האם כל האפליקציות לקביעת תורים זהות?

זימון פגישות
תוכן העיניים

זימון תורים – זוהי פעולה שכל אחד מאיתנו מכיר, ונתקל בה כמעט מדי יום. תור לאסוף חבילה מהדואר, תור לקוסמטיקאית, תור למספרה או תור לאימון כושר פרטי. השיטה הנפוצה ביותר לייעול קביעת התורים היא אפליקציה לקביעת תורים. כיום, יש מגוון אפליקציות שמטרתם לייעל את קביעת התורים, ולהפוך אותה לפעולה מהירה ונוחה.

 

לאיזה סוגי עסקים יתאים שירות קביעת תורים?

באופן כללי, לכל שירות שבו מקבלים לקוחות על פי תורים, מומלץ לשכור שירות של קביעת תורים. למשל קוסמטיקאיות, מורים פרטיים, מאפרות, מאמני כושר ואפילו דוגיסטר.

זימון פגישות

למה כדאי להשתמש באפליקציה לניהול תורים?

  • 24/7 – בניגוד לקביעת תור דרך בעל העסק, קביעת תור דרך אפליקציה ייעודית זמינה כל שעות היממה, ומאפשרת ללקוחות שלכם גמישות מקסימלית.
  • ניהול נכון – אפליקציה מקצועית לניהול תורים עוזרת לבעל העסק לנהל את התורים בצורה יעילה ואפקטיבית.
  • התראות חכמות – האפליקציה יכולה לתת תזכורות, הערות והתראות שונות ללקוח – טרם ההגעה לתור. כך, תוכלו לחסוך שיחות טלפון מיותרות, ואיחורים מתסכלים.

 

תור דיגיטל – אפליקציה חכמה לניהול תורים

אם אתם בעלי עסק שמקבל תורים – כדאי לכם להשתמש בשירות קביעת התורים שמציעה אפליקציית תור דיגיטל. אפליקציה זו, מכילה פונקציות רבות ושימושיות כמו למשל:

  • תזכורות אוטומטיות – כל לקוח יקבל תזכור כפול לגבי התור שלו, כך שתימנעו מביטולים של הרגע האחרון.
  • הגדרת שעות פעילות – ניתן להגדיר באפליקציה את שעות הפעילות, אורכי התורים, ימי חופש ועוד. כלומר, כל המידע הרלוונטי לקביעת התור, יופיע על גבי צג הפלאפון, והלקוחות יקבלו את כל המידע הדרוש להם בצורה נוחה ונגישה.
  • שליחת הודעות – פ'יצר יעיל נוסף של אפליקציית תור דיגיטל הוא האפשרות לשליחת הודעות ללקוחות. כך, במקרה שאתם יוצאים לחופשה, או שאתם צריכים להודיע משהו לקבוצת לקוחות – תוכלו לעשות זאת בלחיצת כפתור בלבד.
  • ניהול עובדים – אם אתם מעסיקים עובדים בעסק שלכם, כל עובד יוכל להתחבר לאפליקציית תור דיגיטל מהנייד האישי שלו, ולקבל עדכונים שוטפים רלוונטיים.
  • שימור לקוחות – דרך האפליקציה, תוכלו לקדם את תהליכי שימור הלקוחות שלכם. תוכלו למשל לשלוח הודעות בימי הולדת, בחגים או בחופשות.
  • ניתוח נתונים – סטטיסטיקות של העסק – תור דיגיטל היא אפליקציה חכמה שיכולה לנתח את הנתונים, וליצור סטטיסטיקות שעוסקות בהכנסה לעובד, כמות תורים עתידית, אחוז ביטולים ועוד.

זימון פגישות

אפליקציה לניהול תורים – כמה זה עולה?

תור דיגיטל מציעה מספר מסלולי שירות, ולכל אחד מהם מחיר שונה. המחיר נגזר מהיקף ואופי השירות. פרטים נוספים ניתן לקבל באתר https://tor.digital.

 

לסיכום

כיום, קיימות מאות אפליקציות קביעת תורים. אך, כאשר אתם בוחרים אחת לעסק שלכם, מומלץ לבחור באפליקציה שמתאימה ביותר לצרכים שלכם. מומלץ לבחור באפליקציה שמציעה חווית משתמש מעולה, תהליך קביעת תור קצר, ניתוח נתונים מתקדם ופונקציות נוספות שימושיות.

זימון פגישות

חברת קידום אתרים - סמל
חברת קידום אתרים

אנו חברה שיודעים לקדם אתרים ולהגיע למקום הראשון בכל נישא ובכל תחרות, החברה המובילה בתחום קידום אתרים במדינת ישראל.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
אין מספיק תנועה באתר?
כנראה שכמה קישורים ישפרו את המצב!
לטייל בחול
כללי
7 יתרונות ב ESIM-מול סים חו"ל אחר

בעולם המקושר של היום, שמירה על קשר בזמן נסיעה לחו"ל היא חיונית מסיבות אישיות ומקצועיות כאחד. אחד החידושים האחרונים בתעשיית הטלקומוניקציה שצבר פופולריות היא טכנולוגיית