5 כלים חשובים שכל מקדם אתרים צריך להכיר

יש שיווק
תוכן העיניים

השקעתם זמן וכסף והקמתם אתר על מנת שהעסק שלכם יפרוץ גם ברשת, אך אתם מרגישים שלא קורה הרבה גם לאחר שהשקעתם בשליחת קישורים ברשתות החברתיות ובניסיונות לקדם אותו.

כאן תוכלו לקבל 5 כלים חשובים שכל מקדם אתרים צריך להכיר.

 

1 – קידום אורגני – חובה להכיר

המטרה שלכם היא ליצר תנועה באתר על מנת שקהל היעד שלכם יכיר אתכם, ייכנס לאתר שלכם ולבסוף גם ירכוש את השירותים שלכם. כדי שזה יקרה יש לבצע קידום SEO שפירושו קידום אורגני. באמצעות בניית אתר אפקטיבי עם תכנים רלוונטיים, מילות מפתח איכותיות ובניית קישורים פנימיים וחיצוניים תוכלו לגרום לאלגוריתם של גוגל לזהות את האתר כדומיננטי ולהביא אותו לדף הראשון במנוע החיפוש. כך קהל היעד ימצא אתכם מהר יותר ואתם תותירו אבק למתחרים שלכם.

לאינפורמציה נוספת הקליקו על https://shop.w3c.org.il.

 

2 –   Google Page Speed

גוגל פייג' ספיד הוא כלי הבודק את המהירות באתר שלכם. זהו כלי יעיל וחינמי על מנת שגוגל ידרג את האתר במקום גבוה. ניתן למצוא אותו בקלות ברשת ללא צורך להוריד אותו למחשב. מכניסים את כתובת האתר ומקבלים את הדירוג שלכם. בנוסף, גם ניתן לקבל אינפורמציה מה תצטרכו לעשות כדי שהדירוג שלכם יעלה. המטרה היא לאפשר לכם לבצע אופטימיזציה באתר כדי לקדם אותו בצורה יעילה.

 

3 – חקר מילות מפתח

בכל תחום ישנם עסקים המתחרים ביניהם על קהל היעד. אחת הדרכים היעילות לעקוף את המתחרים היא לבצע חקר של מילות מפתח בהם הם משתמשים וליצור מילות מפתח אפקטיביות יותר שיגרמו לאלגוריתם של גוגל לדרג אתכם במקומות הראשונים של מנוע החיפוש. ניתן לבדוק את מילות המפתח בתשלום באמצעות כלי הנקראAdWord & SEO Keyword Permutation Generator ולזהות גם את פרופיל הקישורים שלכם ולא רק את מילות המפתח של המתחרים כדי לבצע את האופטימיזציה הדרושה לאתר.

 

4 – דעו את מקומכם

כלי נוסף הנקרא Zefo הוא אתר בו תוכלו לעקוב בתשלום אחר המיקום של האתר שלכם באמצעות מילות מפתח בתוצאות החיפוש על מנת לבצע אופטימיזציה על קישורים, ניהול המידע, ניטור המתחרים שלכם ואפשרות להפיק דו"חות לצורך השוואה.

 

5 – כלי חינמי לאסטרטגיית תכנים

הכלי הפופולרי ביותר לבניית אסטרטגיה של תוכן הוא Ubersuggest. מדובר על כלי שעוזר למצוא מילות מפתח שעליו בונים את כמות החיפושים ואילו מילים הן היעילות ביותר לקבלת שיתופים ולהפקת תנועה באתר. כלומר, כמה אנשים מבצעים חיפוש על ביטויים מסוימים וכמה לא בין אם אלו ביטויי זנב ארוך ובין אם ביטויים קצרים.

לסיכום, כדי להיות מקדם אתרים מוצלח יש למצות את כל הכלים העומדים ברשותכם או לפחות להכיר אותם. הניסיון שלכם הוא זה שיביא לתוצאות הרצויות עם עבודה קשה וידע נרחב בתחום קידום האתרים.

מחשב נייד

 

חברת קידום אתרים - סמל
חברת קידום אתרים

אנו חברה שיודעים לקדם אתרים ולהגיע למקום הראשון בכל נישא ובכל תחרות, החברה המובילה בתחום קידום אתרים במדינת ישראל.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
אין מספיק תנועה באתר?
כנראה שכמה קישורים ישפרו את המצב!
חברה לקידום אתרים
קידום אתרים
למה כדאי שתיעזר בחברה לקידום אתרים?

בעידן הדיגיטלי של היום, נוכחות חזקה באינטרנט היא חיונית להצלחת כל עסק. כשמיליוני אתרים מתחרים על תשומת הלב של כולנו, זה מאתגר להשיג תשומת לב

קידום אתרים בגוגל
קידום אתרים
הכל על קידום אתרים בגוגל

אם אתם רוצים למקסם את השיווק והפרסום עבור החברה והעסק שיש בבעלותכם, כדאי שתחשבו על אפשרות של קידום אתרים בגוגל. האפשרויות של הקידום מספקות גישה

מחשב נייד
קידום אתרים
הכל טרמינולוגיה – מילון ה-SEO השלם

תחום קידום האתרים seo הינו הדבר החם ביותר בעולם הפרסום. כדי לאפשר להתחבר לעולם הזה חיברנו עבורכם את מילון קידום אתרים seo כדי שגם הטלפון