למה רבים בוחרים דווקא את הלידים מהלינקדאין

לינקדאין
תוכן העיניים

עבור חברות ועסקים המשווקים ללקוחות B2B יש צורך בלידים איכותיים ויציבים המזרימים פניות איכותיות שמובילות ללקוחות פוטנציאליים. לכל פרופיל או דף לינקדאין אפשרות ליצור נתיב מסרים המיועד לקהל הלקוחות שהם רוצים "למשוך". במידה ואתם בעלי עסקים הבוחנים את הצטרפותכם ללינקדאין ואינכם יודעים עדיין איך זה עובד והאם זה רלוונטי לכם הגעתם למאמר הנכון. במאמר זה נסביר לכם על הלינקדאין ועל יתרונות הלידים במשיכת לקוחות פוטנציאליים.

 

מהו לינקדאין?

לינקדאין היא רשת חברתית עסקית הגדולה ביותר בעולם, הרשת החברתית הזו מאפשרת לקיים פלטפורמה בה ניתן לייצר לידים עבור עסקים. הרשת החברתית הזו מוכיחה עצמה כיעילה ביותר עבור עסקים מעולם ה B2B ( (business to businessכיוון שהיא מאפשרת לטרגט לקוחות פוטנציאליים באופן ממוקד וגם באופן רחב. כאשר תצרו פעילות שיווקית בלינקדאין תוכלו להגיע הישר אל האנשים הרלוונטיים לעסקכם.

 

למה כדאי לפרסם דווקא בלינקדאין?

הפרסום הרשתות החברתיות הפך להיות דומיננטי יותר ויותר לאורך השנים כיוון שבעלי העסקים מבינים ששם נמצא נתח גדול מאוד של לקוחות פוטנציאליים. בדומה לרשתות חברתיות אחרות גם ללינקדאין יש מערכת פרסום אך לה מרכיב ייחודי המאפשר לזהות לקוחות פוטנציאליים לפי כמה נתונים. בין הנתונים הנבחנים בטרגוט הלקוח הם מאפיינים מקצועיים שלו, מה תפקידו בארגון ועד כמה הוא בכיר בו, באיזו חברה הוא עובד, מה הרקע האקדמאי שלו, ומאפיינים דמוגרפים נוספים.

 

איך להצליח לשווק בלינקדאין?

על אותו בעל עסק המעוניין להתחיל את שיווקו בלינקדאין להיות בעל ניסיון מקצועי היאפשר את הנגשת העסק שלו בצורה הטובה ביותר מול הלקוחות הפוטנציאליים. אותם בעלי חברות ובעלי עסקים מצפים שתהיה מקצועי מספיק כדי לקדם את התהליך בצורה הטובה ביותר ולכן חשוב גם להציג את העסק שלכם בצורה מקצועית, במיוחד כאשר רוצים לבלוט מעל שאר העסקים. שימוש באנשי מקצוע וחברות המתמחות ביצור לידים בלינקדנאין כ LinkIt אתם מגדילים את היכולת שלכם להצליח למצוא לקוחות מתאימים.

 

כמה עולה לפרסם בלינקדאין?

ככל חברה שרוצה להרוויח גם לינקדאין מבינה את היכולות העסקיות שלה, כיוון שהיא מציעה פלטפורמת פרסום שאין לאף פלטפורמה חברתית אחרת היא מרוויחה את כספה מהמפרסמים בה. כל קליק ממוצע בלינקדאין עולה 3$ וישנו מינימום הוצאות של 10$ ביום. עבור קמפיינים שהתחרות שלהם על הקהל גדולה יותר נמדדו עלויות ממוצעות עבור קליק אחד בין 9$-10$. כיוון שייצור לידים בלינקדאין הוא לא קל בשבל ההליך הארוך שיש לעבור בשיווק B2B הרבה עסקים נרתעים מכך.

 

לסיכום:

בכדי להגיע לפרסום טוב בלינקדאין אפשר להשקיע סכום של 100$ ביום עבור קמפיין פרסום שיכול להפוך את השיווק למוצלח. במידה ואתם מחפשים שיווק זול יותר ישנה אלטרנטיבה נוספת של דיוור ממומן שם כל שליחה תעלה בממוצע שקל אחד.

לינקדאין

חברת קידום אתרים - סמל
חברת קידום אתרים

אנו חברה שיודעים לקדם אתרים ולהגיע למקום הראשון בכל נישא ובכל תחרות, החברה המובילה בתחום קידום אתרים במדינת ישראל.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
אין מספיק תנועה באתר?
כנראה שכמה קישורים ישפרו את המצב!
לטייל בחול
כללי
7 יתרונות ב ESIM-מול סים חו"ל אחר

בעולם המקושר של היום, שמירה על קשר בזמן נסיעה לחו"ל היא חיונית מסיבות אישיות ומקצועיות כאחד. אחד החידושים האחרונים בתעשיית הטלקומוניקציה שצבר פופולריות היא טכנולוגיית

שרת וירטואלי
כללי
מה היתרונות של שרת וירטואלי?

המושג של שרת וירטואלי או עבודה דרך הענן הפך להיות חלק בלתי נפרד מהעולם העסקי. הסיבה לכך היא שבכל עסק, חלק ניכר מנפח הפעילות מתנהל