איך קידום ממומן בגוגל משפיע על המכירות באתר?

SEO ראשית
תוכן העיניים

אם אתם מחפשים דרך להגדיל את מכירות העסק שלכם, הגיע הזמן להכיר את עולם קידום האתרים. באמצעות קידום אתר האינטרנט של העסק תוכלו להגדיל את קהל היעד, וכך למעשה את הפרנסה. קידום ממומן עשוי להתאים לסוג מטרות קידום העסק שלכם. המאמר הבא יסקור את משמעות קידום באינטרנט והיתרונות למהלך הקידום הממומן.

 

מהו קידום אתרים?

כשמדברים על קידום אתרים, מתייחסים לשתי שיטות מרכזיות: קידום ממומן בגוגל וקידום אורגני.

  1. קידום ממומן – תשלום עבור פרסום האתר שלכם. ההוצאה על הפרסום היא בהתאם ליעד הפרסומי שלכם. מדובר במודעות שמעל תוצאות החיפוש האורגניות עבור מילות חיפוש מסוימות בגוגל. באמצעות הקידום הממומן התוצאות מהירות והרווח הוא מיידי, מכיוון שהימצאות בראש הרשימה מובילה לחשיפה מכובדת. בעקבות זאת יגדל לא פעם גם החזר ההשקעה.
  2. קידום אורגני (SEO) – קידום אשר מתבסס על משתנים ביחס למנוע החיפוש, כאשר המטרה היא להוביל את האתר להיות בעמוד הראשון ואף בין התוצאות הראשונות בעת חיפוש מילות מפתח במנוע החיפוש. מדובר בקידום אתרים שמתבצע לאורך זמן ודורש השקעה רבה.

הן הקידום הממומן והן הקידום האורגני צריכים להתבצע על ידי אנשי מקצוע על מנת להוביל לתוצאות מוצלחות ויעילות. מהסיבה הזו, שכירת שירותיו של מומחה לקידום אתרים עשוי להוביל לצמיחה משמעותית של העסק שלכם.

 

מה בעצם ההבדל בין קידום ממומן וקידום אורגני?

ההבדל בין שתי שיטות קידום האתרים מתבטא קודם כל במחיר ללקוח, כאשר קידום ממומן מבקש תשלום קבוע עבור ההתמקדות המובטחת בחזית של תוצאות החיפוש, לעומת קידום אורגני אשר ממקסם את האתר ומעניק לו ערך מוסף כדי "להרוויח" את המקום בראש תוצאות החיפוש.

 

מה עדיף – קידום ממומן או אורגני?

כדי לתפוס לקוחות פוטנציאלים לעסק שלכם, חשוב מאד לנסות לתפוס את הלקוחות בשלבים שונים של חשיפה כדי להחזיר לעצמכם החזר השקעה גבוה ככל היותר. למשל, אם המטרה היא לגרום ללקוחות למצוא אתכם באינטרנט, כדאי לשלב בין אסטרטגיה ממומנת לאורגנית אשר תסייע להם לאתר את אתר העסק שלכם במהירות.

כמובן, כדי לבצע מהלכים כאלה יש להתייעץ עם איש מקצוע, אשר יסייע לכם להעמיק את ההבנה היכן למעשה הלקוחות שלכם מחפשים פתרונות ברשת. על מנת שתשקיעו את הכסף והכוחות שלכם בכיוון הנכון, חשוב מאד לא לנסות לבצע קידום עצמאי ולא מקצועי.

 

מדוע לבחור כשאפשר גם וגם?

השקעה בקידום האתר שלכם היא ללא ספק בעלת חשיבות רבה עבור העסק שלכם. חשוב להדגיש – קידום ממומן הוא אפקטיבי מאד לטווח הקצר ויעיל עבור הכנסות מיידיות, אך כאשר תפסיקו לשלם גם תפסיקו להופיע ראשונים, לצד הקידום האורגני אשר מהווה השקעה גדולה יותר אך לטווח הארוך. לפעמים הדרך הטובה ביותר לקדם עסק משלבת בין שתי השיטות הללו על ידי מציאת איזון בין שתיהן. כך מובטחים מיתוג וחשיפה מקסימליים.

SEO

חברת קידום אתרים - סמל
חברת קידום אתרים

אנו חברה שיודעים לקדם אתרים ולהגיע למקום הראשון בכל נישא ובכל תחרות, החברה המובילה בתחום קידום אתרים במדינת ישראל.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
אין מספיק תנועה באתר?
כנראה שכמה קישורים ישפרו את המצב!
חברה לקידום אתרים
קידום אתרים
למה כדאי שתיעזר בחברה לקידום אתרים?

בעידן הדיגיטלי של היום, נוכחות חזקה באינטרנט היא חיונית להצלחת כל עסק. כשמיליוני אתרים מתחרים על תשומת הלב של כולנו, זה מאתגר להשיג תשומת לב

קידום אתרים בגוגל
קידום אתרים
הכל על קידום אתרים בגוגל

אם אתם רוצים למקסם את השיווק והפרסום עבור החברה והעסק שיש בבעלותכם, כדאי שתחשבו על אפשרות של קידום אתרים בגוגל. האפשרויות של הקידום מספקות גישה

מחשב נייד
קידום אתרים
הכל טרמינולוגיה – מילון ה-SEO השלם

תחום קידום האתרים seo הינו הדבר החם ביותר בעולם הפרסום. כדי לאפשר להתחבר לעולם הזה חיברנו עבורכם את מילון קידום אתרים seo כדי שגם הטלפון