הכל על אייפון 14

אייפון
תוכן העיניים

סדרת אייפון של חברת אפל נחשבת לאחת מסדרות הטלפון הטובות ביותר והמוצלחות ביותר בהיסטוריה, אם לא הטובה והמוצלחת ביותר מכולן. מהשקתו בקיץ 2007 ועד לשנה הנוכחית, האייפון נמכר בקצב מסחרר על כל שלל דגמיו השונים, וצובר פופולאריות מסביב לעולם. בספטמבר האחרון השיקה אפל את סדרה מספר 14 של מותג אייפון. הנה כל מה שצריך לדעת על האייפון 14.

 

אייפון 14

אייפון 14 של יצרנית הטלפונים האמריקאית Apple הוא דגם הטלפון החדש ביותר של החברה. הוא הושק בספטמבר 2022 באירוע ההשקה המסורתי של אפל, והוא הממשיך של הסדרה הקודמת, סדרת אייפון 13. האייפון 14 מגיע בגרסה רגילה ובגרסת פלוס, כאשר יחד איתו הושקו עוד שני מכשירים – אייפון 14 פרו ואייפון 14 פרו מקס.

הטלפון החל להימכר בארץ בסמוך למועד השקתו, בסוף חודש ספטמבר, כאשר גרסת הפלוס הגיעה לאחר שבוע אל הארץ. המחירים של אייפון 14 נעים בין 3,800 ל-4,000 שקלים, בעוד שהאייפון 14 פלוס ניתן למצוא במחירים של בין 4,400 ל-4,600 שקלים.

אייפון

חומרה משודרגת

ניתן להזמין את האייפון 14 עם שלוש נפחי אחסון שונים: 128 ג'יגה בייט, 256 ג'יגה בייט ו-512 ג'יגה בייט. זיכרון ה-RAM של המכשיר עומד על 6 ג'יגה בייט. גם האייפון 14 וגם האייפון 14 פלוס פועלים על סמך מעבדים זהים עם 6 ליבות.

יש לציין את מערכת על השבב A15 Bionic מתוצרת אפל שנמצאת בתוך המכשירים, ומאפשרת להם להגיע לביצועים גבוהים מאוד – כמעט ברמה של מחשב. גם הסוללה עברה שדרוג, כאשר הסוללה בתוך האייפון 14 היא סוללת ליתיום פולימר עם קיבולת של 3,279 מיליאמפר שעה ובאייפון 14 פלוס יש סוללה גדולה יותר, עם קיבולת של 4,325 מיליאמפר שעה.

 

מערך צילום מתקדם

מערך הצילום זהה גם באייפון 14 וגם בגרסת הפלוס. לאייפונים האלו יש 3 מצלמות. שתי המצלמות האחוריות מצלמות בזווית רחבה של 123 מעלות, ברזולוציה של 12 מגה פיקסל. המצלמה הקדמית איכותית כמו המצלמות האחוריות, מצלמת בזווית קטנה יותר בהתאם ליעודה וברזולוציה של 12 מגה פיקסל. החיישנים של המצלמות עברו שדרוג ביחס לדגמים הקודמים, מה שמאפשר בעת הצילום כניסה גדולה יותר של אור מהסביבה שהופך את התמונה לברורה יותר.

אייפון

מסך עם קצב ריענון גבוה

המסך של האייפון 14 הוא מסך OLED עם קצב ריענון גבוה במיוחד, של 60 הרץ. גודל המסך באייפון 14 הוא 6.1 אינץ', בעוד שגודל המסך בגרסת הפלוס של האייפון 14 הוא 6.7 אינץ'.

 

מערכת ההפעלה החדשה ביותר של אפל

שתי הגרסאות מגיעות עם מערכת ההפעלה החדשה ביותר של אפל, IOS 16. כפי שראינו כבר בדגמים קודמים של אפל, מערכת ה-IOS צפויה לעבור עוד שדרוגים ועדכוני תוכנה, שניתן יהיה לעדכן בהם את האייפון 14 לטווח השנים הקרוב.

אייפון

חברת קידום אתרים - סמל
חברת קידום אתרים

אנו חברה שיודעים לקדם אתרים ולהגיע למקום הראשון בכל נישא ובכל תחרות, החברה המובילה בתחום קידום אתרים במדינת ישראל.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
אין מספיק תנועה באתר?
כנראה שכמה קישורים ישפרו את המצב!
לטייל בחול
כללי
7 יתרונות ב ESIM-מול סים חו"ל אחר

בעולם המקושר של היום, שמירה על קשר בזמן נסיעה לחו"ל היא חיונית מסיבות אישיות ומקצועיות כאחד. אחד החידושים האחרונים בתעשיית הטלקומוניקציה שצבר פופולריות היא טכנולוגיית