הקש על ה-5: כל היתרונות של מספר מקוצר לעסקים

כפתורים
תוכן העיניים

כל אחד מאתנו מכיר את המספרים המקוצרים לעסקים מקרוב. כמה מקרוב? כל כך קרוב שאנחנו שרים אותם במקלחת, בדרך לעבודה או סתם באוטו. הנה, מבלי ששמתם לב, התחלתם לקרוא את המדריך הנוכחי בזמן שעוברת לכם בראש המנגינה של "הקש על החמש…." (תשלימו בעצמכם). שכן, המספרים המקוצרים לעסקים הם חלק בלתי נפרד מאתנו וזה היתרון הראשון שעמו אנו פותחים את המדריך. הישארו אתנו ותגלו יתרונות נוספים שאתם צריכים להכיר מקרוב.

 

תכירו את האנשים שהציגו בפנינו את היתרונות הללו

רגע לפני שהתחלנו לכתוב את המדריך הנוכחי, הבנו שאנו צריכים לקבל חוות דעת מצד גורמים נוספים. לנו יש לא מעט יתרונות למנות בפניכם בנוגע למספר המקוצר, אך היה חשוב לנו לקבל מידע חיצוני. לכן, פנינו הפעם אל בעלי עסקים שיש להם מספר מקוצר שכזה כבר מעל ל – 3 שנים. שאלנו אותם את כל השאלות שגרמו לנו להבין מבין השורות את היתרונות הבולטים ביותר. זו ההזדמנות להודות להם. שכן, הסיוע שלהם צפוי להקל על בעלי עסקים אחרים שתוהים לגבי שירות זה.

 

הקש על ה – 5: יתרון מספר 1 – במספר מקוצר לעסקים

אי אפשר לכתוב מדריך על מספר כוכבית מקוצר מבלי לציין את היתרון הברור ביותר – מדובר במספר מקוצר. בזמן שלבעלי עסקים אחרים יש מספר שמורכב  מ – 9 ספרות, אלו שבוחרים במספרים המקוצרים יכולים להחזיק ב – 5, 4 או 3 ספרות בלבד! מדובר ביתרון שאין כמותו. שכן, הלקוחות יכולים לזכור ממש בקלות את המספר המדובר.

 

הקש על ה – 5: יתרון מספר 2 – במספר מקוצר לעסקים

היתרון השני נוגע ללקוחות שלכם. ברגע שיש לכם מספר מקוצר, אתם יכולים להגיש אותו לקופירייטר שמבין עניין ולבקש ממנו בקשה אחת: תעשה לי ג'ינגל קליט. כזה שכולם ישירו אותו בבית, בדרך לעבודה או במקלחת. ברגע שיש ג'ינגל קליט – המספר שלכם הופך להיות מוטמע במוחות של אנשים רבים. כך שברגע שהם יצטרכו אתכם – הם יוכלו להתקשר באופן מידי.

 

הקש על ה – 5: יתרון מספר 3 – במספר מקוצר לעסקים

היתרון השלישי שחייבים לציין אותו זו העובדה שאתם לא צריכים לפרסם יותר מידי את העסק שלכם בכל המדיות. ברגע שיש לכם מספר מקוצר וג'ינגל (כלומר, אם יישמתם את 2 היתרונות שצוינו לעיל) אז אתם יכולים פשוט לפרסם ברדיו או בכל אמצעי מדיה שהוא שמאפשר ללקוחות לשמוע את המספר שלכם באופן קבוע. כך שאתם יכולים להשקיע במדיה מסוימת ולהיות בטוחים שהמספר המקוצר נכנס למוח של הלקוחות.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת מהם 3 היתרונות הבולטים ביותר שבאים לידי ביטוי בעת הרשמה להוספת מספר מקוצר לעסקים. כעת, כשיש בידיכם את המידע המקיף, נותר לכם פשוט לבחור את המספר שמתאים לכם וליהנות מכל היתרונות שצוינו לעיל.

שפורפרת

 

חברת קידום אתרים - סמל
חברת קידום אתרים

אנו חברה שיודעים לקדם אתרים ולהגיע למקום הראשון בכל נישא ובכל תחרות, החברה המובילה בתחום קידום אתרים במדינת ישראל.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
אין מספיק תנועה באתר?
כנראה שכמה קישורים ישפרו את המצב!
מרשתת
מדריכים דיגיטליים
איך לבחור ספק אינטרנט עם מסלול משתלם

אינטרנט הפך לדבר שלא ניתן לחיות בלעדיו. מאז המצאתו בשלהי המאה הקודמת, הפופולריות של האינטרנט רק הולכת וגדלה, עד שכיום, בעולם הטכנולוגי בו אנו חיים,

תוכן מאובטח
מדריכים דיגיטליים
מתי נצטרך פתרונות מחשוב לעסק?

בכל עסק, המחשוב והרשתות תופסות לא מעט מקום. העובדה שאנחנו עובדים מול לקוחות במקומות שונים, עובדים רבים ומשלוחים דורשת מאיתנו זמינות מלאה ויכולת לעבוד בצורה

איש שיווק
מדריכים דיגיטליים
4 טיפים לבניית אתר מכירה אונליין

בעבר, אלו שרצו לקדם מוצרים, תוכן או שירות מסוים, עשו זאת באמצעים שכמעט חלפו מהעולם. קידום דרך עיתונים, פליירים ונציגי מכירות פרונטליים, פעם רק כך