איך לבדוק אמינות של תרופות בהזמנה מקוונת

קניית תרופות באינטרנט
תוכן העיניים

ענף הרכישות האינטרנטיות ממשיך לגדול במהירות שיא,כל יום צצות המון חנויות מקוונות חדשות לצרכים שונים, וגם תחום התרופות הוא חלק מהתמונה. בתרופות כנראה יותר מכל תחום אחר, צריך לבחון היטב את אמינות האתר ממנו אתם מזמינים, הזמנות כאלו בקלות דעת עלולות להיות מסוכנות והרסניות, לכן הדבר הראושן שאתם צריכים לעשות זה לדעת מה הן הסכנות ולאחר מכן איך תוכלו להמנע מהן.

 

נוחות מפתה

בהזמנה מקוונת יש המון פיתויים, מדובר בחווית רכישה נוחה מכל מקום שאתם נמצאים בו, עם משלוחים ישירים עד הבית, בלי מאמץ. אפילו המחירים הרבה פעמים יכולים להיות טובים יותר מבחנויות. כל אלו מפתים אותנו לקנות במהירות ובקלות בלי לחשוב יותר מידי, מאדוויל ועד קמגרה לא פוסחים עלינו עם פרסומות לרכישה המקוונת, אך צריך להזהר.

 

עניין של הגדרה

בקניית תרופות דרך האינטרנט יש סכנות רבות, ביניהן ענף התוספים, יש תוספים שניתן לרכוש, שישראל לא מגדירה אותם כתוספי תזונה ואילו במדינות אחרות הם קיבלו את התווית הזו. בעצם מדובר בתוספים שלא אושרו על ידי משרד הבריאות שלנו, מה שהופך את זה לתחום פרוץ ומסוכן, לכן צריך שנהיה על המשמר בכל הנוגע להזמנת תוספים מחו"ל.

 

הטעיית פרסום

ענפים רבים בתחום רכישת תרופות באופן מקוון, ידועים בהטעיות פרסום והבטחות שווא גרנדיוזיות. שימו לב שאתם נזהרים מכל הבטחות למעשי קסם, פתרונות מהירים ומוגזמים. לפני שתמהרו לרכוש את המוצר, תבררו היטב על פרטי המוצר, הריכים שלו, אם הוא מאושר לשיווק על ידי משרד הבריאות, והאם הגוף שמוכר אותו ידוע באמינותו.

 

בית מרקחת מאחורי החנות המקוונת

שימו לב שעל פי החוק, שיווק קמעוני של תרופות צריך להעשות רק בבתי מרקחת, לכןאתר אינטרט שמוכ מוצרי תרופות, יהיה חייב לפעול בחסות בית מרקחת, תחת אחריותו ובניהול ישיר שלו. בניגוד לאתרים אחרים שמוכרים מוצרי בריאות למיניהם, אתר שמאחוריו עומד בית מרקחת יהיה לו רישיון מטעם משרד הבריאות ופרטי התקשרות שניתן יהיה לראות.

 

תכירו את הסכנות

כאשר אתם רוכשים תרופות דרך האינטרנט, הרבה דברים יכולים לקרות, הוראות השימוש עלולות להיות לא נכונות, מינון אזהרות, הכל עלול להיכתס גם בשפה זרה שלא תוכלו להבין. איכות המוצרים גם אינה בטוחה, מוצרים פגי תוקף, זיופים, אין לדעת, קנייה בעיקר מאתרים מחו"ל אך לא רק, שמה אתכם בסיכון, לכן חשוב לשים לב לאותיות הקטנות, ואם יש רישיון.

 

בדיקת אמינות

בדיקת האמינות הטובה ביותר תהיה לוודא מול החנות עצמה או לקוחות קודמים שאתם מכירים. הדבר החשוב ביותר זה שתדעו שיש לכם מה לעשות כדי לוודא את האמינות של המקום ממנו אתם מזמינים באופן מקוון, למרות שזה נדמה מסורבל או מפחיד, לא מדובר מדבר שאי אפשר לפצח, כל עוד תנהגו בזהירות לא תהיה לכם כל בעיה לבצע רכישות.

קניית תרופות באינטרנט

 

חברת קידום אתרים - סמל
חברת קידום אתרים

אנו חברה שיודעים לקדם אתרים ולהגיע למקום הראשון בכל נישא ובכל תחרות, החברה המובילה בתחום קידום אתרים במדינת ישראל.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
אין מספיק תנועה באתר?
כנראה שכמה קישורים ישפרו את המצב!
מכשיר גריל
קניות באינטרנט
טיפים חשובים למציאת גריל באינטרנט

גריל הוא מכשיר המשמש לצליית אוכל, ואין ספק שהשימוש בו יכול להפוך כל אירוע או מפגש חברתי לאטרקציה שאסור לפספס. הגריל הופך ליותר ויותר פופולארי

רכישת רכב באינטרנט
קניות באינטרנט
איך למצוא רכב לרכישה אונליין?

היום קונים הכל אונליין, אבל כשמדובר ברכב אנחנו רוצים לעשות את זה הכי נכון שיש. בכל זאת, לא משהו שקונים כל יום! איך מוצאים רכב