האם כמות הצפיות בסרטון שלכם יכולה להשפיע משמעותית על ההכנסות

השקעה כספית
תוכן העיניים

לא פעם אנחנו שומעים שיחות בין משתמשי יוטיוב שמציינים בגאווה את מספר הצפיות שיש בסרטון שלהם. מדובר בעניין של ממש, אפילו זמרים מפורסמים ואנשי תוכן עורכים ביניהם תחרויות סמויות כאלו. הדבר גרם לנו לתהות לגבי המניעים שלהם. כדי לבדוק את העניין לעומק, יצאנו לפגוש את המומחים בתחום במטרה לברר האם כמות הצפיות קשורה להכנסות? הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים בנושא.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

לא תאמינו, אבל הצלחנו ליצור קשר עם מפורסמים שחיים מערוץ יוטיוב. מדובר באנשים שאתם בטוח מכירים ונתקלתם לפחות בסרטון אחד שלהם במהלך הגלישה באתר. כולם בחרו להישאר אנונימיים אך כמה מהם הסכימו שנציין את התחומים שבהם הם עוסקים. הנה 3 תחומים שבהם חלק מהמפורסמים שסייעו לנו עוסקים בהם:

  • תחום האופנה והסטיילינג
  • תחום האיפור
  • תחום המשפחה וטיולים

הגורמים הללו סיפרו לנו על החיים שלהם ככוכבי יוטיוב וענו על השאלות שלנו שאפשר לנו להבין בסופו של דבר האם יש קשר בין כמות הצפיות לבין ההכנסות שלהם.

 

אז יש קשר בין כמות הצפיות להכנסות?

לא נלאה אתכם בפרטים ונאמר לכם מיד שהתשובה לשאלה המתבקשת היא כן. מסתבר שיש רף מסוים שברגע שעוברים אותו, אפשר לקבל תגמולים על צפיות ביוטיוב. מסתבר שאותם כוכבי יוטיוב לא צריכים לצאת לעבוד למחייתם. הם עובדים מהבית, מצלמים את עצמם מבצעים כל מיני דברים שנוגעים לתחום העניין שלהם והם מקבלים על זה המון כסף. כך שבעצם, ככל שיש יותר צפיות, כך ההכנסה גדלה. לדבריהם, אנשים לא פעם מבצעים קניית צפיות ביוטיוב בזול כדי להביא למספר רב יותר של צפיות.

 

האמת שמאחורי כוכבי היוטיוב וסוד ה- 5F

מסתבר שגם לכוכבי יוטיוב יש נפילות. זאת אומרת שלא כל סרטון שלהם צובר מיד עשרות אלפי או מאות אלפי לייקים. אתם ידעתם שכל כוכב יוטיוב מוצא את עצמו לוחץ 5F מאות פעמים ביום ביוטיוב כדי לבדוק כמה צפיות התווספו מאז שהעלה את הסרטון? אם לא ידעתם, כדאי שתדעו שזה המצב. מסתבר שבמקרים שבהם אין מספיק צפיות, הכוכבים בוחרים לקנות צפיות ביוטיוב במחיר מוזל, כדי להביא לצופים נוספים.

 

רגע, מה הקשר בין קניית צפיות ביוטיוב להכנסות של הכוכבים?

אם תהיתם מה הקשר בין השניים, נוכל לומר לכם שמומחים בתחום הדיגיטל יודעים הכול עלינו, הגולשים. כך שבעצם, הם יודעים שאנחנו נבחר לצפות בסרטון שיש בו הרבה צפיות. זו הסיבה שכוכבי היוטיוב בוחרים לקנות צפיות. מכיוון שידוע להם שרכישה כזו תביא לצופים נוספים.

 

לסיכום

בשלב זה אפשר לומר שאנחנו יודעים שיש קשר ישיר בין כמות הצפיות בסרטון שלכם ביוטיוב להכנסות שלכם. אנחנו גם יודעים את הסודות שעומדים מאחורי נושא זה ויודעים מה עומד מאחורי הבחירה שלנו בסרטונים ברשת.

מסך

 

חברת קידום אתרים - סמל
חברת קידום אתרים

אנו חברה שיודעים לקדם אתרים ולהגיע למקום הראשון בכל נישא ובכל תחרות, החברה המובילה בתחום קידום אתרים במדינת ישראל.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
אין מספיק תנועה באתר?
כנראה שכמה קישורים ישפרו את המצב!
מרשתת
מדריכים דיגיטליים
איך לבחור ספק אינטרנט עם מסלול משתלם

אינטרנט הפך לדבר שלא ניתן לחיות בלעדיו. מאז המצאתו בשלהי המאה הקודמת, הפופולריות של האינטרנט רק הולכת וגדלה, עד שכיום, בעולם הטכנולוגי בו אנו חיים,

תוכן מאובטח
מדריכים דיגיטליים
מתי נצטרך פתרונות מחשוב לעסק?

בכל עסק, המחשוב והרשתות תופסות לא מעט מקום. העובדה שאנחנו עובדים מול לקוחות במקומות שונים, עובדים רבים ומשלוחים דורשת מאיתנו זמינות מלאה ויכולת לעבוד בצורה

איש שיווק
מדריכים דיגיטליים
4 טיפים לבניית אתר מכירה אונליין

בעבר, אלו שרצו לקדם מוצרים, תוכן או שירות מסוים, עשו זאת באמצעים שכמעט חלפו מהעולם. קידום דרך עיתונים, פליירים ונציגי מכירות פרונטליים, פעם רק כך