על אילו פוסטים מומלץ לצבור הרבה תגובות

תגובה וורדפרס
תוכן העיניים

אם גם אתם, כמו הרבה אנשים בחברה המודרנית, רוצים ליצור הכנסה נוספת או להגדיל את ההכנסה הקיימת באמצעות שימוש ברשות חברתיות, יש כמה דברים שכדאי שתדעו. זו אמנם לא תורה מסיני, אך בכל זאת יש כמה כללים מנחים שיעזרו לכם לשפר את העמוד העסקי.

 

מה אני רוצה לשווק?

כשאנחנו רוצים להפוך את החשבון שלנו לעמוד עסקי מצליח עם הרבה עוקבים, כדאי שתהיה לנו מטרה כלשהי. שנדע מה אנחנו מוכרים כדי להגיע לקהל יעד מסוים. הרבה אנשים בוחרים לחפש ברשתות החברתיות דברים שיועילו להם. כדי שהחיפוש שלהם יגיע אליכם – אתם זקוקים להגדיר מטרה.

ברגע שהגדרתם זאת, וודאו שזה מובן לכל מה אתם מציעים ולמה כדאי לעקוב אחריכם. יצירת תגובות לאינסטגרם, קניית לייקים בפייסבוק וקניית עוקבים, הם רק חלק מהדרכים להגדיל את קהל היעד שלכם.

 

עוקבים מעורבים

יש כמה רמות של מעורבות של עוקבים:

  • הפשוטה ביותר – צפייה בתוכן (סטורי/פוסטים) מבלי להגיב.
  • קצת מעל – סימון לייק.
  • בהמשך – תגובה קצרה ולא משמעותית.
  • ובטופ – תגובה משמעותית ומלאת מחשבה, שמירת הפוסט או אפילו שיתוף(!).

זה אולי נשמע מגוחך, אבל הנוכחות של אדם ברשת החברתית מעידה עליו הרבה. אנשים קנאים לתוכן שהם מעלים ומשתפים, והם לא יעשו זאת בקלות ראש. לייק זה נחמד, אך אם מישהו בחר לשתף את הפוסט שלנו בסטורי שלו, זה אומר שהוא מרגיש בנוח להזדהות עם העמוד, או שזה ריגש אותו עד כדי כך שהוא היה חייב להגיב.

כשאתם מפרסמים דבר כלשהו, השאיפה שלכם צריכה להיות שהפוסטים על המוצר ייצברו הרבה תגובות ושיתופים. הרבה אנשים יפרסמו ברשת, מלבד את המוצר שלהם, גם תמונות אישיות שלהם. אמנם זה מרענן, אך לא תרצו שעל זה יתמקדו העוקבים.

 

תוכן שמיר ותוכן שתיף

בואו נבדיל בין 2 סוגים:

תוכן שמיר – תוכן מעניין בעל ערך שימושי גם לעתיד. לדוגמא: פוסט המלצות על דרום אמריקה. אנשים רבים יישמרו פוסט זה לטובת שימוש בעתיד הרחוק כשהם ירצו לנסוע לדרום אמריקה.

תוכן שתיף – תוכן מצחיק/ ערכי/ אקטואלי/ מעניין וחדשני. אנשים ירצו לשתף תוכן מסוג זה מתוך מחשבה שזה גורם להם להיראות מצחיקים, או שזה משקף את הערכים שלהם או אפילו את העמדה הפוליטית שלהם. כפי שאמרנו, מה שאנשים משתפים מעיד על תחומי העניין והאישיות שלהם.

נסו לחשוב על המאפיינים הללו בפעם הבאה שתכתבו פוסט שמתאים לקהל היעד שלכם. ונסו לבחון מה הפוסטים שאנשים בחרו לשתף או להגיב, ולמה.

 

לסיכום

מומלץ לצבור תגובות ושיתופים על הפוסטים שיהיו רלוונטיים לעסק שלכם. נסו לקדם את הפוסטים שיעזרו למוצר שלכם, תוך כדי מחשבה על יצירת פוסט מצחיק ומעניין, ערכי ואקטואלי, שיהיה רלוונטי לקהל היעד שלכם.

וורדפרס פוסט

חברת קידום אתרים - סמל
חברת קידום אתרים

אנו חברה שיודעים לקדם אתרים ולהגיע למקום הראשון בכל נישא ובכל תחרות, החברה המובילה בתחום קידום אתרים במדינת ישראל.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
אין מספיק תנועה באתר?
כנראה שכמה קישורים ישפרו את המצב!
מסך
מדריכים דיגיטליים
מה החשיבות של בניית אתר בעידן הדיגיטלי

מי שמעוניין להחזיק עסק מצליח במאה ה-21 חייב לבנות לעצמו אתר דיגיטלי. אנשים מעוניינים כיום בנגישות למוצרים ולהיצע של העסק שלכם, מכל מקום בכל עת.

איש מקליד
מדריכים דיגיטליים
5 הבעיות היומיות שעלולות לקרות לכם באתר

שימושיות היא מושג שעל מפתחי ובוני אתרים ישראליים צריכים להכיר. למרות התקדמות הטכנולוגיה ופיתוח האתרים עדיין ניתן למצוא באתרים ישראליים תקלות יומיות שעלולות להטריד את