איך לבחור מומחה לקידום אתרים?

מסך
תוכן העיניים

מומחה לקידום אתרים הוא אדם שעיקר העבודה שלו היא לדאוג שהאתר שלכם יקבל את החשיפה הגדולה ביותר האפשרית ברשת.

משמעות החשיפה היא פעילות גולשים רבה יותר באתר שלכם.

מדובר בתחום מורכב, ובעבודה לא פשוטה, מאחר שגוגל לא מנדבת מידע מרצונה בכל הקשור למיקום הדף שלכם בתוצאות החיפוש.

לכן, ישנה חשיבות גדולה לבחירת מומחה אשר יקדם את האתר שלכם, מכיוון שלא רבים יכולים לעשות זאת כראוי.

במאמר זה נסקור את כל הקריטריונים שיסייעו לכם לבחור את המומחה הטוב ביותר לקידום האתר שלכם.

 

SEO

יש הרבה מקומות בהם יוכל המומחה לקדם את האתר ואת התוכן שלכם. הוא יוכל להציע לכם חבילת קידום ברשתות חברתיות, קידום ממומן, וערוצי שיווק נוספים. אמנם חשוב לקדם את חשיפת האתר שלכם בכמה שיותר ערוצי שיווק, אך החשוב ביותר שבהם הוא הקידום ב- SEO. SEO הוא ראשי תיבות של Search Engine Optimization, ובעברית – קידום אתרים אורגני. קידום אתרים אורגני אומר שהאתר שלכם יופיע בתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל. קידום אתרים אורגני הוא הכלי החשוב ביותר בתחום, והוא הוכח בתור היעיל ביותר לצורך קידום אתרים. לכן, ביחרו במומחה שמתמקד בתחום ה- SEO.

 

בניית קישורים

בניית קישורים היא דרך נוספת לקדם את האתר שלכם. בניית קישורים היא זריעה והפצה של קישורים אשר מפנים לאתר שלכם ממקורות חיצוניים, כמו מאמרים שעלו בשמכם לאתרים אחרים. בניית קישורים בצורה טובה היא לא פשוטה, מאחר שהאיכות חשובה הרבה יותר מהכמות. לכן, אם מומחה לקידום אתרים מציע לכם מספר גבוה במיוחד של קישורים, ובמיוחד אם מדובר במחיר נמוך, אמורה להידלק אצלכם נורה אדומה.

 

תוכן

על מנת לקדם אתר, ולגרום לו להגיע לעמוד הראשון בתוצאות החיפוש, יש לחדש ולעדכן את התוכן שלו באופן קבוע. כמה קבוע? לפחות מאמר 1 או 2 בשבוע. האלגוריתם של גוגל מקדם אתרים עדכניים, ועל ידי חידוש ועדכון האתר, תוכלו להבטיח שהאתר שלכם יהיה בתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל. כך לדוגמה, אתר שהפעילות האחרונה בו היתה ב- 2015, כנראה לא יופיע בעמודים הראשונים של תוצאות החיפוש. מומחה טוב לקידום אתרים הוא מומחה שמסוגל לספק תוכן חדש ומקורי לאתר שלכם בתדירות גבוהה.

 

סיכום

קידום אתרים הוא תחום מורכב במיוחד, ולכן יש לבחור במומחה שידע לספק את הסחורה. עליכם לוודא שהמומחה שלכם מתמקד בקידום מסוג SEO, מכיוון שזהו ערוץ השיווק היעיל ביותר בתחום. הסתכלו בצורה ביקורתית על הצעות שתקבלו בכל הקשור לבניית קישורים. זיכרו, כשמדובר בבניית קישורים, הדבר החשוב ביותר הוא האיכות, ולא הכמות. בנוסף, דאגו שהמומחה שלכם מסוגל לספק תוכן חדש לאתר שלכם בתדירות גבוהה. לא משנה אם הוא כותב בעצמו, או נעזר בחברה חיצונית, מומחה לקידום אתרים חייב לספק לכם תוכן חדש בקביעות. אם תרצו לשכור את שירותיו של מומחה אמין ואיכותי, תוכלו להיעזר בשירותיו של מומחה קידום אתרים כמו ליאור ישנו קידום אתרים.

 

נתוני קידום

חברת קידום אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

אנו חברה שיודעים לקדם אתרים ולהגיע למקום הראשון בכל נישא ובכל תחרות, החברה בהובלת עשהאל דרייר אחד המובילים בתחום קידום אתרים במדינת ישראל.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
אין מספיק תנועה באתר?
כנראה שכמה קישורים ישפרו את המצב!