השלבים לבניית נכסים דיגיטליים

תוכן העיניים

שלב 0

לפני שאנו מתחילים לבנות נכס דיגיטלי אנו צריכים לבחור את סוג הנכס, לכך יש מספר אפשרויות. הראשונה מהן, היא ליצור אתר או בלוג, האתר יכול להיות אתר תוכן, אתר מכירות או בלוג בנושא מסוים, נכסים אלו יכולים להניב רווח בטווח הקצר ובטווח הארוך.

אם כתבתם ספר כלשהו, תוכלו לשווק אותו גם כספר דיגיטלי ולמכור את התוכן שלו באינטרנט. אפשרות נוספת היא בניית קורסים מקוונים, אם אתם בעלי ידע מקצועי בתחום מסוים, תוכלו למכור קורסים בליווי אישי או קורסים מוקלטים, לדוגמה אתר "mathematics".

אופציה נוספת היא ליצור נכס בפלטפורמה מסוימת, ניתן ליצור ערוץ יוטיוב ולהעלות בו את התוכן אותו אתם מעוניינים לחשוף, אם זה קורסים או פודקאסט. בנוסף, ניתן להשתמש ברשתות החברתיות וליצור קבוצת פייסבוק או יצירת עמוד אינסטגרם או טוויטר.

 

שלב 0 א'

כעת נבדוק האם יש פוטנציאל כלכלי לאתר אותו אנו מעוניינים להקים, נמצא ונבדוק נכסים דיגיטליים דומים הפונים לקהל דומה ונראה את אפיקי הרווח שלהם. נסתכל מי הם המתחרים שלנו, כיצד הם פועלים, מדוע הולך לחלקם טוב ולמה חלקם נכשלים. בנוסף, מומלץ לבדוק שהאתר שאתם מתכננים לבנות הוא אינו נכס טרנדי שיכול להיעלם בזמן הקרוב.

 

שלב 1

אם בחרנו בהקמת אתר, נקים את האתר בין אם עצמאית או בעזרת מומחים באחד משני הממשקים והם "וורדפרס" ו"וויקס". אם בחרנו ערוץ יוטיוב או אינסטגרם, מומלץ לקרוא מדריכים מקצועיים ונלמד באופן עצמאי כיצד לייצר אותם.

 

שלב 2

נבחר דרך לקידום האתר, ישנן שתי דרכים לקידום אתרים, קידום ממומן או קידום אורגני. לא נרחיב יותר מידי על הדרכים הללו, אך נאמר כי קידום אורגני עדיף מהקידום הממומן משום שמנועי החיפוש מחשיבים אתרים המקודמים אורגנית כאתרים איכותיים.

אותם אתרים ממשיכים להצמיח מוניטין בגוגל בעזרת כניסות ולידים איכותיים מגולשים ויבססו את הנכס הדיגיטלי לטווח הארוך. ניתן גם לשלב בין שתי הדרכים אם אתם מעוניינים להשקיע.

 

שלב 3 – איך אני עושה מזה כסף?

מכירות

אין צורך להסביר, מכירה ישירה לגולשים היא דרך מוכרת שמניבה כספים אם השירות והמוצרים שתתנו יהיו איכותיים ולרלוונטיים לקהל היעד.

 

תיווך מכירות

שיטה די פשוטה, בעצם אתם מוכרים מוצרים מחברות אחרות שרלוונטיים לקהל היעד של האתר שלכם ונהנים מעמלת תיווך על מכירה.

 

פרסומות וחסויות

תוכלו להשתמש במספר דרכים שהמוכרת בהן היא גוגל אדסנס, כדי להציג פרסומות אצלכם באתר. מעבר לכך, לא חסרים מפרסמים באינטרנט והם ישמחו לפרסם אצלכם באתר, וככל שחשיפתו של האתר תהיה גבוהה יותר כך גם סכום הכסף שהם ישלמו לכם על מנת לפרסם אצלכם, יגדל.

 

הטיפ הגדול

ישנן דרכים רבות להרוויח כסף מנכס דיגיטלי, אך כולן תלויות בסופו של דבר בחשיפתו של האתר לקהל היעד. לכן, השקיעו בשיווקו וקידומו (עדיפות לקידום אורגני), כך תוכלו לחשוף אותו לקהל יעד רחב יותר והעלות לו את המוניטין במנועי החיפוש כאתר איכותי.

חברת קידום אתרים - סמל
חברת קידום אתרים

אנו חברה שיודעים לקדם אתרים ולהגיע למקום הראשון בכל נישא ובכל תחרות, החברה המובילה בתחום קידום אתרים במדינת ישראל.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
אין מספיק תנועה באתר?
כנראה שכמה קישורים ישפרו את המצב!
מחשב נייד
נכסים דיגיטליים
איך לבנות נכס דיגיטלי לבד

אם אתם מעורים בעולם ההשקעות וודאי יצא לכם לשמוע את המושג "נכס דיגיטלי". בשנים האחרונות הפכו נכסים דיגיטליים לאחד מאפיקי ההשקעות הנפוצים ביותר וזאת תודות