אהבה בימי אפליקציה

התכתבות
תוכן העיניים

את השם או קיי קיופיד כולכם ודאי שמעתם.

אולי לא ידעתם, אבל הרבה לפני שאוקיי קיופיד הפכה לאחת האפליקציות הפופולריות ביותר בישראל, היא היתה אתר הכרויות באינטרנט (אז בתחילת שנות ה-2000, כשסמארטפונים היו מוצר מותרות ולא דבר חשוב

בערך כמו חמצן), מאז האתר עבר מתיחת פנים והפך להיות אפליקציה שמאיימת בפופולריות שלה על טינדר.

אם אתם חדשים לאפליקציה, הרשו לנו להסביר לכם קצת במה מדובר.

 

מה צריך לעשות כדי לפתוח פרופיל באפליקציה?

פתיחה של פרופיל באוקיי קיופיד תיקח לכם יותר מהשתי דקות שאתם רגילים על מנת לפתוח פרופיל בכל אפליקציית הכרויות אחרת. באוקיי קיופיד דורשים מכם להשקיע קצת יותר, ובסופו של דבר זה ישתלם לכם, לא סתם אוקיי קיופיד נחשבת לאפליקציית ההיכרויות הרצינית יותר מבין אלו שבשוק, זאת שאנשים טוענים שהכי קל למצוא בה אנשים המחפשים קשר ולא רק סטוצים.
תחילה תתבקשו לשים מספר תמונות, כי אין מה לעשות, בין אם אתם מחפשים קשר רציני, סטוץ או סתם חברים חדשים, משיכה חיצונית זה דבר חשוב.

לאחר התמונות תבקשו לכתוב על עצמכם, אך הבקשה לכתוב על עצמכם אינה מוצגת כשאלה פתוחה לחלוטין ומבלבלת, אלא ישנן שאלות מנחות- פרטים כמו גובה, מצב משפחתי, האם אתם מעשנים, איזה סוג קשר אתם מחפשים ופרטים "בנאליים" נוספים יוצגו לכם בתור שאלות עם תשובות מובנות, מהן תצטרכו לבחור את הנכונה ביותר עבורכם.

הצעד הבא יבדוק כמה אתם מוכשרים בכתיבה חופשית- בעזרת שאלות מנחות כמו "ספר על עצמך", "מטרותייך בחיים", "כשרונותייך", "תחביבייך" ורשימה בלתי נגמרת של נושאים שיעזרו לכם לספר על עצמכם באופן מפורט- מה שיעזור לצד השני להכיר אתכם יותר טוב.

 

שאלות, שאלות בכל מקום…

אחרי שסיימתם לכתוב על עצמכם תוכלו להתחיל לענות של שאלות. השאלות הן בלתי נגמרות, והן על כל נושא שרק תצליחו לחשוב עליו – זוגיות, סקס, פוליטיקה, אוכל, הרגלי היום-יום שלכם, אתיקה ומה לא. לכל שאלה יש כמה אופציות לתשובות, אך תמיד תוכלו להוסיף גם משהו קטן בכתיבה חופשית. לא בא לכם לענות על השאלה? לחצו "סקיפ" ותעברו לשאלה הבאה.

מעבר ללענות על השאלה בעצמכם, תוכלו לבחור איזה תשובה הייתם מעדיפים לראות אצל הצד השני ומה החשיבות של זה, כלומר, נניח ונשאלתם "מעדיפים פיצה או סושי?", אנו מקווים שתשובה לשאלה כזו לא תהיה משהו שתפיל מערכת יחסים אצלכם, ועל כן החשיבות שלה נמוכה וכך תסמנו אותה (תוכלו לבחור בתשובות של הפרטנר או את שתי האופציות, או לכתוב במידת החשיבות למטה שזה אינו חשוב), לעומת שאלות כמו אורח חיים, זוגיות וסקס שכנראה יש להם חשיבות יותר גבוהה אצל הפרטנר שלכם, בהן תוכלו לסמן את התשובה שאתם הכי מעדיפים לראות ורמת חשיבות גבוהה.

למה השאלות האלה ורמת החשיבות שלהן תורמות? כבר נגלה.

הצעד האחרון, אחרי השאלות (אתם בוחרים על כמה שאלות בא לכם לענות, ותמיד תוכלו לענות על עוד שאלות בכל שלב), הוא לסדר את ההעדפות שלכם – מין, טווח הגילאים והמרחק מכם של הפרטנר/ית שאתם מחפשים, תוכלו אפילו למלא קריטריונים נוספים כמו לחפש רק מי שמחפש/ת קשר רציני או רק כאלה המחפשים סטוץ, לשים פילטר של מעשנים או לא מעשנים, אפילו לבחור רק את הגבהים המועדפים ביותר עליכם.

 

ומה עכשיו?

עכשיו מגיע החלק בו האלגוריתם הנפלא של אוקיי קיופיד עובד בשבילכם. בהתאם להעדפות שלכם ובעזרת השאלות עליהן עניתם ורמת החשיבות שהצבתם, האלגוריתם הולך לחשב לכם אחוזי התאמה, ולהציג לכם את האחוזים האלו עם הפרופילים שתראו – המטרה של האלגוריתם הוא להציע לכם את השידוכים הכי מוצלחים שהכי יתאימו לכם ולא להראות לכם באופן רנדומלי את כל רווקי ורווקות האיזור.

ישנן לא מעט אופציות "חיפוש" באוקיי קיופיד- תוכלו לעשות את הסווייפ ימינה וסווייפ שמאלה הרגיל בפרופילים שהאפליקציה ממליצה עליהם (בעזרת האלגוריתם), לחפש על פי מילים משותפות שכתבתם ועניינו אתכם, על פי אנשים שענו את אותה תשובה על שאלות שחשובות לכם וכו'.
כמה שתכתבו יותר על עצמכם כך יהיה קל יותר לאלגוריתם להתאים לכם את האנשים הנכונים, ומעבר לכך, מי שמסתכל לכם בפרופיל יוכל ללמוד עליכם קצת ולקבל הערכה אמיתית יותר לגבי התאמתכם.

 

נחזור לשאלות

ככל שתענו על יותר שאלות בהתחלה ותסמנו את רמת חשיבותן כך תוכלו לקבל התאמה מדויקת יותר באחוזים. אם למשל עניתם על שאלה אחת אשר הפרופיל השני על עליה גם אותו דבר, תהיה לכם 100% התאמה, גם אם השאלה היתה "כחול או אדום?", דבר שלא מעיד באמת על התאמה ביניכם, כך שככל שתענו על יותר שאלות ה-100% שלכם יהיה יותר רחב ותוכלו לראות תוצאות מדויקות יותר של התאמה ולגלות מראש דברים שאולי מעלים לפרופיל השני את הסיכויים בהרבה או אולי גורמים לכם להגיד מראש שזה לא יתאים לכם מבלי שהייתם צריכים לבזבז אנרגיה על החלפת הודעות ואולי איזה דייט מקרטע.

בשונה מאפליקציות אחרות בהן ניתן לכתוב הודעות רק כאשר ישנו מאצ', באוקיי קיופיד יש לכם אפשרות לכתוב הודעה גם למי שטרם יצא לכם מאצ' איתו/ה, והם יוכלו לראות זאת, דבר שיכול להעלות את הסיכויים שלכם לתפוס את תשומת ליבם, ואולי בעזרת המילים הנכונות תוכלו לשכנע מישהו/י שלא חשבו לעשות לכם "לייק", לראות אתכם בדרך אחרת.

גם הלייקים שנתתם לא יעלמו מבלי שתהיה לכם אפשרות לראותם שוב אלא אם יש לכם מטצ', אלא הם נמצאים במקום אחר באפליקציה בו תוכלו לחזור אליהם ולבחון אותם/ן ואולי לקבל את האומץ לשלוח להם/ן הודעה שאולי תעביר אותם לאזור של המטצ'ים.

 

אז יש מאצ' או אין מאצ'?

אם כבר התנסיתם באפליקציות אחרות כמו טינדר, אתם ודאי יודעים שאולי להשיג מאצ' יכול להיות קשה, אבל אפילו יותר קשה זה לפתוח שיחה מעניינת שתוביל למפגש. באוקיי קיופיד יש לכם כבר הרבה יותר מידע על הפרופיל שמולכם, כמו שלהם יותר מידע עליכם, מה שעוזר להבנת הווייב שלהם מהר יותר (ובואו נודה בזה, 4 תמונות זה ממש לא מדד מספק לווייב, צריך לחוות גם אופי בכתיבה), ובכך למציאת נושאים משותפים לשיחה, וכאשר יש שיחה זורמת וטובה רוב הסיכויים ששני הצדדים ירצו להיפגש.

רבים האנשים שיגידו לכם שטינדר זה לסטוצים ואוקיי קיופיד זה לקשרים רציניים. יש בזה חצי אמת – באוקיי קיופיד, כמו בטינדר הן חוקי קבלה לאפליקציה על פי מה אתם מחפשים, אפילו יש אופציה בשאלות של אוקיי קיופיד להגיד אם אתם מחפשים סטוץ, קשר רציני, או חברים חדשים, כך שתוכלו למצוא שם גם אנשים המחפשים רק סטוצים, ולא כולם שם רק למטרות קשר רציני.

מצד שני, בגלל שפרופיל באוקיי קיופיד דורש זמן והשקעה, הרבה אנשים אשר מתיישבים לפתוח את אותו פרופיל הם אנשים שמוכנים להשקיע מזמנם על מנת למצוא קשר נכון ורציני.

כך שייתכן שתמצאו שם אחוז גדול יותר של אנשים המחפשים קשרים רציניים, אך אין זה מחייב שזה באמת מה שכל מי שנמצא/ת באפליקציה מחפש/ת.

כך או כך שתי האפליקציות יכולות לפעול במקביל זו לזו ורק להרחיב לכם את החיפושים, וכשמדובר באהבה לא עדיף לתת את המקסימום בחיפושים?

 

מקלדת

חברת קידום אתרים - סמל
חברת קידום אתרים

אנו חברה שיודעים לקדם אתרים ולהגיע למקום הראשון בכל נישא ובכל תחרות, החברה המובילה בתחום קידום אתרים במדינת ישראל.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
אין מספיק תנועה באתר?
כנראה שכמה קישורים ישפרו את המצב!
שופיפי RTL
אפליקציות
למה להקים אתר מכירות בשופיפי

בעידן הדיגיטלי של היום, נוכחות חזקה באינטרנט היא חיונית לשגשוג לעסקים. עם אינספור פלטפורמות מסחר אלקטרוני זמינות, פלטפורמה אחת הבולטת מהמתחרות היא Shopify. במאמר זה