10 הניצחונות הגדולים ביותר בהיסטוריית הכדורגל מאז ומעולם

ניצחונות בכדורגל
תוכן העיניים

אמנם זה מאתגר לצמצם רשימה כזו, אבל הרשימה הבאה כוללת משחקים שבאמצעות תהפוכות דרמטיות, דומיננטיות צרופה או משמעות היסטורית, בולטים בהיסטוריית הכדורגל.

 

כדורגל – המשחק שכובש אותנו

האדרנלין שמלווה משחקי כדורגל מוכר לרבים מאיתנו. הריגוש עולה מדרגה כשמהמרים עליהם. כמו שאפשר לראות באתרים שמאפשרים להמר על משחקים כגון bet365 ואחרים, העניין מתחיל עוד לפני שריקת הפתיחה. וזה הזמן לספר על ניצחונות הכדורגל המרגשים בהיסטוריה.

כדורגל

1. ברזיל נגד איטליה, גמר מונדיאל 1970

הניצחון של ברזיל 4-1 מציג את האומנות והכישרון שמגדירים את הספורט. נבחרת ברזיל, שמציגה אגדות כמו פלה, ריבלינו וג'אירזיניו, כבשה את העולם עם המשחק המהפנט שלה.

 

2. מנצ'סטר יונייטד נגד באיירן מינכן, גמר ליגת האלופות 1999

מנצ'סטר יונייטד כבשה שני שערים בזמן פציעות כדי להביס את באיירן מינכן 2-1. הקאמבק המדהים הזה העניק ליונייטד את תואר ליגת האלופות והשלים את הטרבל ההיסטורי.

 

3. ליברפול נגד מילאן, גמר ליגת האלופות 2005

ליברפול חזרה מפיגור 3-0 במחצית כדי להשוות את המשחק ל-3-3 מול מילאן, ולבסוף ניצחה את המשחק בפנדלים. הניצחון המדהים הזה נחגג כאחד הקאמבקים הגדולים בתולדות הכדורגל.

 

4. ברצלונה נגד פאריס סן ז'רמן, שמינית גמר ליגת האלופות 2017 של אופ"א

לאחר שהתגברה על תבוסה 4-0 במשחק הראשון, ברצלונה ניצחה 6-1 במשחק השני, ועלתה לרבע הגמר עם ניצחון מצטבר 6-5. השער של סרג'יו רוברטו ברגע האחרון השלים את הקאמבק הגדול ביותר בתולדות ליגת האלופות.

 

5. אורוגוואי נגד ברזיל, סיבוב גמר מונדיאל 1950

מול כ-200,000 אוהדים באצטדיון מראקנה בריו דה ז'ניירו, אורוגוואי ניצחה 2-1 את ברזיל. הסערה הזו מנעה מברזיל לזכות במונדיאל הראשון שלה על אדמת הבית והיא זכורה כאחת ההפתעות הגדולות בתולדות הספורט.

 

6. גרמניה נגד ברזיל, חצי גמר מונדיאל 2014

הניצחון המדהים של גרמניה 7-1 על המארחת ברזיל ייזכר כאחת ההופעות הדומיננטיות ביותר בתולדות המונדיאל. המשחק הזה ניפץ שיאים רבים והותיר חותם בל יימחה על הכדורגל הברזילאי.

 

7. הניצחון בפרמיירליג של לסטר סיטי 2015-2016

לסטר סיטי זכתה בתואר הפרמייר ליג, אחד מסיפורי האנדרדוג המדהימים בתולדות הספורט. הניצחון הזה הוכיח את האופי הבלתי צפוי של הכדורגל ואת הפוטנציאל של קבוצות קטנות יותר להגיע לגדולות.

 

8. ארגנטינה נגד אנגליה, רבע גמר מונדיאל 1986

הניצחון של ארגנטינה 2-1 על אנגליה הוא אחד מתוך המשחקים האייקוניים ביותר בתולדות המונדיאל, המציגים זוהר אישי בהקשר הקבוצתי.

 

9. ריאל מדריד נגד איינטרכט פרנקפורט, גמר גביע אירופה 1960

בתחילת שנות ה-60, הניצחון 7-3 של ריאל מדריד בגמר זה נחגג בזכות תערוכת הכדורגל ההתקפי שלה.

 

10. הולנד נגד ספרד, שלב הבתים של מונדיאל 2014

באתרים מהסוג של betnet77 וכדומה אפשר לבחור על איזה משחקים להמר, אבל אף פעם לא יודעים מראש מה תהיה התוצאה. לראייה, הניצחון של הולנד 5-1 מול האלופה ההגנה ספרד היה בלתי צפוי. מעניין איזה ניצחונות נוספים ייכנסו לרשימה ההיסטורית הזאת.

ניצחונות בכדורגל

חברת קידום אתרים - סמל
חברת קידום אתרים

אנו חברה שיודעים לקדם אתרים ולהגיע למקום הראשון בכל נישא ובכל תחרות, החברה המובילה בתחום קידום אתרים במדינת ישראל.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
אין מספיק תנועה באתר?
כנראה שכמה קישורים ישפרו את המצב!
לטייל בחול
כללי
7 יתרונות ב ESIM-מול סים חו"ל אחר

בעולם המקושר של היום, שמירה על קשר בזמן נסיעה לחו"ל היא חיונית מסיבות אישיות ומקצועיות כאחד. אחד החידושים האחרונים בתעשיית הטלקומוניקציה שצבר פופולריות היא טכנולוגיית

שרת וירטואלי
כללי
מה היתרונות של שרת וירטואלי?

המושג של שרת וירטואלי או עבודה דרך הענן הפך להיות חלק בלתי נפרד מהעולם העסקי. הסיבה לכך היא שבכל עסק, חלק ניכר מנפח הפעילות מתנהל