איך למצוא רכב לרכישה אונליין?

רכישת רכב באינטרנט
תוכן העיניים

היום קונים הכל אונליין, אבל כשמדובר ברכב אנחנו רוצים לעשות את זה הכי נכון שיש. בכל זאת, לא משהו שקונים כל יום! איך מוצאים רכב לרכישה אונליין, שיהיה משתלם ואיכותי?

 

מה כדאי לבדוק בבואנו לרכוש רכב באונליין?

יצרנית הרכב

שם היצרנית מספק לנו מידע ראשוני על הרכב, כאשר יצרניות רכב נבדלות האחת מהשנייה במוניטין שנוצרו להן. כשאנו בוחרים ביצרנית רכב שנחשבת איכותית ואמינה, נוכל להיות רגועים שרכשנו רכב חזק, באיכות גבוהה, כזה שיזדקק למינימום תיקונים. למשל, טויוטה קורולה הוא הרכב הנמכר ביותר בישראל. ניתן להסיק שטויוטה היא יצרנית רכב אמינה ואיכותית.

 

הדגם

נברר באתר אמין את פרטי הדגם, למשל היילקס – הדגם החדש של טויוטה. באתר אמין לרכישת רכב אונליין נקבל מפרט טכני שיענה לנו על כל השאלות, ויצייר עבורנו את חווית השימוש ברכב מכל הבחינות.

  • בטיחות: האם הדגם עבר מבחני ריסוק? כמה כוכבים קיבל?
  • אפשרויות: מהן אפשרויות ההילוכים, המהירות והתאוצה ברכב? מהו כושר הגרירה וקיבולת הדלק?
  • ביצועים: סוג המנוע, כח הסוס ברכב והקג"מ שלו מגדירים את יכולות הביצועים של הרכב
  • נוחות: פנסים, מיזוג אוויר, מצלמות חניה ומחשב דרך; וגם סוג הריפוד, והאם יש ציפוי עור בהגה ובידית ההילוכים?
  • עיצוב: עיצוב זה משהו שניתן לראות בתמונות / סרטונים שקיימים באתר, לכן אין צורך לקרוא מפרט טכני

 

כדאיות המחיר – פחת ואחזקה

כשמדובר ברכישת רכב אונליין, חשוב להבין שמעבר לסכום הרכישה – מחיר הרכב, יש גורמים נוספים המשפיעים על כדאיות ההשקעה בו. כמובן, הכדאיות נקבעת בראש ובראשונה ע"פ איכותו של הרכב וחווית השימוש בו. עם זאת, מומלץ לברר גורמים נוספים.

 

פחת

פחת הוא המידה בה ערך הרכב יורד במשך תקופת שימוש, לרוב מחושב לשנה (פחת שנתי). מומלץ לברר מה יהיה מחירו של הרכב שנה של שימוש שגרתי, באופן ממוצע מדובר בכ-10,000 ק"מ. ברור שבשנה הראשונה תהיה הירידה המשמעותית ביותר, ובשנה לאחריה הירידה מתמתנת.

יש רכבים שההשקעה בהם כדאית בעיקר כשהם חדשים, לכן קשה למכור אותם יד שנייה. אך רכבים שנחשבים אמינים ומשתלמים לקנייה גם לאחר קילומטראז' לא קטן, ניתן למוכרם במחירים שיכסו חלק משמעותי מעלות הרכישה. לכן, חישוב הפחת משמעותי לכדאיות ההשקעה.

 

דלק ותיקונים

רכב דורש גם אחזקה והוצאות שוטפות, הכוללות, מעבר לרישיון וביטוחים גם דלק ותיקונים. ניתן לבדוק במפרט הרכב מהי כמות הדלק שהוא צורך, כיום רכבים רבים, וגם רכבים גדולים כמו הטויוטה היילקס צורכים מעט דלק יחסית לגודלם, מה שהופך את ההשקעה בהם למשתלמת יותר. רכב הידוע כחזק ואמין דורש בדר"כ מינימום תיקונים, שמחירם עלול להיות משמעותי ולהתנקם במי שבוחר "לקנות בזול" ומשלם מידי חודש ביוקר.

 

איפה קונים רכב אונליין?

רק בחברה שיש לה וותק, מוניטין ולקוחות איכותיים. נחפש על החברה המלצות מחברים, נברר את מס' העסקאות שביצעה ונוכל לבחור בחברה שהיא אכן אמינה ושירותית.

רכישת רכב באינטרנט

חברת קידום אתרים - סמל
חברת קידום אתרים

אנו חברה שיודעים לקדם אתרים ולהגיע למקום הראשון בכל נישא ובכל תחרות, החברה המובילה בתחום קידום אתרים במדינת ישראל.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
אין מספיק תנועה באתר?
כנראה שכמה קישורים ישפרו את המצב!
מכשיר גריל
קניות באינטרנט
טיפים חשובים למציאת גריל באינטרנט

גריל הוא מכשיר המשמש לצליית אוכל, ואין ספק שהשימוש בו יכול להפוך כל אירוע או מפגש חברתי לאטרקציה שאסור לפספס. הגריל הופך ליותר ויותר פופולארי

קניית תרופות באינטרנט
קניות באינטרנט
איך לבדוק אמינות של תרופות בהזמנה מקוונת

ענף הרכישות האינטרנטיות ממשיך לגדול במהירות שיא,כל יום צצות המון חנויות מקוונות חדשות לצרכים שונים, וגם תחום התרופות הוא חלק מהתמונה. בתרופות כנראה יותר מכל