איך מותג יכול להוסיף ערך בעולם הדיגיטלי

חמישה כוכבים
תוכן העיניים

נניח ואנחנו מעוניינים לרכוש מוצר מסוים – לצורך העניין סמרטפון, אך לא בטוחים איזה דגם לרכוש והאם לבחור אייפון, גלקסי, Oneplus או כל חברה אחרת.

אז אנחנו נכנסים לגוגל, בודקים טווחי מחירים כדי לראות מה עומד בתקציב שלנו, משווים בין מפרטים טכניים ותכונות של דגמים שונים ובסופו של דבר בוחרים.

התכונות של הטלפון חשובות לנו מאוד בבחירה, אך יש עוד עניין שחשוב והוא השם והמוניטין של החברה שמייצרת את הטלפון – או במילים אחרות: המותג.

עובדה ידועה היא שעצם המותג משחק תפקיד חשוב בבחירת שירות או מוצר מסוים, ולכן כבעלי עסקים אנחנו חייבים להיות מודעים לחשיבות של תהליך מיתוג ובניית שם וזהות לעסק שלנו.

 

קודם כל – מה זה מיתוג?

אם תשאלו אדם מהרחוב מה זה מותג או מיתוג, סביר להניח שהם יגידו משהו על עיצוב או לוגו של חברות מאוד גדולות כגון ווטסאפ, גוגל, אפל וכדומה. אך חשוב לדעת כי מיתוג הוא הרבה מעבר לעיצוב לוגו ובחירת קו עיצובי.

תהליך מיתוג הוא תהליך שבו אנחנו מאפיינים את העסק שלנו, את זהותו וערכיו וכך למעשה מבדילים אותו מעסקים מתחרים. תהליך מיתוג מתייחס לאופן שבו הלקוחות תופסים את העסק שלנו ומה עובר להם בראש כשהם נחשפים אליו. מיתוג מוצלח גורם ללקוח להזדהות עם העסק, עם ערכיו ולחשוב על שמו של העסק כתו איכות. כך למשל אפל צברה קהל של לקוחות נאמנים מאוד, שעצם העובדה שמוצר נושא סמל תפוח הופכת אותו לאיכותי בעיניהם.

בסופו של דבר אנחנו לא פועלים רק לפי השכל אלא גם לפי הרגש, כך שבנוסף לחשיבה על איכות המוצר שלנו (שבהחלט חשובה) אנחנו גם צריכים לדבר לרגש של הלקוח.

 

תהליך מיתוג – הדרך להגדיל רווחים

בסופו של דבר המטרה של תהליך המיתוג היא להגביר את הנכונות של הלקוח לשלם יותר כסף עבור המוצר. ניסיון עסקי רב שנים מוכיח כי מוצרים הממותגים היטב נמכרים ביותר כסף מאשר מוצרים שאינם ממותגים, וזה לאו דווקא קשור לאיכות ויותר קשור לשם המוצר.

 

מהם המקרים בהם חשוב לבצע תהליך מיתוג?

ישנם מספר מקרים בהם יותר ממומלץ לעבור תהליך מיתוג עסקי:

  1. לאחר הקמה של עסק חדש חשוב במיוחד לברר את זהותו של העסק.
  2. במידה והעסק שינה את שמו מכל סיבה שהיא.
  3. העסק מתקשה להגדיל את קהל הלקוחות או לא מושך את קהל היעד.
  4. העסק גדל במהירות אך ללא אסטרטגיה.
  5. כאשר נדרש להוריד מחיר כדי להגדיל מכירות.
  6. באופן כללי פעם במספר שנים מומלץ מאוד לעבור תהליך מיתוג עסקי.

 

אל תתפשרו על הצלחת העסק שלכם

למיתוג עסקי יש לבחור את הטובים ביותר. משרד ברנדוויז הוא משרד בוטיק המתמחה במיתוג, פרסום ותקשורת שיווקית. המשרד מספק חבילות מיתוג מקיפות בהתאם לצרכי העסק שלכם הכוללת מיתוג, אסטרטגיה, עיצוב גרפי, עיצוב ובניית אתרים וכן קידום ושיווק דיגיטלי.

 

מדד נתונים

חברת קידום אתרים - סמל
חברת קידום אתרים

אנו חברה שיודעים לקדם אתרים ולהגיע למקום הראשון בכל נישא ובכל תחרות, החברה המובילה בתחום קידום אתרים במדינת ישראל.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
אין מספיק תנועה באתר?
כנראה שכמה קישורים ישפרו את המצב!
מיתוג עסקי
7 יתרונות בסרט תדמית לעסק

בעידן הדיגיטלי של ימינו, תוכן וידאו הפך לכלי רב עוצמה עבור עסקים להעברת מסר המותג שלהם, הצגת מוצרים או שירותים וליצירת מעורבות עם קהל היעד

סטטיסטיקה
מיתוג עסקי
איך למתג את העסק שלך בצורה נכונה

מיתוג של עסק יכול להיות מאוד חשוב עבור עסקים, לא משנה אם הם עסקים גדולים או עסקים קטנים. עסקים רבים, חושבים שמיתוג הוא עבור עסקים

אתר בנוי
מיתוג עסקי
מיתוג עסקי באינטרנט – למה זה חשוב?

שמוקם עסק, לרוב יוקם במקביל אתר האינטרנט שלו. בשלב זה עומד בעל העסק בצומת דרכים – האם להתקדם בדרך הפשוטה ולקוות שהמוצר\שירות שלו ימכור את