האחרון שבו מכינים את הסרטון הסופי.

 

למה דווקא סרטון אנימציה

הסיבה ללכת דווקא על סרטון אנימציה נובעת מכך שמדובר על דרך מקורית במיוחד להעביר מסר. סרטון רגיל הוא משהו שכל אחד מאיתנו רואה ביומיום, ויכול לייצר בעזרת הטלפון הנייד. דווקא האנימציה, בשל שילוב התחומים הרב שיש בה מאפשרת לנו לצאת קצת מהקופסא ולמשוך את תשומת הלב של הצופים טוב יותר.

 

לסיכום

סרטון אנימציה מאפשר לנו לקבל סרט שאותו לא היינו יכולים לקבל בעזרת צילום רגיל. בעולם הפרסום לדבר הזה יש הרבה מאוד שימוש, וכל מה שאתם צריכים זה פשוט למצוא את המקום המתאים שיעזור לכם לתרגם את הרצונות שלכם לסרטון אנימציה איכותית. חשוב כמובן שהסרטון יהיה כזה שמבטא את הרצון שלכם בעזרת הכלים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר בשוק.

אתר בנוי

 

חברת קידום אתרים - סמל
חברת קידום אתרים

אנו חברה שיודעים לקדם אתרים ולהגיע למקום הראשון בכל נישא ובכל תחרות, החברה המובילה בתחום קידום אתרים במדינת ישראל.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
אין מספיק תנועה באתר?
כנראה שכמה קישורים ישפרו את המצב!
מרשתת
מדריכים דיגיטליים
איך לבחור ספק אינטרנט עם מסלול משתלם

אינטרנט הפך לדבר שלא ניתן לחיות בלעדיו. מאז המצאתו בשלהי המאה הקודמת, הפופולריות של האינטרנט רק הולכת וגדלה, עד שכיום, בעולם הטכנולוגי בו אנו חיים,

תוכן מאובטח
מדריכים דיגיטליים
מתי נצטרך פתרונות מחשוב לעסק?

בכל עסק, המחשוב והרשתות תופסות לא מעט מקום. העובדה שאנחנו עובדים מול לקוחות במקומות שונים, עובדים רבים ומשלוחים דורשת מאיתנו זמינות מלאה ויכולת לעבוד בצורה

איש שיווק
מדריכים דיגיטליים
4 טיפים לבניית אתר מכירה אונליין

בעבר, אלו שרצו לקדם מוצרים, תוכן או שירות מסוים, עשו זאת באמצעים שכמעט חלפו מהעולם. קידום דרך עיתונים, פליירים ונציגי מכירות פרונטליים, פעם רק כך