אינטרנט כבלים וטלפון – הכירו את הטריפל של הוט

טריפל של חם
תוכן העיניים

בימים האחרונים אנו קוראים פוסטים שנכתבו על ידי גולשים שהתאכזבו מחבילת הכבלים והטלפון שהוצעה להם על ידי חברה מוכרת. עובדה זו גרמה לנו להבין כי עלינו להוציא סדרת מדריכים מקיפה שתציג בכל פעם את המידע החיוני אודות חברות גדולות במשק שמציעות חבילות משתלמות. הפעם, במדריך ה – 2 שלנו, יצאנו לבדוק את הטריפל של חברת הוט. הישארו אתנו ותגלו את הפרטים שרציתם לדעת בנושא.

 

הטריפל של הוט – מה זה בכלל?

הטריפל של הוט, למקרה שלא שמעתם, זו בעצם חבילה שכוללת את 3 החיבורים הבאים ביחד:

  • אינטרנט
  • כבלים
  • קו טלפון

כך שבעצם, אתם יכולים לקבל את כל השירותים שאתם צריכים במקום אחד. מדובר ביתרון משמעותי שמקל עליכם. שכן, לא תצטרכו לבדוק בכל פעם מחדש מי הוא הספק שאחראי על הכבלים ומי אחראי על הטלפון – יהיה מספר טלפון אחד שישמש אתכם לקבלת מידע בכל הנושאים הללו. כשבדקנו את העניין, גילינו שיש להוט מבצעי טריפל משתלמים במיוחד שחוסכים הרבה כסף. רוצים לדעת מה הם? אל דאגה, תכף נציג בפניכם את 2 הטריפלים הנבחרים של החברה.

טריפל של חם

הטריפל ה – 1 של הוט: טריפל במחיר קבוע

שוחחנו עם נציג נחמד שעובד במוקד של הוט מכירות וביקשנו לקבל מידע אודות הטריפלים של החברה. התברר לנו שהטריפל המשתלם ביותר הוא הטריפל שיוצג בפניכם עכשיו. טריפל זה כולל ממירי פייבר וגם מיני.

כדאי שתדעו שהטריפל המדובר יאפשר לכם לצפות בכל הערוצים (מלבד ערוצים חיצוניים). תשתית האינטרנט שתקבלו תעמוד על 200 מגה וכמובן שבנוסף לכל אלה, תקבלו גם חיבור לקו טלפון ביתי עם שיחות ללא הגבלה בארץ.

 

הטריפל ה – 2 של הוט: טריפל פייבר רדי

טריפל זה צפוי לעלות לכם בסביבות ה – 100 ₪ לחודש. אנחנו כותבים "בסביבות", מכיוון שהעלות משתנה בהתאם לקריטריונים שונים שבחרנו לא להתעכב עליהם בשלב זה. הטריפל המדובר שונה מהקודם בכך שהוא מכיל תשתית אינטרנט של 500 מגה. ראוי לציין כי המחיר של טריפל זה וקודמו הם מחירי מבצע שעשויים להשתנות (כך נאמר לנו), אז קחו זאת בחשבון.

טריפל של חם

איך תבחרו את הטריפל המתאים עבורכם ביותר?

בחירה של טריפל צריכה להתבצע תוך היכרות עם הצרכים של כל אחד ואחת מכם. כך שאנחנו לא יכולים לומר לכם בוודאות איזה טריפל הוא המתאים ביותר.

ההמלצה שלנו היא לשאול את עצמכם כמה מגה אתם צריכים כדי לגלוש באינטרנט? והאם אתם מעוניינים בסטרימר או ממירי פייבר ומיני. לאחר שתבצעו את הבחירה, תוכלו ליצור קשר עם נציג מטעם הוט ולציין בפניו את הטריפל המתאים ביותר עבורכם.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את כל האינפורמציה החיונית אודות הטריפלים המשתלמים של הוט. אנו מזמינים אתכם לעקוב אחרינו בהמשך ולגלות את ההצעות של חברות אחרות.

טריפל של חם

חברת קידום אתרים - סמל
חברת קידום אתרים

אנו חברה שיודעים לקדם אתרים ולהגיע למקום הראשון בכל נישא ובכל תחרות, החברה המובילה בתחום קידום אתרים במדינת ישראל.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
אין מספיק תנועה באתר?
כנראה שכמה קישורים ישפרו את המצב!
לטייל בחול
כללי
7 יתרונות ב ESIM-מול סים חו"ל אחר

בעולם המקושר של היום, שמירה על קשר בזמן נסיעה לחו"ל היא חיונית מסיבות אישיות ומקצועיות כאחד. אחד החידושים האחרונים בתעשיית הטלקומוניקציה שצבר פופולריות היא טכנולוגיית