מהם אבני הבניין של קידום אתרים בגוגל

דרכי קידום
תוכן העיניים

קידום אתרים בגוגל – איך אני גורם למשתמשים או לקוחות להגיע אליי? מה הם שני אבני היסוד עליהם מושתת קידום אתרים בגוגל? אחרי שתקראו את המאמר הזה תבינו איך קידום אתרים אורגני עובד, תקבלו כלים פרקטיים לניתוח מילות מפתח ותבינו באילו אתרים קישוריות לאתרכם תהיה חזקה.

 

הקדמה – מה זה אומר לקדם את האתר שלי בגוגל?

אם קידמתי בהצלחה את האתר שלי בגוגל, האתר שלי יופיע בראש רשימת החיפושים כאשר גולשים יחפשו את המוצר או השירות שאני מוכר.

בערך כ70% מהכניסה לאתרים לאחר חיפוש בגוגל יקרו בדף הראשון של התוצאות. 31% מתנועת המשתמשים תגיע לאתר הראשון, 14% לאתר השני, 10%  לאתר השלישי ו7% לשאר האתרים.

לכן חשוב שהאתר שלך יהיה ממקום כמה שיותר גבוה אם תרצה לראותtraffic  משמעותי של גולשים.

 

אבני היסוד של קידום אתרים בגוגל:

קידום אתרים אורגני מושתת בעיקר על שתי עקרונות: מילות מפתח וקישורים חיצוניים.

מילות מפתח אלו מילים שיופיעו בבלוג/אתר העסק שלך ובאמצעות רישומן במנוע החיפוש ניתן יהיה למצוא אותך.

קישורים חיצוניים אלו קישורים באתרים אחרים בהם יש לינק עם קישור לאתרך.

 

מילות מפתח:

הסיפור של מילות מפתח דבר ראשון מתחיל במחקר. יהיה מאוד קשה להתחרות בכמות רבה של אתרים על אותה מילת מפתח ולכן כאשר אנחנו בוררים בין מילות המפתח העומדות לראשותנו אנחנו נבצע שני דברים:

  • נבדוק אילו מילות מפתח בהקשר של העסק שלנו מחפשים במאסה הגדולה אך לא הגדולה ביותר
  • נחתור להשתמש במילת מפתח ארוכה – למשל, במקום אוכל לכלבים, אוכל לכלבים מומלץ.

 

כלים חינמיים (Chrome extensions) בהם אנחנו יכולים להשתמש לניתוח מילות מפתח:

  • Keywords Everywhere
  • Keywords Surfer

 

באמצעות הכלים הללו נוכל לראות אילו האתרים המובלים בתחרות על מילות מפתח מסוימות ומה כמות החיפוש היומית/שבועית/חודשית של אותן מילות מפתח.

לאחר שמצאנו מילת מפתח נפזר אותה ברחבי האתר ובכך ניכנס רשמית לתחום של קידום אתרים בגוגל.

 

קישורים חיצוניים:

עוד מרכיב המשפיע על דירוג אתרים בתוצאות החיפוש בגוגל הוא כמות ואיכות הלינקים באתרים שונים המקשרים בחזרה אל האתר שלנו. ככל שיש יותר קישורים לאתר שלנו באתרים שונים ואמינים כך גוגל יודע לסמוך על כך שהשירות או התוכן שאנחנו מציעים הוא איכותי.

'מוז' (Moz)  הוא כלי חינמי שניתן להוריד לגוגל כרום ובאמצעותו להעריך את מידת האמון שגוגל נותנת לאתרים שונים. מוז עובדת על שני פרמטרים בסקאלה של 0 עד 100:

PA – מידת האמינות של אתר מסוים

DA – מידת האמינות של הדומיין

ככל שפרמטרים האלו יותר גבוהים, כך הלינקים המקשרים לאתר שלנו יותר משמעותיים מבחינת קידום האתר שלנו בגוגל.

קידום אתרים אורגני הוא תחום מאוד רחב ומעניין. כעת שיש לכם ידע בסיסי, תתחילו להתנסות, תנסו את הכלים החינמיים שנתנו לכם ותמשיכו לחקור את התחום. בהצלחה!

 

מנוע חיפוש

חברת קידום אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

אנו חברה שיודעים לקדם אתרים ולהגיע למקום הראשון בכל נישא ובכל תחרות, החברה בהובלת עשהאל דרייר אחד המובילים בתחום קידום אתרים במדינת ישראל.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
אין מספיק תנועה באתר?
כנראה שכמה קישורים ישפרו את המצב!
מסך
קידום אתרים
איך לבחור מומחה לקידום אתרים?

מומחה לקידום אתרים הוא אדם שעיקר העבודה שלו היא לדאוג שהאתר שלכם יקבל את החשיפה הגדולה ביותר האפשרית ברשת. משמעות החשיפה היא פעילות גולשים רבה