5 הבעיות היומיות שעלולות לקרות לכם באתר

איש מקליד
תוכן העיניים

שימושיות היא מושג שעל מפתחי ובוני אתרים ישראליים צריכים להכיר. למרות התקדמות הטכנולוגיה ופיתוח האתרים עדיין ניתן למצוא באתרים ישראליים תקלות יומיות שעלולות להטריד את מנוחת הנפש. מאמר זה מטרתו היא להציג את הבעיות האלו על מנת שכל מנהל אתר יכיר את הבעיות האלו שהרי כך אומרים הכרה בבעיה היא תחילתו של פתרון.

 

הכירו את הבעיה הראשונה שימושיות

אחת הבעיות העיקריות שרבים ממנהלי האתרים מכירים אותם ועדיין מפתחי האתרים צריכים למצוא פתרונות לבעיות. אלו בחלק זה יוצגו 5 בעיות שנתקלים בהם יום יום חלקן מטרידות וחלקם דורשות שינוי ולו גם שינוי תודעתי על מנת להכיר בבעלי צרכים ולהעניק להם את כל היכולות על מנת שיוכלו לגלוש בבטחה.

 

הדפדפן לא מתאים לי

רבים נתקלים בבעיה זו יום יום באתר. מפתחי אתרים רבים בונים את האתר כל שהוא יתאים בעיקר לדפדפן הרגיל של מערכת המחשב. הם אינם לוקחים בחשבון כי ישנם רבים שבוחרים להשתמש בדפדפנים אחרים אך בדפדפנים האלו לא ניתן  לגלוש באתר כלל כמו כן ישנה בעיה בתצוגה של האתר בחלק מהדפדפנים התמונות אם ישנן כאלו עלולות להראות מעוותות.

 

בעלי מוגבלות ואתרים שאינם נגישים

רוב האתרים הישראלים אינם טורחים כבר בתהליך בניית האתרים להתאים אותם אל בעלי  ממוגבלות הכוללים נכים, חירשים, מוגבלי ראייה, עיוורים, עיוורי צבעים או אדם שידיו רועדות. דבר זה מונע מבעלי מוגבלות להשתמש באתר וליהנות מהמידע שיש שם. הם יכלו לעשות זאת אילו הייתה מודעות למצבם מלכתחילה תחזוקת אתרים עוזרת בכך.

 

התוכן לא שימושי

באתרים רבים מכירים את הסיסמא כי התוכן הוא המלך ולכן רבים ממנהלי האתרים משקיעים בתוכן כתוב היטב. ישנם אתרים שבהם התוכן שעמלתם עליו רבות לא יהיה קריא ולכן יש לדאוג מלכתחילה או לפני הפרסום לראות שהתוכן שקיים באתר הוא קריא ומעניין ובעיקר מוביל למכירה.

 

פרסום יכול גם להעיק

עוד נושא שאתם יכולים להיתקל בו ולא ידוע הוא הנושא של פרסומות באתרים שיוצר בעיות באתר. בין הבעיות שתתקלו בהם ניתן למנות טעינת דף איטית בגלל ריבוי הפרסומות באתר בנוסף לכך יש גם פרסומות שמופיעות בתוך התוכן כי כך לא ניתן לקרוא את התוכן כיאות ולעיתים מפסידים מידע חשוב.

 

עמוס לכם בדף הבית

עוד בעיה נפוצה באתרים ישראליים ולא רק היא עומס רב בדף הבית. בוני אתרים רבים בוחרים להעמיס בדף הבית מידע רב ככל האפשר קישורים ופרסומות על מנת למנוע את אי הסדר יש לסדר את המידע על פי קטגוריות שונות.

 

לסיכום

במאמר זה מדובר על 5 בעיות יום יומיות שעלולות לקרות לכם באתר. מאמר זה מציג בעיות של נגישות, פרסום, תוכן שאינו כתוב היטב, דפדפן שאינו מתאים לאתר זה.

מסך של אפל

 

חברת קידום אתרים - סמל
חברת קידום אתרים

אנו חברה שיודעים לקדם אתרים ולהגיע למקום הראשון בכל נישא ובכל תחרות, החברה המובילה בתחום קידום אתרים במדינת ישראל.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
אין מספיק תנועה באתר?
כנראה שכמה קישורים ישפרו את המצב!
מרשתת
מדריכים דיגיטליים
איך לבחור ספק אינטרנט עם מסלול משתלם

אינטרנט הפך לדבר שלא ניתן לחיות בלעדיו. מאז המצאתו בשלהי המאה הקודמת, הפופולריות של האינטרנט רק הולכת וגדלה, עד שכיום, בעולם הטכנולוגי בו אנו חיים,

תוכן מאובטח
מדריכים דיגיטליים
מתי נצטרך פתרונות מחשוב לעסק?

בכל עסק, המחשוב והרשתות תופסות לא מעט מקום. העובדה שאנחנו עובדים מול לקוחות במקומות שונים, עובדים רבים ומשלוחים דורשת מאיתנו זמינות מלאה ויכולת לעבוד בצורה

איש שיווק
מדריכים דיגיטליים
4 טיפים לבניית אתר מכירה אונליין

בעבר, אלו שרצו לקדם מוצרים, תוכן או שירות מסוים, עשו זאת באמצעים שכמעט חלפו מהעולם. קידום דרך עיתונים, פליירים ונציגי מכירות פרונטליים, פעם רק כך