במידה והחלטתם לעשות את הצעד החשוב ולנסות ולקדם את האתר שלכם, בהחלט עשיתם החלטה נבונה ונכונה בהתאם לשוק הנוכחי.
חשוב לדעת, כי קידום אורגני מגיע בשתי צורות עיקריות ויש לבחור את האופציה הנכונה עבורכם לאחר בחינה מלאה של שתיהן.
כיום, הצלחת העסק שלנו תלויה רבות לא רק ברמת השירות שאנו מציעים, אך גם לכמה קהל נצליח להגיע. הגעה לקהל רחב מתבצעת היום, כמובן, בעיקר ברשת ובמדיה החברתית. יחד עם זאת, ישנן מספר דרכים בהן ניתן לבצע את העבודה, כאשר לכל אחת היתרונות והחסרונות שלה:
קידום ממומן
מדובר בקידום המתבצע בעיקר על בסיס תשלום. משמע נשלם סכום כסף (בדרך כלל לא קטן, בהתאם למקום הפרסום) לגורם מסוים אשר אצלו מתפרסם האתר שלנו, לדוגמא במדיה החברתית. היתרון בקידום מסוג זה הוא כי נוכל לצפות לזרימה מאד מהירה ומידית של לקוחות. לעומת זאת, החיסרון הוא כי אופציה זו היא פחות משתלמת לטווח הרחוק, היות והלקוחות הללו עוזבים די מהר או באים באופן חד פעמי ואז נצטרך להשקיע שוב בקידום ממומן.
קידום אורגני
קידום אורגני בגוגל, או SEO, הוא קידום המסתמך על מספר אלמנטים, אשר מטרתם היא בעצם להביא לכדי כך שהאתר שלכם יהיה בין התוצאות הראשונות, ממש בעמוד הראשון של החיפוש בגוגל. תוצאה זו היא רצויה, היות ועל פי לא מעט מחקרים למדנו כי לרוב אנשים לא יעברו הלאה מעבר לעמוד הראשון בתוצאות החיפוש.
היתרון בקידום אורגני הוא שנבנים יחסי אמון בין העסק לבין הלקוחות ובכך ישנו תזרים קבוע של כניסה לאתר וכך גם רווח. לעומת זאת, חשוב לדעת כי מדובר בתהליך ארוך שיש להתמיד בו כל הזמן והתוצאות אינן מידיות.
איך נבצע קידום אורגני
כאמור, קידום אורגני מסתמך על כמה אלמנטים. חשוב לדעת כי את כולם ניתן לבצע דרך Ezcraft, היות ולא מצופה מכם לדעת כיצד לקדם את האתר שלכם, במיוחד כאשר אתם צריכים את הזמן היקר שלכם לניהול העסק עצמו.
תוכן
כל תוכן שתעלו לאתר, במידה והוא איכותי, ידורג גבוה יותר על ידי האלגוריתמים של גוגל. כמו כן, תוכן איכותי הוא מה שגורם ללקוחות שלכם לחזור אליכם ואפילו להביא לקוחות חדשים עימם.
אופטימיזציה
חשוב להתאים את נראות האתר למטרתו ולשם חווית המשתמש. ככל שהאתר יהיה יותר איכותי במובן זה, גם גוגל יזהה אותו בתור איכותי לפי הפרמטרים שלו.
שיתופי פעולה
ניתן לפרסם את הלינק של האתר תחת מילות מפתח באתרים אחרים, בעלי מוניטין חיובי, ובכך להגיע לקהל חדש.
לסיכום
לסיכום, במידה ואתם מחפשים בוסט קטן לאתר שלכם בלי הרבה השקעה, קידום ממומן הוא האופציה הטובה ביותר. לעומת זאת, אם אתם צריכים הבטחה של הצלחה לטווח ארוך מומלץ מאד להשקיע בקידום אורגני.