מה היתרונות של שרת וירטואלי?

שרת וירטואלי
תוכן העיניים

המושג של שרת וירטואלי או עבודה דרך הענן הפך להיות חלק בלתי נפרד מהעולם העסקי. הסיבה לכך היא שבכל עסק, חלק ניכר מנפח הפעילות מתנהל דרך הרשת, ולכן בעלי עסקים מחפשים את הדרך הכי טובה לבצע את העבודה הזו. במקום להחזיק אצלכם בעסק תשתיות מחשוב יקרות, תוכלו לעבוד באמצעות שרת וירטואלי. כאן נספר לכם על כל היתרונות שלו. 

 

לא תופס מקום

היתרון הראשון של שרת וירטואלי הוא בכך שהוא לא תופס מקום. בניגוד לשרת פיזי שאמנם יספק לכם את היכולת לעבוד בצורה מהירה ואף יעניק לכם נפח אחסון שאין במחשב רגיל, השרת הווירטואלי לא תופס מקום אצלכם בעסק. החיבור לשרת נעשה דרך הרשת, והעובדה שהוא יושב בחוות שרתים מרוחקת לא משפיעה עליכם.

לא תופס מקום

צריכת משאבים חכמה

עוד יתרון שיש לשרת הווירטואלי הוא ניהול נכון יותר של משאבים. שרת פיזי פועל כל הזמן באותה עוצמה, מה שעלול להוביל לבזבוז אנרגיה מיותר. השרת הווירטואלי יודע להקצות משאבים בצרוה חכמה, כאשר שבזמן שאנחנו זקוקים לעיבוד מידע בצורה מהירה הוא יקצה לנו משאבים מרובים, וכאשר אנחנו לא עובדים הוא ידע איך להוריד את צריכת למינימלית.

 

אבטחת מידע טובה יותר

אחד הנקודות המטרידות ביותר כיום בעלי עסקים היא תקיפת סייבר של העסק. אף אחד לא יכול להבטיח לכם שהמידע שיש לכם בעסק לא יגיע לידיים לא רצויות. עם זאת, פריצה למחשבי העסק היא דבר הרבה יותר פשוט מאשר הוצאה של מידע דרך שרת וירטואלי. השרת הזה מוגן היטב, ואם המידע שלכם מאוחסן בו אתם יכולים להיות רגועים.

 

תמיכה מרחוק

אם עד עכשיו הייתם רגילים להיות תלויים בגורם חיצוני בכל פעם שהייתה לכם תקלת מחשוב, השרת הווירטואלי מאפשר לכם להימנע מהמצב הזה. על התפעול הטכני של השרת אחראית החברה שמספקת לכם את השירות, והיא אמורה להעניק לכם תמיכה לאורך כל שעות היממה. החברה מטפלת בתקלות מרחוק כמובן, וכך לא תגיעו למצב שבו אתם ממתינים לטכנאי כדי להמשיך לעבוד.

 

חיבור לשרת מכל מקום

היתרון האחרון שעליו נדבר הוא היכולת שלכם להתחבר לשרת מכל מקום. בשנים האחרונות יותר ויותר מקומות עבודה מאפשרים לעובדים שלהם לעבוד מהבית. במקום שהעובדים שלכם יעבדו על התשתיות הביתיות שלהם, מה שיוריד את תפוקת העבודה, הם יכולים להתחבר אל השרת גם מהבית, וכך מהירות העבודה שלהם מהבית תהיה זהה לזו שהם מקבלים כאשר הם יושבים במשרד.

 

לסיכום

לשרת VPS יש כמה יתרונות שהופכים אותו לאחד הכלים הכי מבוקשים בקרב בעלי עסקים. היתרון הראשון הוא צריכת המשאבים החכמה של השרת, שיודע בכל רגע בדיוק כמה אנרגיה הוא צריך. בנוסף, השרת מאפשר לכם לקבל תמיכה מרחוק לתקלות טכניות ואף יעזור לכם לשמור על המידע החיוני של העסק בצורה שלא תיתן למידע לדלוף.

שרת וירטואלי

חברת קידום אתרים - סמל
חברת קידום אתרים

אנו חברה שיודעים לקדם אתרים ולהגיע למקום הראשון בכל נישא ובכל תחרות, החברה המובילה בתחום קידום אתרים במדינת ישראל.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
אין מספיק תנועה באתר?
כנראה שכמה קישורים ישפרו את המצב!
לטייל בחול
כללי
7 יתרונות ב ESIM-מול סים חו"ל אחר

בעולם המקושר של היום, שמירה על קשר בזמן נסיעה לחו"ל היא חיונית מסיבות אישיות ומקצועיות כאחד. אחד החידושים האחרונים בתעשיית הטלקומוניקציה שצבר פופולריות היא טכנולוגיית