הרבה השתנה ב -20 השנים האחרונות בתחום השיווק של בתי מלון.
למרות שפעם שלטו בתחום מודעות בעיתונים, העולם של ימינו הוא דיגיטלי.
בשנת 2021, קידום המלון שלך באינטרנט אינו רק שנחמד שיש אותו; זה הכרח מוחלט.
הידיעה כיצד להבליט את בית המלון ברשת עשויה להוביל את העסק שלך קדימה.
המשך לקרוא כדי ללמוד מדוע וכיצד לקדם מלון באינטרנט.
מדוע פרסום ברשת למלונות כל כך חשוב?
נכון ליולי 2020, כמעט 4.57 מיליארד אנשים משתמשים באופן פעיל באינטרנט. ולאחר עלייה של 440 מיליון לעומת שנת 2019, מספר משתמשי האינטרנט העולמיים רק עולה גבוה יותר. כאשר רוב מוחלט של העולם מחפש ומזמין מקומות לינה באינטרנט, מעולם לא היה זמן טוב יותר לאמץ את השינוי ולשפר את אסטרטגיית השיווק המקוון שלך בשביל קידום בית מלון.
דברים שצריך לעשות כדי לקדם את האתר
לאחר שאתר המלון שלך נראה מדהים, תוכל להתחיל להשתמש בפרסום מקוון כדי לעודד לקוחות פוטנציאליים לבקר בו. להלן מספר אסטרטגיות שיווק מקוונות עבור בתי מלון שיעזרו לך לשפר את הטראפיק והמכירות שלך.
SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש)
במילים פשוטות, קידום אתרים הוא תהליך של שיפור דירוג האתר שלך בגוגל. ככל שהקידום של האתר שלך טוב יותר, כך המלון שלך יופיע בתוצאות החיפוש של גוגל – וכך יהיה קל יותר עבור לקוחות פוטנציאליים למצוא אותך. שיפור ה- SEO שלך נועד להראות לגוגל שהאתר שלך עדכני, ורלוונטי. כמו כן, כדי להראות שאתר האינטרנט שלך (והעסק שלך) הוא לגיטימי, וכדאי מאוד לבקר בו.
Google Ads
Google Ads עוזרת להקל על הפרסום הדיגיטלי של מלונות, בכך שהיא מאפשרת לך לשלם כדי להראות את העסק שלך, הן בדפי החיפוש של גוגל והן ברשת באתרי השותפים שלהם. אתה יכול לבחור את המיקום בו יוצגו המודעות שלך – באופן מקומי, לפי אזור או אפילו ברחבי העולם. הכלי מאפשר לך להגדיר תקרת תקציב חודשית. אז בין אם יש לך הרבה או מעט להשקיע, אתה תמיד יכול להיות בטוח שתעמוד בתקציב.
מדיה חברתית
אם שאלת את עצמך, "איך אוכל לקדם את המלון שלי ברשתות החברתיות?" אתה לא לבד. עם נוף המדיה החברתית המשתנה, יכול להיות קשה לעקוב אחריו, אך הוא יכול גם להיות כלי רב ערך עבור העסק שלך. אתה יכול להשתמש במודעות פייסבוק בתשלום כדי להתמקד, במיוחד לפי גיל, מין ומיקום. אינסטגרם יכולה להיות גם פלטפורמה עוצמתית למלונאים, במיוחד אם הרכוש שלך מצטלם בצורה מרשימה. אתה יכול לשקול לשתף פעולה עם משפיעים באינסטגרם כדי לפרסם אותך בחשבון שלהם, או להפעיל מבצעים באמצעות פוסטים ממומנים באינסטגרם. ברשתות החברתיות האפשרויות כמעט בלתי מוגבלות. קח זאת כהזדמנות להיות יצירתי ולחקור מה מתאים לך ולעסק שלך.