הטיסה מאחרת? זה מה שאתם יכולים לעשות

הטיסה מאחרת
תוכן העיניים

איחור בטיסה הוא משבית שמחות מקצועי. כך, במחי מספר שעות עיכוב מבוטלות להן תוכניות, נדחית חופשה שתוכננה מספר חודשים ונגרמת עוגמת נפש משמעותית. במקום לכסוס ציפורניים ולפרוק תסכול על נציגות שירות שלא חטאו, ניתן לנתב את זמן המתנה לפעילות רלוונטית אפקטיבית: דאגו לפיצוי שלכם. כן, במקרים רבים איחור בטיסה מהווה עילה חוקית לתביעת חברת התעופה. מעוניינים לדעת האם אתם זכאים לפיצוי? אנחנו כאן עם כל המידע היעיל עבורכם.

 

תסכול: מה עושים כשהטיסה מאחרת?

עולם התעופה התפתח מאוד בשנים האחרונות אולם חלה בו עלייה של כ-7% באיחורי טיסות. נתון סטטיסטי נוסף מציג אבסורד בו רק כ-7% מהנוסעים הזכאים לפיצוי – אכן תובעים את כספם.

הטיסה מאחרת? בדקו את זכויותיכם ובכל מקרה של זכאות פנו לחברת התעופה לקבלת הפיצוי המתאים. במאמר הבא נפרט את סוגי הפיצויים להם אתם זכאים לצד עצות למניעת המתנה ועיכוב תשלום הפיצוי מטעם חברת התעופה.

הטיסה מאחרת

פיצוי על טיסה שאיחרה לפי החוק הישראלי ולפי החוק האירופאי

קיימים הבדלים בין סוגי הפיצויים להם אתם זכאים מכוח החוק הישראלי לעומת החוק האירופי. לרוב, החוק האירופי מציע פיצוי משתלם יותר. חשוב לדעת כי כל טיסה שממריאה מאירופה מזכה את נוסעיה במידה ויצאה באיחור לפיצוי בגין החוק האירופי, כך שגם אם הטיסה שייכת לחברת תעופה לא אירופית תוכלו ליהנות מחוקי הפיצוי האירופאיים.

 

החוק האירופי לענייני פיצויים על טיסה שעוכבה

כל איחור של למעלה מ-3 שעות עבור טיסות שיוצאות ממדינות האיחוד האירופי (ללא קשר לטיב חברת התעופה) או טיסות האמורות לנחות באחת ממדינות האיחוד האירופי (כאשר חברת התעופה שייכת לאיחוד האירופי) מזכה את הצרכן בפיצוי.

הטיסה מאחרת

החוק האירופי מחלק את סוגי הטיסות ל-3:

  1. טיסה קצרה של פחות מ-1,500 ק"מ – כגון יוון או טורקיה.
  2. טיסה בינונית במרחק של 1,500-3,500 ק"מ – מישראל, רוב היעדים באירופה נחשבים כטיסה בינונית.
  3. טיסה ארוכה במרחק של למעלה מ-3,500 ק"מ – יעדים מועטים באירופה נמצאים במרחק כה גדול מישראל כגון: ליסבון, הארצות הסקנדינביות ולונדון. בקטגוריה זו ניתן למנות גם טיסות המשך מאירופה לארה"ב.

 

האיחורים הבאים יזכו את נוסעי הטיסה במזון, משקאות ואמצעי תקשורת:

  • איחור של שעתיים ויותר עבור נוסעי טיסה קצרה.
  • איחור של 3 שעות ויותר עבור נוסעי טיסה בינונית.
  • איחור של למעלה מ-4 שעות עבור נוסעי טיסה ארוכה.

מעבר ל-4 שעות בכל מקרה בו הטיסה מתעכבת לילה, חייבת חברת התעופה לספק לנוסעי הטיסה מלון ללינה וכן הסעה. בכל מקרה בו חברת התעופה אינה מספקת מזון, שתיה, אמצעי תקשורת ומלון לפי החוק, יש לתבוע אותה בתשלום פיצויים נוספים.

 

איך לתבוע את חברת התעופה?

חברות התעופה פעמים רבות מערימות קשיים ואתגרי בירוקרטיה על מנת להימנע מתשלום פיצויים. חברת פיצוי בשחקים תעמוד לצידכם לאורך תהליך התביעה עד לקבלת הפיצויים המגיעים לכם כדין.

הטיסה מאחרת

חברת קידום אתרים - סמל
חברת קידום אתרים

אנו חברה שיודעים לקדם אתרים ולהגיע למקום הראשון בכל נישא ובכל תחרות, החברה המובילה בתחום קידום אתרים במדינת ישראל.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
אין מספיק תנועה באתר?
כנראה שכמה קישורים ישפרו את המצב!
לטייל בחול
כללי
7 יתרונות ב ESIM-מול סים חו"ל אחר

בעולם המקושר של היום, שמירה על קשר בזמן נסיעה לחו"ל היא חיונית מסיבות אישיות ומקצועיות כאחד. אחד החידושים האחרונים בתעשיית הטלקומוניקציה שצבר פופולריות היא טכנולוגיית