האם ניתן לעשות קידום ממומן באינסטגרם ובפייסבוק במקביל

אפליקציה
תוכן העיניים

פייסבוק ואינסטגרם הפכו כבר מזמן לזירות בהן חלק נכבד מחיי היומיום שלנו מתרחשים, מפגשים מתקיימים, מסרים מועברים ועסקים מתגבשים.

פייסבוק שהפכה בינתיים לחברת ענק בשם "מטה" היא תמנון רב זרועות שמאגד בתוכו מספר פלטפורמות ובניהן מסנג'ר, וואטס אפ וכמובן אינסטגרם.

היות וכל הפלטפורמות נמצאות תחת אותה קורת גג אין מניעה לביצוע קמפיין קידום כפול או משולש במקביל.

השאלות שיש לשאול הן האם זה כדאי ואיך נכון לעשות זאת?

 

לקדם ולהתקדם באינסטגרם

ידוע או לפחות מקובל לחשוב שפעולת הקידום בפייסבוק מאוד מורכבת ולפיכך, ניתן לחשוב שגם קידום ממומן באינסטגרם יהיה מסובך באותה המידה מכיוון שמדובר באותה חברה שאחראית על שתי הרשתות. האם נכון הדבר? אז התשובה לכך היא כזאת, מי שפרסם בכוחות עצמו בפייסבוק יעשה את הפרסום באינסטגרם בקלות רבה מכיוון שזה עובד פחות או יותר באותה הצורה. מי שלא התנסה עם פייסבוק וקופץ ישר לאינסטגרם יתקשה בדיוק באותה המידה שהיה מתקשה בפייסבוק.

חשוב לדעת שגם באינסטגרם ניתן לייצר לידים ואף מכירות באמצעות אותו משפך שיווקי שאתם כנראה מכירים כבר מפייסבוק. אל תהיו מודאגים מכך שאולי תעלו פעמיים מול אותו גולש, פעם אחת בפייסבוק ופעם אחת באינסטגרם כשאתם מקדמים בשתי הפלטפורמות, מכיוון שאחת המטרות שלכם בקידומים צריכה להיות שתופיעו לגולש כמה שיותר פעמים ולא משנה איפה. כך תהפכו לזכירים ותסקרנו יותר.

 

לקדם ולהתקדם בפייסבוק

כאמור פייסבוק ואינסטגרם הן רשתות חברתיות שמנוהלות על ידי אותו גורם ולכן השיטה הנה אותה שיטה ולב ליבה של השיטה הוא פילוח מדויק של קהל היעד ופנייה מותאמת לקהל זה באמצעות סרטוני וידאו קצרים על פי רוב. פייסבוק הפכה למדיה הפרסומית החזקה והאפקטיבית ביותר שקיימת ואין מותג שלא תמצאו שם. בישראל שמונה כ- 9 מיליון אזרחים 4.9 מיליון בעלי פרופיל בפייסבוק ומתוכם 4 מיליון נמצאים ברשת החברתית מידי יום. נתונים אלה אומרים הכל על הכדאיות לפרסם בפייסבוק בפרט וברשתות החברתיות בכלל.

 

הכל מתחיל ונגמר בסיפור טוב

פייסבוק ואינסטגרם מאפשרות לכל אחד מאתנו לספר סיפור ולצרף אליו תמונה או סרטון. לכן, הפרסום הממומן בשתי הרשתות החברתיות האלה דורש מהמפרסם לספר סיפור טוב ולא ארוך מידי. ככל שהסיפור מעניין יותר, הסרטון טוב יותר והתמונה מושכת יותר את העין, כך הפרסום הופך להיות יותר ויותר אפקטיבי ומראה תוצאות חיוביות.

 

עדיף לא לנסות לבד

האלגוריתם של פייסבוק ואינסטגרם לא פשוט להבנה למי שאינו חי את הרובד התחתון של עולם המחשבים, התוכנה והאפליקציות. לכן, מומלץ לשכור את שרותיו של משרד המתמחה בקידום ממומן וקידום בכלל ברשתות החברתיות, במטרה לייצר קמפיין מועיל שיביא לכם לידים איכותיים שחלקם יהפכו ללקוחות.

 

לכו על זה

לסיכומו של דבר אפשר לומר שפרסום ברשתות פייסבוק ואנסטגרם הוא אפקטיבי ומומלץ אך תדאגו להיעזר באיש מקצוע שיעשה זאת עבורכם. לכו על זה ותגלו שבהשקעה שנחשבת לסבירה בעולם הפרסום, תוכלו לקבל חשיפה טובה ולהשיג לקוחות חדשים.

רשת חברתית

 

חברת קידום אתרים - סמל
חברת קידום אתרים

אנו חברה שיודעים לקדם אתרים ולהגיע למקום הראשון בכל נישא ובכל תחרות, החברה המובילה בתחום קידום אתרים במדינת ישראל.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
אין מספיק תנועה באתר?
כנראה שכמה קישורים ישפרו את המצב!
מרשתת
מדריכים דיגיטליים
איך לבחור ספק אינטרנט עם מסלול משתלם

אינטרנט הפך לדבר שלא ניתן לחיות בלעדיו. מאז המצאתו בשלהי המאה הקודמת, הפופולריות של האינטרנט רק הולכת וגדלה, עד שכיום, בעולם הטכנולוגי בו אנו חיים,

תוכן מאובטח
מדריכים דיגיטליים
מתי נצטרך פתרונות מחשוב לעסק?

בכל עסק, המחשוב והרשתות תופסות לא מעט מקום. העובדה שאנחנו עובדים מול לקוחות במקומות שונים, עובדים רבים ומשלוחים דורשת מאיתנו זמינות מלאה ויכולת לעבוד בצורה

איש שיווק
מדריכים דיגיטליים
4 טיפים לבניית אתר מכירה אונליין

בעבר, אלו שרצו לקדם מוצרים, תוכן או שירות מסוים, עשו זאת באמצעים שכמעט חלפו מהעולם. קידום דרך עיתונים, פליירים ונציגי מכירות פרונטליים, פעם רק כך