איך לשמור גיבוי של העבודות שלך לבצורה הטובה ביותר

כוננים
תוכן העיניים

אין דבר יותר מבאס מלשבת על עבודה יום שלם או המון שעות, להשקיע בה, לחשוב שסיימת איתה ואז..

המחשב נכבה, האינטרנט נפל או כל דבר אחר.

זה מעצבן, זה מתסכל, זה מבאס וזה בעיקר עוגמת נפש להתחיל הכל מהתחלה, אז איך אפשר לשמור גיבוי של העבודות שלך מבלי לחשוש שמשהו יקרה והעבודה תלך לפח?

 

גיבוי קבצים במחשב וסנכרון בענן

יש למייקרוסופט שירות של ענן, ששם אתם יכולים לשמור את כל הקבצים החשובים לכם. בדרך כלל כשקונים מחשב מקבלים ביחד איתו שטח של 1,000 ג'יגה בייט לגיבוי בענן. אם זה לא מספיק עבורכם, ישנה אפשרות לקנות עוד שטח אחסון. בעצם יש פה פעילות משותפת של תיקיית קבצים במחשב ואפליקציה במחשב. כל פעם שהאפליקציה פועלת ברקע אפשר להעתיק את הקובץ אל התיקייה, אפשר לבצע בה שינוי. האפליקציה מעדכנת את הקובץ התואם בענן. אפשר לשנות את הקובץ בצורה ישירה בענן, למחוק אותו, לערוך אותו. אפשר לערוך את הקבצים בצורה שתיתן ממשק עבודה דומה לתוכנות שמותקנות במחשב. אפשר לשנות את מיקום התיקיות הראשיות וכך לא צריך לגבות בענן ולהעתיק קבצים חשובים. מלכתחילה הכל יושב בתיקיית הענן.

 

שיתוף קבצים

אפשר לשתף קבצים ב2 דרכים:

לפתוח את הקובץ ולשתף אותו באופן כללי באמצעות קישור לעריכה או לצפייה בלבד.

אפשר לקבוע תאריך תפוגה לזמן השיתוף.

אפשר לתת הרצאה ספציפית למשתמשים לפי כתובת המייל שלכם, אפשר לתת אופציה לאנשים אחרים האם רק לצפות בקובץ או גם לערוך אותו.

 

שמירה בדיסק און קי

דיסק און קי זהו פתרון מעולה למי שמפחד שהמחשב או האינטרנט יקרסו לו פתאום וכל העבודה תימחק. פשוט מלכתחילה שומרים את העבודה גם במחשב וגם בדיסק און קי ככה שאם חס וחלילה המחשב נכבה פתאום אין מה לדאוג כי העבודה נמצאת ומגובה בדיסק און קי, מה גם שזהו פתרון יעיל, זול ופשוט. תוכלו למצוא מגוון סוגים של דיסק און קי המתאימים במיוחד אליכם בקישור שלפניכם.

https://ma-bali.com/category/flash-drives

 

שמירה בוורד\אקסל\פאוור פוינט

שמירה אוטומטית של מסמכי אופיס הופך את העבודה לקלה יותר. היתרון זה שהקבצים נשמרים אוטומטית, אין צורך לשמור את העבודה כל כמה דקות מחשש שהמחשב יקרוס. זה מעולה וממש מקל על העבודה. אפשר לשחזר במידה ונמחק חומר על ידי שמירת היסטוריית גרסאות של מסמכי אופיס, ככה שאם פתאום נמחק לכם חלק חשוב בעבודה ואתם לא זוכרים מה הוא היה, תוכלו לשחזר אותו בעזרת היסטוריית הגרסאות. דבר זה מעולה גם אם עשיתי שינוי בקובץ ועכשיו אני מתחרט ורוצה לשנות לקובץ המקורי. אפשר לחזור לגרסה הקודמת מלפני שעות, ימים ושבועות.

לסיכום, חשוב שתבחרו איפה הכי נוח לכם לשמור גיבוי של העבודות שלכם על מנת שלא תהיה התבאסות ועוגמת נפש גדולה, והכי גרוע לא תצליחו לשחזר ותצטרכו לכתוב הכל מחדש.

 

דיסק

חברת קידום אתרים - סמל
חברת קידום אתרים

אנו חברה שיודעים לקדם אתרים ולהגיע למקום הראשון בכל נישא ובכל תחרות, החברה המובילה בתחום קידום אתרים במדינת ישראל.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
אין מספיק תנועה באתר?
כנראה שכמה קישורים ישפרו את המצב!
מרשתת
מדריכים דיגיטליים
איך לבחור ספק אינטרנט עם מסלול משתלם

אינטרנט הפך לדבר שלא ניתן לחיות בלעדיו. מאז המצאתו בשלהי המאה הקודמת, הפופולריות של האינטרנט רק הולכת וגדלה, עד שכיום, בעולם הטכנולוגי בו אנו חיים,

תוכן מאובטח
מדריכים דיגיטליים
מתי נצטרך פתרונות מחשוב לעסק?

בכל עסק, המחשוב והרשתות תופסות לא מעט מקום. העובדה שאנחנו עובדים מול לקוחות במקומות שונים, עובדים רבים ומשלוחים דורשת מאיתנו זמינות מלאה ויכולת לעבוד בצורה

איש שיווק
מדריכים דיגיטליים
4 טיפים לבניית אתר מכירה אונליין

בעבר, אלו שרצו לקדם מוצרים, תוכן או שירות מסוים, עשו זאת באמצעים שכמעט חלפו מהעולם. קידום דרך עיתונים, פליירים ונציגי מכירות פרונטליים, פעם רק כך