חושבים לקנות אקסבוקס? ככה תעשו את זה נכון

משחקים ל-Xbox One
תוכן העיניים

מאז שהגיעו קונסולות המשחק לראשונה לחיינו, עולם הגיימינג בקונסולות התחלק לשני צדדים עיקריים: אקס בוקס ופלייסטיישן. בין אם אתם אנשי אקס בוקס מושבעים או מעוניינים לקנות את מכשיר האקס בוקס הראשון שלכם, יש כמה דברים שחשוב שתדעו לפני שאתם מתחדשים באקס בוקס. 

 

איזה סוגי אקס בוקס קיימים?

מדי כמה שנים, מוציאה חברת מייקרוסופט דור חדש של קונסולת האקס בוקס. כיום, הדור החדש של מכשירי האקס בוקס למעשה מתחלק לשני מכשירים שונים: אקס בוקס סדרה S ואקס בוקס סדרה X. אף על פי ששניהם יצאו בערך באותו הזמן, רמת הביצועים של שני המכשירים שונה.

אקס בוקס סדרה S, היא למעשה שדרוג של קונסולת אקס בוקס הקודמת, אקס בוקס וואן, ומאפשרת לה להריץ משחקים מודרניים באיכות גבוהה. מכשירי האקס בוקס סדרה S הינם זולים יותר ממכשירי סדרה X, אך הינם בעלי ביצועים פחות מרשימים מאלו של האחות הגדולה.

מכשיר האקס בוקס סדרה X, הינה ספינת הדגל של אקס בוקס, ומציגה את רמת הביצועים הגבוהה ביותר כיום. אם אתם גיימרים מושבעים ורוצים להנות מכל משחק ברמה הגבוהה ביותר, מכשיר אקס בוקס סדרה X הוא הבחירה הטובה ביותר עבורכם.

משחקים ל-Xbox One

איפה הכי כדאי לקנות אקס בוקס?

ניתן כיום לקנות מכשירי אקס בוקס כמעט בכל חנות מוצרי אלקטרוניקה שמכבדת את עצמה בארץ. מכשירי האקס בוקס הינם אוניברסליים, כלומר, גם אם רכשתם מכשיר אקס בוקס בחנות מחוץ לארץ, תוכלו לשחק בארץ ללא שום בעיה.

 

איפה קונים משחקים לאקס בוקס?

אנו מאמינים שכשאנחנו קונים משהו, כדאי לקנות אותו מאנשים שמבינים בתחום ברמה הגבוהה ביותר. כשזה מגיע למשחקי אקס בוקס – נרצה לקנות את המשחקים שלנו אצל חנות אקס בוקס מקצועית ומורשית. בעוד שבעבר, היינו צריכים ללכת לחנות ולרכוש לעצמנו דיסק פיזי של המשחק בשביך שנוכל לשחק בו, הדור החדש של קונסולות המשחקים מאפשר לנו לרכוש עותק דיגיטלי של המשחק דרך האינטרנט, להוריד אותו ישירות למכשיר שלנו ולהתחיל לשחק!

 

הכי משתלם – מנוי Xbox Game Pass

הדרך החכמה ביותר להנות מהמשחקים לאקס בוקס ומהפיצ'רים הרבים של הקונסולה היא לרכוש מנוי Game Pass. מנוי הגיים פאס למעשה נותן לנו גישה חינמית לעשרות משחקים עדכניים ונוסטלגיים כאחד, המתעדכנים מדי חודש, וכן גישה חינמית לשירות EA Play הכולל בתוכו גישה בלתי מוגבלת לכותרי חברת EA ו- EA Sport (פיפ"א, מישהו?).

אם אתם אוהבים לשחק ברשת, תשמחו לשמוע שמנוי האקס בוקס גיים פאס אולטימייט כולל בתוכו גם מנוי לרשת האונליין של אקס בוקס – אקס בוקס גולד, המאפשרת לכם לשחק במשחקים האהובים שלכם ברשת מול אנשים מכל העולם. אנו ממליצים בחום לרכוש מנוי גיים פאס ביחד עם האקס בוקס, כדי שתוכלו להנות ללא הגבלה מהמשחקים השווים ביותר ולהתנסות במשחקים שלעולם לא חשבתם שתנסו!

משחקים ל-Xbox One

חברת קידום אתרים - סמל
חברת קידום אתרים

אנו חברה שיודעים לקדם אתרים ולהגיע למקום הראשון בכל נישא ובכל תחרות, החברה המובילה בתחום קידום אתרים במדינת ישראל.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
אין מספיק תנועה באתר?
כנראה שכמה קישורים ישפרו את המצב!
לטייל בחול
כללי
7 יתרונות ב ESIM-מול סים חו"ל אחר

בעולם המקושר של היום, שמירה על קשר בזמן נסיעה לחו"ל היא חיונית מסיבות אישיות ומקצועיות כאחד. אחד החידושים האחרונים בתעשיית הטלקומוניקציה שצבר פופולריות היא טכנולוגיית