איך לבנות נכס דיגיטלי לבד

מחשב נייד
תוכן העיניים

אם אתם מעורים בעולם ההשקעות וודאי יצא לכם לשמוע את המושג "נכס דיגיטלי". בשנים האחרונות הפכו נכסים דיגיטליים לאחד מאפיקי ההשקעות הנפוצים ביותר וזאת תודות לשילוב המנצח בין מעט עבודה באופן יחסי לבין הכנסה נאה ופסיבית. בניית נכס דיגיטלי מצריכה השקעה ראשונית וכן ידע טכני, ולכן על אף שניתן לעשות זאת לבד מומלץ להיעזר בחברות לקידום אתרים או הקמה וניהול של נכסים דיגיטליים כגון פורשופ. כיצד בונים נכס דיגיטלי מצליח? כל זאת ועוד במאמר הבא.

 

בניית נכס דיגיטלי עם פורשופ: מה זה?

ראשית כל, נסביר במה מדובר עבור מי שלא מכיר את המונח נכס דיגיטלי. נכס דיגיטלי הוא נכס המתקיים במרחב הדיגיטלי – אתר אינטרנט, עמודים ברשתות החברתיות, אפליקציות לסלולרי וכדומה. שוויו של נכס דיגיטלי נגזר מכמות התנועה שעוברת דרכו, כלומר כמה גולשים נכנסים לאתר וכמה זמן הם נמצאים שם. נמשיל זאת לנכס פיזי כגון חנות: חנות תהיה שווה הרבה כסף אם היא מושכת אליה לקוחות ששוהים בה ובסופו של דבר רוכשים, וכך גם נכס דיגיטלי יהיה רווחי אם ימשוך אליו משתמשים רבים.

 

כך פורשופ יכולה לסייע לכם להגדיל את התנועה בנכס

חברות להקמה וקידום של אתרים ונכסים דיגיטליים כגון פורשופ יכולות לסייע לכם להפוך את העסק לוויראלי ורווחי באמצעות מספר דרכי פעולה:

קידום אורגני בגוגל:

קידום אורגני משמעותו מספר פעולות שנועדו לשפר את מיקומו של האתר בתוצאות חיפוש בגוגל. בסופו של דבר, כאשר גולשים מחפשים מוצר או שירות מסוימים לרוב הם יפנו תחילה לגוגל והאתרים אליהם הם יכנסו הם האתרים שיופיעו ראשונים בתוצאות החיפוש. מסיבה זו בעלי אתרים עושים כל מה שאפשר כדי לקבל את המיקום הטוב ביותר בתוצאות החיפוש.

 

קישורים:

אחת הדרכים לשפר את הרלוונטיות של האתר בעיני גוגל היא קניית קישורים. כשאתרים אחרים מקשרים לאתר שלכם גוגל רואה זאת כהמלצה על האתר המעידה על הרלוונטיות שלו, ואתרים רלוונטיים מקבלים מיקום טוב בתוצאות החיפוש של גוגל.

 

שילוב מילות מפתח:

כשמשתמשים מחפשים דבר מה בגוגל הם לרוב יזינו בשורת החיפוש מילות מפתח מסוימות, והמטרה של אתרים היא שתוכן האתר יכיל את אותן מילות מפתח נפוצות ורלוונטיות על מנת שגוגל ימצא את האתר ויעלה אותו בתוצאות החיפוש.

 

פרסום ממומן בגוגל:

גוגל מציעה שירות פרסומות שנקרא גוגל אדס, באמצעותו היא מפרסמת אתרים שמעוניינים לשלם על כך. התשלום נעשה לפח מספר הכניסות לפרסומת, כך שאתם למעשה משלמים על הפרסום רק אם הוא עובד.

 

תוכן:

תוכן הוא הדבר שגורם למשתמשים להישאר באתר שלכם. התוכן חשוב בשני מובנים: ראשית כל, תוכן מעניין ואינפורמטיבי ישפר את הסיכוי שהגולשים יתעניינו במוצר או בשירות שאתם מציעים וישלמו עבורו, ושנית תוכן איכותי יעלה את משך השהייה של משתמשים באתר, דבר שישפר את דירוג האתר בגוגל.

קבוצת פורשופ מציעה מספר מסלולים להקמה וניהול של נכסים דיגיטליים. בעזרת פורשופ תוכלו להקים נכס דיגיטלי וויראלי ולייצר אפיק הכנסה נוסף.

 

מחשב עם סטטיסטיקות

חברת קידום אתרים - סמל
חברת קידום אתרים

אנו חברה שיודעים לקדם אתרים ולהגיע למקום הראשון בכל נישא ובכל תחרות, החברה המובילה בתחום קידום אתרים במדינת ישראל.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
אין מספיק תנועה באתר?
כנראה שכמה קישורים ישפרו את המצב!
השלבים לבניית נכסים דיגיטליים

שלב 0 לפני שאנו מתחילים לבנות נכס דיגיטלי אנו צריכים לבחור את סוג הנכס, לכך יש מספר אפשרויות. הראשונה מהן, היא ליצור אתר או בלוג,