יתרונות בטלפון נוקיה 225

טלפון
תוכן העיניים

תאמינו או לא אבל גם בין מכשירי המקשים יש הנחשבים יותר או פחות, לכל מי שמחפש טלפון לשיחות והודעות בלבד עבור שימוש בטלפון כשר, טלפון לעבודה שמצריכה רק שיחות טלפון או אפילו להורים שמחפשים פתרון אחר לילדים שלהם.

המשיכו לקרוא על כל היתרונות של טלפון נוקיה 225

 

פרטים טכניים על המכשיר

דגם nokia 225 הינו טלפון סלולרי המחזיק בזיכרון רם בעל 4G. הטלפון מתאפיין במסכו הגדול וכמובן מקשים ממש כמו של פעם. מערכת ההפעלה היא +S30 המאפשרת סנכרון אנשי קשר, בלוטות, הקלטת שיחות מובנת, תמיכה בLTE ושיחות VOLTE. בנוסף יש רמקול חזק וניתן לרכוש אותו בשלושה צבעים – שחור, כחול או זהב.

 

במה הוא שונה ממכשירי מקשים אחרים?

עיקר ההבדל הוא בגודל המסך ואיכות המצלמה שכמובן לא משתווים לטלפונים החכמים אך מספקים איכות לא רעה לטלפון מסוג זה. גודל התצוגה הינו 2.8 אינץ׳ ואיכות המצלמה 2 מגה – פיקסל.

אופציה נוספת שמשפרת את חווית השימוש פלאים היא פונקציית הבלוטות 3.0 המאפשרת חיבור לאוזניות אלחוטיות שכבר כולם נהנים מהם מאוד.

 

האם ניתן לגלוש באינטרנט?

בגרסתו הלא כשרה של הטלפון (על ההבדלים נרחיב בהמשך) ניתן להפעיל יישומי אינטרנט פשוטים כמו דפדפן חיפוש או פייסבוק בזכות מערכת ההפעלה +S30. סוג מסך TFT עם 256 אלף צבעים יאפשר גלישה סבירה ומספקת לסוג טלפונים זה. את ההפעלה של יישומי האינטרנט ניתן לרכוש דרך החנות של נוקיה.

 

למי נוקיה 225 מתאים?

מכשיר מסוג זה הינו ללא ספק מכשיר שונה בנוף שלנו היום, אנחנו רגילים למסכים גדולים וצבעוניים שמגיבים לכל מגע ואפילו רק קשר עין. אך אולי תתפלאו לשמוע שהרבה אנשים מוצאים עניין גם במכשירים כאלה. חלקם הם דתיים המחפשים טלפון כשר אך חוץ מהם ישנם עוד אנשים המבקשים להתנתק מהרשתות החברתיות והאינטרנט בזמן שהם שוהים מחוץ לבית, לרוב אותם אנשים יסתובבו עם טלפון מקשים פשוט על מנת כן להיות זמינים ומתקשרים וישמרו את חשבונות הווצאפ והרשתות החברתיות במחשב בבית ויגשו לזה כשהם פנוים. נשמע לכם נחמד?

 

מהו טלפון כשר?

טלפון כשר הינו מוצר פופולרי באוכלוסייה הדתית אשר מאפשר שימוש בטלפון כשחלק מהאפשרויות בו חסומות בעיקר מטעמי צניעות – האפשרויות העיקריות הם גלישה באינטרנט ומצלמה. כשכן ניתן להוריד מוזיקה מהמחשב ולהאזין לה מהטלפון. טלפון כשר הינו זה שמאושר על ידי הועדה הרבנית ותהיה עליו תווית המוכיחה זאת.

 

לסיכום

דגם נוקיה 225 הינו דגם מעולה לכל מי שמחפש מכשיר נוסטלגי ופשוט שכזה, המצלמה שלו מספקת, המסך גדול וחיי הבטריה מאפשרים להאזין למוזיקה במשך 46 שעות רצופות! בנוסף ניתן להגדיל את הזיכרון עם כרטיס נוסף במידת הצורך וכמובן המחיר הזול בסביבות ה – 300 שקלים הוא גם מזמין ומפתה לקנות מכשיר כזה ולא אחר.

מכשיר

 

חברת קידום אתרים - סמל
חברת קידום אתרים

אנו חברה שיודעים לקדם אתרים ולהגיע למקום הראשון בכל נישא ובכל תחרות, החברה המובילה בתחום קידום אתרים במדינת ישראל.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
אין מספיק תנועה באתר?
כנראה שכמה קישורים ישפרו את המצב!
מרשתת
מדריכים דיגיטליים
איך לבחור ספק אינטרנט עם מסלול משתלם

אינטרנט הפך לדבר שלא ניתן לחיות בלעדיו. מאז המצאתו בשלהי המאה הקודמת, הפופולריות של האינטרנט רק הולכת וגדלה, עד שכיום, בעולם הטכנולוגי בו אנו חיים,

תוכן מאובטח
מדריכים דיגיטליים
מתי נצטרך פתרונות מחשוב לעסק?

בכל עסק, המחשוב והרשתות תופסות לא מעט מקום. העובדה שאנחנו עובדים מול לקוחות במקומות שונים, עובדים רבים ומשלוחים דורשת מאיתנו זמינות מלאה ויכולת לעבוד בצורה

איש שיווק
מדריכים דיגיטליים
4 טיפים לבניית אתר מכירה אונליין

בעבר, אלו שרצו לקדם מוצרים, תוכן או שירות מסוים, עשו זאת באמצעים שכמעט חלפו מהעולם. קידום דרך עיתונים, פליירים ונציגי מכירות פרונטליים, פעם רק כך