ישנן שתי דרכים להתמודד עם מטלות השיווק הדיגיטלי שלך.
אתה יכול לנהל את השיווק שלך בתוך העסק או שאתה יכול להוציא אותו למיקור חוץ ולשכור משרד פרסום דיגיטלי או לשלב בין השניים.
לפני שאתה מחליט באיזה מסלול לבחור, קרא את המאמר הבא כדי לקבל הבנה טובה יותר על מהי סוכנות שיווק דיגיטלי ומה היא יכולה לעשות עבורך.
מה זה משרד פרסום דיגיטלי?
משרד פרסום דיגיטלי זה עסק שאתה שוכר על מנת לטפל בנושא השיווק הדיגיטלי שלך, במקום לעשות זאת בתוך העסק. משרד כזה יכול לספק לעסק שלך מגוון פתרונות דיגיטליים לקידום המוצר או השירות שלך באינטרנט ולעזור לך להשיג את יעדי השיווק שלך ולהגדיל את העסק.
בדרך כלל יש להם מספר לקוחות נוספים והם עובדים עם כל חברה כדי להבין את המטרות העסקיות שלה, כל זאת תוך מתן המלצות ושירותים המותאמים לכל צורך ייחודי.
4 דברים שמשרד פרסום דיגיטלי יכול לעשות עבורך
לסוכנות שיווק דיגיטלי, כמו דיגיטלקס משרד פרסום דיגיטלי לדוגמה, יש צוות מומחים המתמחה בטכניקות שיווק דיגיטלי מודרניות. אז במקום שיווק מסורתי, כמו מודעות עיתונים או שלטי חוצות, הם מספקים שירותים המיועדים לשימוש בטכנולוגיה, כך שתוכל להתחבר ישירות לקהל היעד שלך ברחבי העולם.
להלן מספר שירותים שמשרד פרסום דיגיטלי יכול לעשות:
-
שירותי אסטרטגיה
- מחקר שוק
- ניהול CRM
- ייעוץ UX
- גיבוש אסטרטגית שיווק
- אוטומציה
-
שירותי שיווק
- יצירת תוכן
- גיבוש קמפיין שיווק
- מיתוג
- טיפוח לידים
- קידום אתרים (SEO)
-
שירותי עיצוב
- עיצוב ממשק משתמש UI
- עיצוב חווית משתמש UX
- עיצוב גרפי
- עיצוב אתר
- יצירת אנימציות
-
שירותי פיתוח
- בניית אתרים
- אחזקת אתרים ואחסון אתרים
- הטמעת CRM
משהו שכדאי לשים לב אליו הוא שחלק מהסוכנויות הדיגיטליות מציעות חבילה שנקראת "שיווק דיגיטלי מלא", כלומר מתמקדות בנוכחות החברה כולה באינטרנט. בעוד שסוכנויות דיגיטליות אחרות עשויות להתמחות בכמה שירותי שיווק ספציפיים מאוד כמו קידום אתרים או פיתוח אתרים. הקפד להסתכל על כל השירותים שמשרד הפרסום מציע כדי לוודא שזה תואם את מה שאתה מעוניין בו עבור העסק שלך.
מה הופך משרד פרסום דיגיטלי לטוב?
משרד פרסום דיגיטלי טוב עובד איתך לאורך כל התהליך ונחשב לשותף ולא רק כספק שירותים. להלן מספר תכונות המייצרות שותפות מוצלחת עם משרד פרסום:
- תקשורת פתוחה ושיתוף פעולה – חשוב לדאוג שהעבודה של משרד הפרסום תהיה שקופה עבורך לאורך התהליך.
- אמון – עלייך להיות מסוגל לסמוך על משרד הפרסום.
- תיאום ציפיות – אנשי משרד הפרסום עובדים על מנת לעזור לך להגיע ליעדים, אך עלייך להיות ברור בציפיות שלך מהם, על מנת לא להתאכזב.
- זמן איכות – חשוב להיפגש באופן קבוע כדי לוודא שכולם נמצאים באותו ראש והתוצאות עולות על הציפיות.